Гасне в движение?!?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Гасне в движение?!?

Мнениеот kristianatanasov » Нед 20 яну 2008 10:49


Колата е Г2-1,3МН...(тази от гаража)
Четох тук подобни теми но май моя проблем е по сериозен или поне по различен.
Сутрин когато е студена я паля на смукач,загрява,изключвам смукача,тръгвам а колата държи по ниски обороти от обикновенно,подавам гас а мотора глъхне и при подаване на гас.пусна ли педала колата изгасва,спирам някаде изчаквам я 10мин.паля и колата се оправя,няма гаснене върви на 6.
Това добре свикнах вече сутрин паля,загрява,гася,изчаквам,тръгвам и няма проблем,това на градско....а извън градско ново 200-след всичките процедури тръгвам извънградско,от по високата скорос температурата пада(малко под средата)и пусна ли по енерция колата пак гасне и се налага да карам все на скорост...какво ли не пробвах:акумулатора ми е читав,смених свещи,смених кабели,сменихчукчето на делкото,смених термустат,ходих на диагностика,диагностика каза че всичко е наред но проблема си остава.....понякога имам чувството че тая кола в жива,къса ми нервите а когато я закарам на майстор работи като часовник(като дете при заболекар,като отиде при заболекара и иведнъж вече не го боли.. :) )Колеги дайде съвет?!?!? :roll:




Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Нед 20 яну 2008 11:21


най-лесно ще разбереш проблема след като от студена ти загрее и загасне - тогава трябва да видиш що е загаснала и не пали - тоци, гориво, и тн - трябва да си има причина, която няма да се хване като работи колата, а като ти направи проблема


Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Мнениеот kristianatanasov » Нед 20 яну 2008 11:41


stancorotax написа:най-лесно ще разбереш проблема след като от студена ти загрее и загасне - тогава трябва да видиш що е загаснала и не пали - тоци, гориво, и тн - трябва да си има причина, която няма да се хване като работи колата, а като ти направи проблема

И това съм правил колега :( ,вуичо ми е монтиор-отивам при него оставяме я да истине,паля и няма проблеми...нали ти казвам като жива е!!?!?!?!?


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Пон 21 яну 2008 10:15


Според мен не и достига гориво по някаква причина.


marga33
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот marga33 » Пон 21 яну 2008 13:27


i moq golf pravi taka kakvo li ne smenqh kakvo li ne pravih kakvi li maistori ne q gledaha nebiva i ne stava nqkoi pat go pravi na 60 gradusa nqkoi pat na 85 gradusa neznam i az kakvo da q pravq datchici kupih 3 smenqt gi sashoto centrovka termostati 2 filtar na benzina 2 i ne stava edin maistor mi vika duzata na monoijekciona nestavala samo neq ne sam smenila oshe neznam veche kade da q karam na maistor


Потребителски аватар
Biotest
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Biotest » Пон 21 яну 2008 13:53


marga33 използваи кирилица...какъв ти е двигателя,питам защото може да имам отговор за теб :!:


Потребителски аватар
T.Spark
Мнения: 309
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна VW Golf III 1.8 ABS GT

Мнениеот T.Spark » Пон 21 яну 2008 16:31


Относно първата половина от въпроса - за гасненето след първо палене сутрин.
Едвали ще ти помогна много обаче, сутрин пали на 100% изтеглен смукач (както си написал, че правиш), но като запали не я чакай на място да загрява и да връщаш до край смукача и така да тръгваш. След като запали върни смукача до половина - 50% или по-малко зависи, изчакай и потегли така (на смукач), след 500 - 600 метра го върни докрай. Не би трябало да огасне.


Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Мнениеот kristianatanasov » Пон 21 яну 2008 20:51


T.Spark написа:Относно първата половина от въпроса - за гасненето след първо палене сутрин.
Едвали ще ти помогна много обаче, сутрин пали на 100% изтеглен смукач (както си написал, че правиш), но като запали не я чакай на място да загрява и да връщаш до край смукача и така да тръгваш. След като запали върни смукача до половина - 50% или по-малко зависи, изчакай и потегли така (на смукач), след 500 - 600 метра го върни докрай. Не би трябало да огасне.

Знам го това колега ама съм с автоматичен смукач...пуска се по следния начин-натискаш съединителя,натискаш педала на гаста докрай и го връщаш,тогава въртиш ключа и колата пали на смукач,изключва се пак чрез натискане на гаста.Просто няма как да го оставя на 50% или пък да се движа на смукач......
интересен факт е че ако рискувам да я карам без да съм я гасил и да я чакам,нестига че е като спънат кон ами и харчи доста повече....


Потребителски аватар
T.Spark
Мнения: 309
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна VW Golf III 1.8 ABS GT

Мнениеот T.Spark » Пон 21 яну 2008 23:34


kristianatanasov написа:
T.Spark написа:Относно първата половина от въпроса - за гасненето след първо палене сутрин.
Едвали ще ти помогна много обаче, сутрин пали на 100% изтеглен смукач (както си написал, че правиш), но като запали не я чакай на място да загрява и да връщаш до край смукача и така да тръгваш. След като запали върни смукача до половина - 50% или по-малко зависи, изчакай и потегли така (на смукач), след 500 - 600 метра го върни докрай. Не би трябало да огасне.

Знам го това колега ама съм с автоматичен смукач...пуска се по следния начин-натискаш съединителя,натискаш педала на гаста докрай и го връщаш,тогава въртиш ключа и колата пали на смукач,изключва се пак чрез натискане на гаста.Просто няма как да го оставя на 50% или пък да се движа на смукач......
интересен факт е че ако рискувам да я карам без да съм я гасил и да я чакам,нестига че е като спънат кон ами и харчи доста повече....
:oops:


ptomov12
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 15:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ptomov12 » Вто 22 яну 2008 11:19


Колега аз го имам същият проблем с Golf 3 - 94, двигател ABU, с метанова уредба. Бяха се натрупали грешки, изчистиха се и около 2 месеца всико беше ok. Но от скоро всичко започна отначало. Много е изнервящо, напълно те разбирам. Пак ще я карам на майстор и задължително ще ти драсна за резултата.


marga33
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот marga33 » Съб 26 яну 2008 15:42


Biotest написа:marga33 използваи кирилица...какъв ти е двигателя,питам защото може да имам отговор за теб :!:
двигател 1.8 бензин само


_S_U_Z_U_K_I_
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот _S_U_Z_U_K_I_ » Нед 27 яну 2008 0:13


здравейте на вси4ки аз съм нов тук и аз имам същия проблем голфа е 3 1,6 101 коня както е в движение и си гасне дори когато е загрял като върна клю4а и дам на контакт се заплава отново .не го прави редовно но се слу4ва
преди 2 дена смених акумолатор и си мисля 4е може и да е било от него да се надяваме защото също така ми се включва и токовия датчик на алармата със стария акумолатор.


Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Мнениеот kristianatanasov » Пон 28 яну 2008 12:59


_S_U_Z_U_K_I_ написа:здравейте на вси4ки аз съм нов тук и аз имам същия проблем голфа е 3 1,6 101 коня както е в движение и си гасне дори когато е загрял като върна клю4а и дам на контакт се заплава отново .не го прави редовно но се слу4ва
преди 2 дена смених акумолатор и си мисля 4е може и да е било от него да се надяваме защото също така ми се включва и токовия датчик на алармата със стария акумолатор.

Възможно е някоя жица от алармата да ти дава на късо!!! :hmmmm


Потребителски аватар
pacoy
Мнения: 45
Регистриран на: Вто 01 яну 2008 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот pacoy » Пон 28 яну 2008 15:46


Моята кошничка е 1,6 моно АБУ с газ и сега ми прави такъф проблем - гасне като я изключа от скорост но това е защото съм я удошил за да не ми харчи толкова много и ще и отвия малко кранчето и ще се оправи.Според мен имаш подобен проблем - недостиг на гориво.


Потребителски аватар
jbussines
Мнения: 274
Регистриран на: Вто 08 май 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jbussines » Пон 28 яну 2008 17:30


Моята е същата работа някой път гасне някой не в движение на кръстовище или ..Абе нямам думи при мен лично мисля ,че е проблем с тока ,но се свиква-Даже несъм я карал да я гледат просто няма нищо да открият :roll: :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта