


Семерингите под капака на ангренажа.
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
Семерингите под капака на ангренажа.
Искам да ви питам за вьпросните семеринги,не знам точно за кои от валовете става вьпрос, та гледам че е омаслено под капака на ангренажа, та питането ми е (така или иначе в сервиз ще се прави) колко време ще им отнеме и колко ще ми струва средно. И ако продалжава да се кара така опасно ли е.Колата е голф-3 1,6 75-кончета мотора е АЕА моно инжекцион.
- joro_tt
- Мнения: 256
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
На мене ми омасляваше (направо си течеше) от семеринга на маслената помпа.
Другия вариант е да ти омаслява от семеринга на коляновия вал.
Вземат колкото за смяна на ангренажен ремък +
За опасността зависи колко ти омаслява. Проверявай си по често маслото!
От студа семерингите се вкоравяват особено ако са стари (а те са).
По добре иди в близко време да ти я оправят щото да не шурне изведнъж много, както стана при мене!!!
Другия вариант е да ти омаслява от семеринга на коляновия вал.
Вземат колкото за смяна на ангренажен ремък +
За опасността зависи колко ти омаслява. Проверявай си по често маслото!
От студа семерингите се вкоравяват особено ако са стари (а те са).
По добре иди в близко време да ти я оправят щото да не шурне изведнъж много, както стана при мене!!!
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Има и семеринг на разпределителният вал.
може и да не е от него, а от гарнитурата на капака на клапаните..
сменя се лесно...
но свалиш ли капака на клапаните, задължително и нова гарнитура..
развива се зъбчатото колело на разпр. вал.
не съм сигурен дали не може да се вкара без да се сваля вала.. но и да го свалиш не е голяма сага...
възможно е и да хвърля от гарнитура на картера
може и да не е от него, а от гарнитурата на капака на клапаните..
сменя се лесно...
но свалиш ли капака на клапаните, задължително и нова гарнитура..

развива се зъбчатото колело на разпр. вал.
не съм сигурен дали не може да се вкара без да се сваля вала.. но и да го свалиш не е голяма сага...
възможно е и да хвърля от гарнитура на картера

има три семеринга по двигатела на разпределителния вал на паразитния и на коляновия преди няколко дена сменях на разпределителния вал.семерингите са по 7лв парчето и са еднакви.на мен така ми омасляваше шайбата на коляновия вал а то се оказа от разпределителния обърни внимание ,при мен започна да изхвърля яко масло.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта