Почетох ма май няма друг с такъв проблем.ако има даите да чета.
Голфето пали "чат-мак" и на газ и на бензин и.. след около 1-2 км става страшно- карам и изведнъш все едно някой натиска спирачка и пак рязко напред АМА ЯКО ПРЕКЪСВА. спирам (невъзможно е да върви) и педала на гаста е до долу оборотите са към 3000 макс.
работи като не на три ами на 2 цилиндъра пуши черно мирише на бензин или газ съответно, даже гасне понякога. след около 2-3 минутна борба изчиства и ни лук ял...
та.. прави го само при палене на студен двигател без значение от това газ/бензин, след като позагрее няма НИКАКВА СЛЕДА от проблем. смених кабели дистриб. капачка и палец и пак , наред са свещите щото то май друго не остана ... някое мнение???



че ме закопа тоя 1,6 EZ 2e2...
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
термоампула ? къде стои тва и кво представлява , значи газта е монтирана в некъв... сервиз и автоматичния смукач не работи - в смисъл имаше проблем с оборотите на студен двигател (сложих си ръчна газ преди 2 години и всьо се опави) междодругото на бензин мъката е по малка в смисъл ако не пускам педала не гасне толкова и друго странно - не пали въобще ако педала на гаста не е настъпен поне до половина а пък запали ли пак е 1000-3000 об до като стрелката за темпа не стигне до бялото
ако си се качвал на камион (аз тва правя от време на време ) и то на мерцедес от тия малките камиончета-- има едно жило което е вързано за лостовете на педала и като навиваш една врътка се дигат и оборотите на мотора/педала пропада .
та с малко мислене и много нерви (заслужаваха си) с помоща на стоманено жило за колело от битака, две -три лустер или устер клеми-така и не разбрах как се казват, една врътка от стар радиокасетофон си направих подобно изчисление и го хакнах на пластмасата под волана до барчето- не се вижда а върши супер работа палиш и ако имаш проблем с оборотите докат загрее..... заспива
изчислението не е свързано с клапите и системите на смукача, но те така и така не бацат. тия от газсервиза са изолирали някои от вакумите..
та с малко мислене и много нерви (заслужаваха си) с помоща на стоманено жило за колело от битака, две -три лустер или устер клеми-така и не разбрах как се казват, една врътка от стар радиокасетофон си направих подобно изчисление и го хакнах на пластмасата под волана до барчето- не се вижда а върши супер работа палиш и ако имаш проблем с оборотите докат загрее..... заспива
изчислението не е свързано с клапите и системите на смукача, но те така и така не бацат. тия от газсервиза са изолирали някои от вакумите..
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта