Жило на километраж
Жило на километраж
Колеги,счупих пластмасовия държач на жилото на километража и сега жужи много неприятно.Въпроса ми е как се сменя,от магазин ли да купувам или да търся по моргите?
- svetoslav_sp
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
Re: Жило на километраж
Здравейте колеги!
За да не пускам нова тема, реших да пиша тук с молба за помощ. След като започна студената част от годината, километража на моя Голф-2 1.3 92-ра година, започна да жужи много. Стрелката също трепери малко. Миналата година ми го направи същия номер и започвам да се замислям дали да не сменя жило на километража. Интересното е, че когато удари в някоя дупка млъква (или пък започва). При висока скорост(около 70-80) пак започва да жужи.
Ще съм ви благодарен за съвет как да разглобя таблото, за да сменя жилото или пък какво да направя, ако е друг проблема. Благодаря ви
За да не пускам нова тема, реших да пиша тук с молба за помощ. След като започна студената част от годината, километража на моя Голф-2 1.3 92-ра година, започна да жужи много. Стрелката също трепери малко. Миналата година ми го направи същия номер и започвам да се замислям дали да не сменя жило на километража. Интересното е, че когато удари в някоя дупка млъква (или пък започва). При висока скорост(около 70-80) пак започва да жужи.
Ще съм ви благодарен за съвет как да разглобя таблото, за да сменя жилото или пък какво да направя, ако е друг проблема. Благодаря ви
- келеш
- Мнения: 180
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Стамболийски
Re: Жило на километраж
Колега netslider,на 99% е от жилото,и при мен беше и все още е така.Смених с ново жило,но явно е някой турски болкук,понеже имах проблем със стрелката на температурата и при свалянето на километража,от само себе си се бе счупило зъбчето,което държи жилото за самия километраж.
Re: Жило на километраж
Да, и мен почва да ме притеснява да не е по механиката на километража също.
Ще съм благодарен за съвети как се сваля таблото за смяна на жило, преглеждане на механиката на километража...
Ще съм благодарен за съвети как се сваля таблото за смяна на жило, преглеждане на механиката на километража...
- golf_III_2e
- Мнения: 965
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Жило на километраж
Веднъж като вадих жилото на един сеат от кутията излезна само жилото а пластмасовия привод остана в скоростната кутия,добре 4е кутията бе6е на земята
Re: Жило на километраж
колеги опишете подробно как се сваля таблото че ми с налага да сменя крушките
- келеш
- Мнения: 180
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Стамболийски
Re: Жило на километраж
HEBROS написа:колеги опишете подробно как се сваля таблото че ми с налага да сменя крушките
Колега,Голфа ми е '89г. 1.6 карбуратор,мога да опиша за моето табло,но мисля че съществена разлика с другите двойки,няма да има.
Развиваш видиите на кората под волана(5-6 бр.),сваля се кората,като се наведеш под таблото имам две букси,включени в километража,те трябва да се извадят.С ръка бъркам зад километража и изваждам жилото от него(правя го за да не забравя впоследствие).
Изваждат се всички видове ключове за фарове,аварийни,и т.н.Свалят се от буксите,махат се крачетата на лостовете на парното,както и врътката на ключа на вентилатора.Леко с отвертка се изкарва панела за парното,на него има букса за ключа за степените на вентилатора,освобождава се от клемите.
Самия капак на километража е захванат със 7-8 видии за основното табло.Една видия имам в отвора на ключа за фаровете,две видии има точно над стъклото на километража,една видия има отдясно на километража в един от отворите за ел.ключ.Три видии има зад панела за лостовете на парното(топло-студено).Една в горния край на отвора,по средата.След като всички видии бъдат отвъртени,капака за километража се освобождава-без голяма сила(ако е забравена някоя видия,може да бъде счупен).
Остава да освободите самия километраж от още три видии в горния си край,а в долния лежи на две крачета.Много внимателно километража се навежда напред и се изважда.От задния си край по цялата си дължина и ширина има "мека" платка от която се захранват стрелки за бензин,температура,лампи за масло и т.н.
Пак повтарям-много внимателно,понеже съм късал две писти от тази платка и ми побеляха косите след това от проблеми:banghead:
Понеже съм с големи лапи ,за да ми е по-удобно махането и слагането на жилото в леглото на километража,изваждам въздуховода който отвежда топъл-студен въздух от лявата страна на шофьора(до стъклото на вратата).
Сглобяването става по обратния ред.
Пожелавам Ви успех,и не е толкова сложно,колкото изглежда!
Re: Жило на километраж
келеш написа:HEBROS написа:колеги опишете подробно как се сваля таблото че ми с налага да сменя крушките
Колега,Голфа ми е '89г. 1.6 карбуратор,мога да опиша за моето табло,но мисля че съществена разлика с другите двойки,няма да има.
Развиваш видиите на кората под волана(5-6 бр.),сваля се кората,като се наведеш под таблото имам две букси,включени в километража,те трябва да се извадят.С ръка бъркам зад километража и изваждам жилото от него(правя го за да не забравя впоследствие).
Изваждат се всички видове ключове за фарове,аварийни,и т.н.Свалят се от буксите,махат се крачетата на лостовете на парното,както и врътката на ключа на вентилатора.Леко с отвертка се изкарва панела за парното,на него има букса за ключа за степените на вентилатора,освобождава се от клемите.
Самия капак на километража е захванат със 7-8 видии за основното табло.Една видия имам в отвора на ключа за фаровете,две видии има точно над стъклото на километража,една видия има отдясно на километража в един от отворите за ел.ключ.Три видии има зад панела за лостовете на парното(топло-студено).Една в горния край на отвора,по средата.След като всички видии бъдат отвъртени,капака за километража се освобождава-без голяма сила(ако е забравена някоя видия,може да бъде счупен).
Остава да освободите самия километраж от още три видии в горния си край,а в долния лежи на две крачета.Много внимателно километража се навежда напред и се изважда.От задния си край по цялата си дължина и ширина има "мека" платка от която се захранват стрелки за бензин,температура,лампи за масло и т.н.
Пак повтарям-много внимателно,понеже съм късал две писти от тази платка и ми побеляха косите след това от проблеми:banghead:
Понеже съм с големи лапи ,за да ми е по-удобно махането и слагането на жилото в леглото на километража,изваждам въздуховода който отвежда топъл-студен въздух от лявата страна на шофьора(до стъклото на вратата).
Сглобяването става по обратния ред.
Пожелавам Ви успех,и не е толкова сложно,колкото изглежда!
Мерси колега за подробното описание,остава ми да го приложа
Re: Жило на километраж
Колега мерси много ,с твоите подробни описания успешно са сменени изгорелите крушки на таблотокелеш написа:HEBROS написа:колеги опишете подробно как се сваля таблото че ми с налага да сменя крушките
Колега,Голфа ми е '89г. 1.6 карбуратор,мога да опиша за моето табло,но мисля че съществена разлика с другите двойки,няма да има.
Развиваш видиите на кората под волана(5-6 бр.),сваля се кората,като се наведеш под таблото имам две букси,включени в километража,те трябва да се извадят.С ръка бъркам зад километража и изваждам жилото от него(правя го за да не забравя впоследствие).
Изваждат се всички видове ключове за фарове,аварийни,и т.н.Свалят се от буксите,махат се крачетата на лостовете на парното,както и врътката на ключа на вентилатора.Леко с отвертка се изкарва панела за парното,на него има букса за ключа за степените на вентилатора,освобождава се от клемите.
Самия капак на километража е захванат със 7-8 видии за основното табло.Една видия имам в отвора на ключа за фаровете,две видии има точно над стъклото на километража,една видия има отдясно на километража в един от отворите за ел.ключ.Три видии има зад панела за лостовете на парното(топло-студено).Една в горния край на отвора,по средата.След като всички видии бъдат отвъртени,капака за километража се освобождава-без голяма сила(ако е забравена някоя видия,може да бъде счупен).
Остава да освободите самия километраж от още три видии в горния си край,а в долния лежи на две крачета.Много внимателно километража се навежда напред и се изважда.От задния си край по цялата си дължина и ширина има "мека" платка от която се захранват стрелки за бензин,температура,лампи за масло и т.н.
Пак повтарям-много внимателно,понеже съм късал две писти от тази платка и ми побеляха косите след това от проблеми:banghead:
Понеже съм с големи лапи ,за да ми е по-удобно махането и слагането на жилото в леглото на километража,изваждам въздуховода който отвежда топъл-студен въздух от лявата страна на шофьора(до стъклото на вратата).
Сглобяването става по обратния ред.
Пожелавам Ви успех,и не е толкова сложно,колкото изглежда!
- келеш
- Мнения: 180
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Стамболийски
Re: Жило на километраж
HEBROS написа:Колега мерси много ,с твоите подробни описания успешно са сменени изгорелите крушки на таблото
За това сме хора-за да си помагаме !
Радвам се че си свършил досадна и пипкава работа,но както писах по-горе-не е толкова страшно и непосилно,колкото изглежда!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта