Двигателя е 1z.
Колеги, помагаите с парното !!!
-
jorovatkov
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колеги, помагаите с парното !!!
Имам огромен проблем, тези дни. При тези минусови температури нямам парно
. Казаха ми че е от термостата. Смених го... и пак го няма. Антифриза ми е уж хубав... син на цвят, до MAX и при замерване дава добри стойности за температурата. При не много студено време се включва леко топло да духа в купето но откакто падна последния сняг не съм карал на топло. Къде може да ми е проблема ???
Двигателя е 1z.
Двигателя е 1z.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
jorovatkov
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
jorovatkov
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Радиатора на парното как е ? И моя беше така не духаше топло пък антифриз имах. Разпилях цялото табло и всичко що се намира отпред и радиаторчето на парното таман беше почнало да тече. Клапите бяха изгорели и не можеха да затварят както трябва. Купих новото радиаторче и оправих клапите
сега става сауна
Радиатора струва 30 лв + работата общо 80 лева ми взеха така че ... виж радиатора да не ти прави проблем. Ако е тръгнал да тече радиатора ще ти влиза антифриз вътре. Провери под стелките дали е мокро ... според мене от радиатора е проблема и клапите ако са изгорели няма как да духне топло 
-
deian_73
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 17:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Забелязвал ли си дали при запалване на двигателя духа леко топло и с загряванети тотално спира да духа? При мен беше така и е от онези двенки клапанчета на входа на радиатора. Те са навън от купето и обикновенно се махат. Ама в края на краищата стигнах до смяна на радиатора и почистване на въздушните проводи и клапи.
- MITKOPARVIA
- Мнения: 37
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 15:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- alex_7656
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Колега и аз имах съшия проблем с моят голф (вече го продадох ама оставам верен на марката и на колегите от форума),смених радиаторчето и парно не дойде.Проблема е че клапата която отвежда въздушния поток към радиаторчето (представява като вртичка ,която върти с врътката за топло и студено)се беше скапала.Въздуховода се намира под жабката,отваря се ,държът го едни пластинки и като го разглобиш ще видиш клапата,моята си беше там ,но е имала дунапрен и с годините се е скапал,изградих я с ламаринка и след 30 мин. в колата вече беше баня.Успех с ремонта , че при -9 си трябва топло!!!
- XIKS
- Мнения: 896
- Регистриран на: Пет 24 мар 2006 10:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
alex_7656 написа:Колега и аз имах съшия проблем с моят голф (вече го продадох ама оставам верен на марката и на колегите от форума),смених радиаторчето и парно не дойде.Проблема е че клапата която отвежда въздушния поток към радиаторчето (представява като вртичка ,която върти с врътката за топло и студено)се беше скапала.Въздуховода се намира под жабката,отваря се ,държът го едни пластинки и като го разглобиш ще видиш клапата,моята си беше там ,но е имала дунапрен и с годините се е скапал,изградих я с ламаринка и след 30 мин. в колата вече беше баня.Успех с ремонта , че при -9 си трябва топло!!!
това е оня ден един приятел на пасата си о оправи така донапрена се беше скапал на клапите и влиза студено постояно облепи ги клапите и сега е баня
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 37 госта