Проблем с запалването на бензин за Голф3 1,8 МІ
- BECK0
- Мнения: 464
- Регистриран на: Съб 31 мар 2007 23:32
- Автомобил: VW Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблем с запалването на бензин за Голф3 1,8 МІ
Здравейте,момчета!Надявам се,че ще получа полезен съвет и информация от вас.Потърсих из форума,но не открих точно такъв случай като моя.Голфа ми е 1,8МІ 1994г Вариянт.Колата е на газ-бензин с автоматичен превключвател.Проблема започна да го прави още преди няколко месеца. Постепенно ми се качи разхода на горивото към15-16л /100.Отдавах го на това,че колата се кара почти винаги студена и на кратки разстояния-4-5 км.Не обръщах и внимание и на това,че когато запалех на бензин без да подам газ оборотите се променяха 1000-падат до 200 -пак 1000 и така няколко пъти докато не подам газ и се превключи на газ.Тогава оборотите се нормализират и започва да работи нормално двигатела.Така,ама отскоро започна да не пали на бензин.Запалвам и веднага преминавам на газ за да не гасне колата,но....Разхода скочи страшно много(на газ)-около24-25/100.По време на движение ,ако превключа на бензин и не изфорсирам колата загасва.След като позагрее малко колата върви на бензин,но се спъва при подаването на газ първоначално и след това се наема,а като отнема крака от газта се усеща едно лашкане.А и да не забравя-когато е на бензин и е още не загряла поддържа 2000 оборота .Като изфорсирам няколко пъти тихите падат на 1000,но от време на време пак засядат на 2000.Понеже съм пълен профан на тема ремонт на автомобили(за това питам и вас знаещите),правя каквото ми кажат,колегите...Откачих плюса на акомулатора(пак същото),утре ще сменя филтъра за горивото,сменил съм свещите,въздушния филтър е на 4-5000км.Надеждата ми е в компютърна диагностика(това същото ли е с ЕЛКОН) и да ми кажат какъв е моя проблем.Надявам се и вие да ми подскажете от какво може да е.И още нещо-почти никога стрелката за температурата не е показвала 90 градуса.Перката се включва лятно време на около85.Може ли това да е една от причините?Дано,не съм ви утегчил с дългото описание,но момчета в вас ми е надеждата.Поне ме насочете към какъв майстор до се обърна.Между другото аз съм бащата на Веско,но нямам регистрация и се възползвах от неговата и се казвам Петър.Благодаря ви преварително!
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
1.Газта по бълграски земи е отврат всичката.
2.Сместта ти е богата.
3.За газаджия с газ-анализатор си.
4.На изпарителят ти му е дошло времето.
5.Лъжат те на колонката (като и мен, винаги).
6.1.8 караш,нормално е в града да ти дърпа 10 литра бензин, на газ с 15-20 % отгоре при същите динамични характеристики.
Иди на газаджия с опит.
2.Сместта ти е богата.
3.За газаджия с газ-анализатор си.
4.На изпарителят ти му е дошло времето.
5.Лъжат те на колонката (като и мен, винаги).
6.1.8 караш,нормално е в града да ти дърпа 10 литра бензин, на газ с 15-20 % отгоре при същите динамични характеристики.
Иди на газаджия с опит.
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
По това което си написал май трябва да си смениш и датчика за температурата на антифриза ,който е на пластмасовия тройник на главата със сигурност щом оборотите ти стоят на 2000... и от там компа ти го лъже и задава на автоматичния смукач максимум гориво.А пък и не се знае изпарителя ти в какво състояние е ,имай предвид че на около 40хил. трябва да се сменят платната защото почва да ти се дави и изграят оборотите и гасне виж си и филтърчето на газта.Тези неща ти ги казвам със сигурност, защото съм ги изпитал...успех. 

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Възможни са според мен две неща:
1.Износен TPS.....в началото на издносваенто по-малко влияе на работата на газ и едва накрая вече се променя работата и на газ....
2.По-вероятно се касае за запушен от графит клапан на високото налягане на газта(моята история и мъка
)...получава се следният ефект....клапанът е пълен с графит-графитът не позволява при изключване неа контакта на клапана,котвата му да затвори платно притока на течна газ-постоянно тече газ към изпарителя,а оттам и в ДВГ(дори и угасен)-0когато палиш на беннзин ДВГ е пълен с газ и се дави....освен големия разход и на бензи и на газ заради лошото горене!
Почисти си газовия клапан задължително!!!!!!!,независимо от други възможности.....аз моя го чистя на 15 000 км и пак се беше запушил!
1.Износен TPS.....в началото на издносваенто по-малко влияе на работата на газ и едва накрая вече се променя работата и на газ....
2.По-вероятно се касае за запушен от графит клапан на високото налягане на газта(моята история и мъка

Почисти си газовия клапан задължително!!!!!!!,независимо от други възможности.....аз моя го чистя на 15 000 км и пак се беше запушил!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: paagrio и 120 госта