карах към километър по черен път с много дупки на полусъединител почти и докъто гледах да не нацела някоя дупка ми светна температурата веднага спрях показваше към 120 градуса отворих веднага капака антифриза гледам си е добре-дадох на контакт и видях че не се върти перката на радиатора ,бушона го проверих здрав е почнах да пипам по жиците пак нищо-оставих я така пет минути дадох пак на контакт и перката ми тръгна подкарах я веднага та поне да излеза на хубав път , тъкмо стигнах на асвалт и пак взе да се покачва температурата спрях и гледам перката пак не бачка оставих я да истине и после я запалих перката пак си работеше после карах на яки ръчки към десет километра и температурата си стоеше на деведесет градуса и перката си работи
къв може да е тоя проблем -на някой случвало ли му се е такова чудо

