Семерингите под капака на ангренажа.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Семерингите под капака на ангренажа.

Мнениеот slavi ivanov slavov » Чет 14 фев 2008 14:24


Искам да ви питам за вьпросните семеринги,не знам точно за кои от валовете става вьпрос, та гледам че е омаслено под капака на ангренажа, та питането ми е (така или иначе в сервиз ще се прави) колко време ще им отнеме и колко ще ми струва средно. И ако продалжава да се кара така опасно ли е.Колата е голф-3 1,6 75-кончета мотора е АЕА моно инжекцион.




Потребителски аватар
joro_tt
Мнения: 256
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот joro_tt » Чет 14 фев 2008 16:21


На мене ми омасляваше (направо си течеше) от семеринга на маслената помпа.
Другия вариант е да ти омаслява от семеринга на коляновия вал.
Вземат колкото за смяна на ангренажен ремък +
За опасността зависи колко ти омаслява. Проверявай си по често маслото!
От студа семерингите се вкоравяват особено ако са стари (а те са).
По добре иди в близко време да ти я оправят щото да не шурне изведнъж много, както стана при мене!!!


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 14 фев 2008 17:07


Има и семеринг на разпределителният вал.
може и да не е от него, а от гарнитурата на капака на клапаните..
сменя се лесно...
но свалиш ли капака на клапаните, задължително и нова гарнитура.. ;)
развива се зъбчатото колело на разпр. вал.
не съм сигурен дали не може да се вкара без да се сваля вала.. но и да го свалиш не е голяма сага...
възможно е и да хвърля от гарнитура на картера ;)


Потребителски аватар
mamara
Мнения: 51
Регистриран на: Сря 02 май 2007 8:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mamara » Чет 14 фев 2008 23:33


има три семеринга по двигатела на разпределителния вал на паразитния и на коляновия преди няколко дена сменях на разпределителния вал.семерингите са по 7лв парчето и са еднакви.на мен така ми омасляваше шайбата на коляновия вал а то се оказа от разпределителния обърни внимание ,при мен започна да изхвърля яко масло.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 15 фев 2008 0:32


wili98 написа:не съм сигурен дали не може да се вкара без да се сваля вала..

Ако е от семеринга на разпределителният вал ,не само ,че не се сваля вала ,ами даже и капака на клапаните не се сваля!


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Пет 15 фев 2008 1:54


Не е оферта да са ти мазни ремъците,особено ангренажа. :!:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта