Хлопане,тропане от предницата
Хлопане,тропане от предницата
Смених накрайници,шарнири и тампони на амортисьорите - никаква разлика,хлопането продължава и по равен асфалт.Чувам го на нивото около педалите еднакво и от двете страни.Казаха ми за тампони на стабилизираща щанга,имам ли такава?Дайте съвети какво още да сменя.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Имаш такива, това ако не бъркам са т.н. биалетки. Може и от спирачните апарати да ти хлопа, от лагер на кормилния прът .. на реглаж ходи ли след тези смени, ако не си задължително тр. да идеш на момента, не виждам да си сменил тампони на носачите, но ако са зле на реглажа ще ти кажат, т.е. ще те изгонят да ги сменяш направо, щото нищо няма да могат да регулират, ако не си ходил аз ти препоръчвам в Диана център да идеш, например на ботевградско, там няй старателни ми се виждат от всички места дето съм ходил и ми откриха проблем в задния мост за който не знаех и никой майстор не ми беше казал преди това.
Успех.
Успех.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
по паветата как си?пробвай при усилие на волана на кофти терен(в смисъл ако го държиш на завой дрънка ли).моята от както я взех дрънчи като касичка ...сменихме всичко и пак дрънка.онзи ден осъзнах че когато правя завой по кофти терен не трещи и се оказа че е износена сглобката на кормилния прът при мотора.има гоуем луфт и трака
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
А провери ли дали нямаш някой тампон на двигателя или на скоростите за сменяне?На моя стария голф 3 ми се бяха прецакали и двата тампона (на двигателя и на скоростите).От там тропкаше стабилно,особено ако има неравности по пътя (тук в БГ са изобилие),щото двигателя непрекъснато се мърда напред и назад,а друго нямах разбито по предницата.Та все пак си провери и това преди да си сменил нещо здраво и оригинално,както до сега си направил,според това което си написал
Вярно,че смених и някои здрави неща,а новите ментаци,които сложих не се знае докога ще изкарат.Амортисьорите си бяха бетон,но като смених тампоните почувствах положителна промяна в предницата.Ходих в няколко сервиза и ми казват,че всичко е наред с предницата и затова сменям едно по едно.Колата си беше здрава,но 3 месеца бях извън страната,оставих я на баща ми да се грижи за нея и като я подкарах тропаше.Интересното е,че при студено време хлопа по-силно?!
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
Ами то при студено време всичко се е вкоравило и е нормално да тропа повече,понеже луфтовете стават по-големи и се чува по-силно.Все пак ако не знаеш как да си провериш тампоните на двигателя и скоростите да ли са ти здрави ще ти кажа:
1.При работещ двигател заставаш отпред с отворен капак на дв-я,викаш един твой приятел,който да изгаси мотора и наблюдаваш тампоните.При гасенето вибрациите стават големи и мотора се разклаща стабилно.Ако някой от тампоните се разклати множко,значи най-вероятно е станал засмяна,но все пак преди да сменяш отиди в сервиза и "майсторите" да поглднат;
2.Ако при движение с независимо каква скорост, лоста на скоростите ти мърда (напред-назад),със сигурност имаш тампон за смяна и най-вероятно е този масленият на скоростите,който е близо до педалите, от където ти идва и шумът който чуваш.
Ами това е за което се сещам за сега.Ако се сетиш за нещо друго питай,с радост ще ти отговоря,но нека ве пак се изкажат и специалистите!
1.При работещ двигател заставаш отпред с отворен капак на дв-я,викаш един твой приятел,който да изгаси мотора и наблюдаваш тампоните.При гасенето вибрациите стават големи и мотора се разклаща стабилно.Ако някой от тампоните се разклати множко,значи най-вероятно е станал засмяна,но все пак преди да сменяш отиди в сервиза и "майсторите" да поглднат;
2.Ако при движение с независимо каква скорост, лоста на скоростите ти мърда (напред-назад),със сигурност имаш тампон за смяна и най-вероятно е този масленият на скоростите,който е близо до педалите, от където ти идва и шумът който чуваш.
Ами това е за което се сещам за сега.Ако се сетиш за нещо друго питай,с радост ще ти отговоря,но нека ве пак се изкажат и специалистите!
Смених и биалетки - хлопането продължава.Тампоните на мотора и скоростите са добри.Казват ми,че не може да е от тампоните на носачите в състоянието,в което са.Дават ми акъл да си прегледам добре амортисьорите,но на мен не ми се пипат,защото не трепват,харсват ми,а и им смених тампоните.Убеждават ме,че амортисьорите имат някакъв "мъртъв" ход и оттам е хлопането,но тогава би трябвало да се чува горе под капака,а аз съм сигурен,че го чувам долу при колелата почти еднакво и от двете страни.Продължавам да обикалям майстори и сигурно ще сменя и тампоните на носачите,поне като съм почнал...да е всичко наред...Иначе ме успокояват,че колата е абсолютно сигурна и безопасна,но ме дразни това тропане.А и удоволствието от стабилна предница не е малко.Въпреки,че някои неща не бяха още за смяна предницата се промени осезаемо.
Жоро написа:...Дават ми акъл да си прегледам добре амортисьорите,но на мен не ми се пипат,защото не трепват,харсват ми,а и им смених тампоните.Убеждават ме,че амортисьорите имат някакъв "мъртъв" ход и оттам е хлопането,но тогава би трябвало да се чува горе под капака,а аз съм сигурен,че го чувам долу при колелата почти еднакво и от двете страни...
И при мен го има въпросното потропване. И аз смених някои неща по предницата и потропването си остана, а в същото време в сервизите твърдят че предницата ми е перфектна. Да ама не потропва си и да ти кажа и аз започвам да се замислям за тоя "мъртъв" ход на амортисьорите. Не знам дали съществува такъв момент, но предишната ми кола беше Ситроен и при него го имаше това потропване и при правенето на предницата майстора ми каза че има мъртъв ход на амортисьорите, който каза че няма да усещам като някаква особена нестабилност, понеже де факто амортисьора си работел, но щял съм да чувам потропване /обясни го с някакво износване/. И точно така стана след като сменихме доста неща по предницата пак си остана едно такова потропване. Така сега и с Голфа, но просто още не сме стигнали явно до амортисьорите. Лошото е че пробата дали е от това ще струва около 200 + лв.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта