Жило на километраж

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
teko
Мнения: 140
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Жило на километраж

Мнениеот teko » Вто 26 фев 2008 18:18


Колеги,счупих пластмасовия държач на жилото на километража :oops: и сега жужи много неприятно.Въпроса ми е как се сменя,от магазин ли да купувам или да търся по моргите?




Потребителски аватар
svetoslav_sp
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца
Контакти:

Мнениеот svetoslav_sp » Вто 26 фев 2008 19:28


Колега здравей! И аз сменях - ново жило от AUTO + 16 лв. Смяната не е трудна, ако има проблеми ще напиша за смяната :D


netslider
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 27 юли 2009 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Жило на километраж

Мнениеот netslider » Съб 31 окт 2009 20:15


Здравейте колеги!

За да не пускам нова тема, реших да пиша тук с молба за помощ. След като започна студената част от годината, километража на моя Голф-2 1.3 92-ра година, започна да жужи много. Стрелката също трепери малко. Миналата година ми го направи същия номер и започвам да се замислям дали да не сменя жило на километража. Интересното е, че когато удари в някоя дупка млъква (или пък започва). При висока скорост(около 70-80) пак започва да жужи.
Ще съм ви благодарен за съвет как да разглобя таблото, за да сменя жилото или пък какво да направя, ако е друг проблема. Благодаря ви ;)


Потребителски аватар
келеш
Мнения: 180
Регистриран на: Сря 21 окт 2009 21:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Стамболийски

Re: Жило на километраж

Мнениеот келеш » Пон 02 ное 2009 11:10


Колега netslider,на 99% е от жилото,и при мен беше и все още е така.Смених с ново жило,но явно е някой турски болкук,понеже имах проблем със стрелката на температурата и при свалянето на километража,от само себе си се бе счупило зъбчето,което държи жилото за самия километраж.


netslider
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 27 юли 2009 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Жило на километраж

Мнениеот netslider » Пон 02 ное 2009 22:07


Да, и мен почва да ме притеснява да не е по механиката на километража също.
Ще съм благодарен за съвети как се сваля таблото за смяна на жило, преглеждане на механиката на километража...


Потребителски аватар
golf_III_2e
Мнения: 965
Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Жило на километраж

Мнениеот golf_III_2e » Вто 03 ное 2009 18:16


Веднъж като вадих жилото на един сеат от кутията излезна само жилото а пластмасовия привод остана в скоростната кутия,добре 4е кутията бе6е на земята :)


Потребителски аватар
HEBROS
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 17 фев 2008 21:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Жило на километраж

Мнениеот HEBROS » Вто 03 ное 2009 19:16


колеги опишете подробно как се сваля таблото че ми с налага да сменя крушките :banghead:


Потребителски аватар
келеш
Мнения: 180
Регистриран на: Сря 21 окт 2009 21:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Стамболийски

Re: Жило на километраж

Мнениеот келеш » Вто 03 ное 2009 21:21


HEBROS написа:колеги опишете подробно как се сваля таблото че ми с налага да сменя крушките :banghead:

Колега,Голфа ми е '89г. 1.6 карбуратор,мога да опиша за моето табло,но мисля че съществена разлика с другите двойки,няма да има.
Развиваш видиите на кората под волана(5-6 бр.),сваля се кората,като се наведеш под таблото имам две букси,включени в километража,те трябва да се извадят.С ръка бъркам зад километража и изваждам жилото от него(правя го за да не забравя впоследствие).
Изваждат се всички видове ключове за фарове,аварийни,и т.н.Свалят се от буксите,махат се крачетата на лостовете на парното,както и врътката на ключа на вентилатора.Леко с отвертка се изкарва панела за парното,на него има букса за ключа за степените на вентилатора,освобождава се от клемите.
Самия капак на километража е захванат със 7-8 видии за основното табло.Една видия имам в отвора на ключа за фаровете,две видии има точно над стъклото на километража,една видия има отдясно на километража в един от отворите за ел.ключ.Три видии има зад панела за лостовете на парното(топло-студено).Една в горния край на отвора,по средата.След като всички видии бъдат отвъртени,капака за километража се освобождава-без голяма сила(ако е забравена някоя видия,може да бъде счупен).
Остава да освободите самия километраж от още три видии в горния си край,а в долния лежи на две крачета.Много внимателно километража се навежда напред и се изважда.От задния си край по цялата си дължина и ширина има "мека" платка от която се захранват стрелки за бензин,температура,лампи за масло и т.н.
Пак повтарям-много внимателно,понеже съм късал две писти от тази платка и ми побеляха косите след това от проблеми:banghead:
Понеже съм с големи лапи :lol: ,за да ми е по-удобно махането и слагането на жилото в леглото на километража,изваждам въздуховода който отвежда топъл-студен въздух от лявата страна на шофьора(до стъклото на вратата).
Сглобяването става по обратния ред.
Пожелавам Ви успех,и не е толкова сложно,колкото изглежда! :wink:


Потребителски аватар
HEBROS
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 17 фев 2008 21:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Жило на километраж

Мнениеот HEBROS » Вто 03 ное 2009 22:30


келеш написа:
HEBROS написа:колеги опишете подробно как се сваля таблото че ми с налага да сменя крушките :banghead:

Колега,Голфа ми е '89г. 1.6 карбуратор,мога да опиша за моето табло,но мисля че съществена разлика с другите двойки,няма да има.
Развиваш видиите на кората под волана(5-6 бр.),сваля се кората,като се наведеш под таблото имам две букси,включени в километража,те трябва да се извадят.С ръка бъркам зад километража и изваждам жилото от него(правя го за да не забравя впоследствие).
Изваждат се всички видове ключове за фарове,аварийни,и т.н.Свалят се от буксите,махат се крачетата на лостовете на парното,както и врътката на ключа на вентилатора.Леко с отвертка се изкарва панела за парното,на него има букса за ключа за степените на вентилатора,освобождава се от клемите.
Самия капак на километража е захванат със 7-8 видии за основното табло.Една видия имам в отвора на ключа за фаровете,две видии има точно над стъклото на километража,една видия има отдясно на километража в един от отворите за ел.ключ.Три видии има зад панела за лостовете на парното(топло-студено).Една в горния край на отвора,по средата.След като всички видии бъдат отвъртени,капака за километража се освобождава-без голяма сила(ако е забравена някоя видия,може да бъде счупен).
Остава да освободите самия километраж от още три видии в горния си край,а в долния лежи на две крачета.Много внимателно километража се навежда напред и се изважда.От задния си край по цялата си дължина и ширина има "мека" платка от която се захранват стрелки за бензин,температура,лампи за масло и т.н.
Пак повтарям-много внимателно,понеже съм късал две писти от тази платка и ми побеляха косите след това от проблеми:banghead:
Понеже съм с големи лапи :lol: ,за да ми е по-удобно махането и слагането на жилото в леглото на километража,изваждам въздуховода който отвежда топъл-студен въздух от лявата страна на шофьора(до стъклото на вратата).
Сглобяването става по обратния ред.
Пожелавам Ви успех,и не е толкова сложно,колкото изглежда! :wink:

Мерси колега за подробното описание,остава ми да го приложа


Потребителски аватар
HEBROS
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 17 фев 2008 21:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Жило на километраж

Мнениеот HEBROS » Съб 07 ное 2009 14:26


келеш написа:
HEBROS написа:колеги опишете подробно как се сваля таблото че ми с налага да сменя крушките :banghead:

Колега,Голфа ми е '89г. 1.6 карбуратор,мога да опиша за моето табло,но мисля че съществена разлика с другите двойки,няма да има.
Развиваш видиите на кората под волана(5-6 бр.),сваля се кората,като се наведеш под таблото имам две букси,включени в километража,те трябва да се извадят.С ръка бъркам зад километража и изваждам жилото от него(правя го за да не забравя впоследствие).
Изваждат се всички видове ключове за фарове,аварийни,и т.н.Свалят се от буксите,махат се крачетата на лостовете на парното,както и врътката на ключа на вентилатора.Леко с отвертка се изкарва панела за парното,на него има букса за ключа за степените на вентилатора,освобождава се от клемите.
Самия капак на километража е захванат със 7-8 видии за основното табло.Една видия имам в отвора на ключа за фаровете,две видии има точно над стъклото на километража,една видия има отдясно на километража в един от отворите за ел.ключ.Три видии има зад панела за лостовете на парното(топло-студено).Една в горния край на отвора,по средата.След като всички видии бъдат отвъртени,капака за километража се освобождава-без голяма сила(ако е забравена някоя видия,може да бъде счупен).
Остава да освободите самия километраж от още три видии в горния си край,а в долния лежи на две крачета.Много внимателно километража се навежда напред и се изважда.От задния си край по цялата си дължина и ширина има "мека" платка от която се захранват стрелки за бензин,температура,лампи за масло и т.н.
Пак повтарям-много внимателно,понеже съм късал две писти от тази платка и ми побеляха косите след това от проблеми:banghead:
Понеже съм с големи лапи :lol: ,за да ми е по-удобно махането и слагането на жилото в леглото на километража,изваждам въздуховода който отвежда топъл-студен въздух от лявата страна на шофьора(до стъклото на вратата).
Сглобяването става по обратния ред.
Пожелавам Ви успех,и не е толкова сложно,колкото изглежда! :wink:
Колега мерси много :bowdown,с твоите подробни описания успешно са сменени изгорелите крушки на таблото :beer


Потребителски аватар
келеш
Мнения: 180
Регистриран на: Сря 21 окт 2009 21:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Стамболийски

Re: Жило на километраж

Мнениеот келеш » Съб 07 ное 2009 19:32


HEBROS написа:Колега мерси много :bowdown,с твоите подробни описания успешно са сменени изгорелите крушки на таблото :beer

За това сме хора-за да си помагаме :wink: !
Радвам се че си свършил досадна и пипкава работа,но както писах по-горе-не е толкова страшно и непосилно,колкото изглежда!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта