Тъй,като темата ми беше заключена, ще формулирам въпроса си по друг начин.Решил съм да взимам този двигател:БЕНЗИН-1598ccm/77kW/105kc, моля кажете ми какво да гледам при покупката.
-намерих коментари за 101 коня, но не и за 105 ?
-все пак мисля си че форума е за това да се обсъжда и да се помага на новобранците.
-предварително се извинявам , за тапия въпрос
-моля поне някой да коментира питането ми
благодаря на всички-
с уважение К.Н.
Въпрос за Г4- РЕШЕНО!
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Той човека не пита за разликите, пита какво да гледа... Ми колега, основни неща -
1. Волан (колко е изтъркан и дали е претапициран), гледай да е с 3 лъча, че после ще питаш как да го смениш
2. Педали (пак гледаш колко са изтъркани)
3. Седалка, шофьорска (като седнеш пипни с лявата ръка левия борд, ако е омекнал много не е добре)
4. Колани (дръпни ги надолу и виж как се връщат, не трябва да се замислят)
5. Нещо, което може да те дразни после - дръжките на вратите и лайстните на купето да са в цвета на купето, гледай и да в със лети джанти колата (заводски), за да не ги търсиш после. Също така много хора питат как да си сменят климатика с климатроник, а то е почти невъзможно (гледай да е с климатроник, да не те дразни после).
6. Скоростите (при някои модели 1-ва и 2-ра давали проблем)
7. Обороти - запали я! Първото, което да гледаш е дали е топла още, защото обикновено проблемите ги има, когато е студен автомобила. Загледай се добре в оборотомера, стрелката не трябва да се движи много, възможно да трепти съвсем леко (това е нормално), но големи движения не трябва да има.
8. Ел. стъкла - изпробвай всичките ел стъкла, не трбва да има тракане и скърцане. Ако някое не работи не се хващай, че е бушон
Скъпички са, може и 300 лв да излезне ремонта на едно!
9. Покарай я - това задължиелно, ослушвай се за тропане, гледай да изредиш всички скорости по няколко пъти за се увериш, че са наред.
10. Под капака - там няма какво да гледаш - закарай я в някой сервиз да я видят
За това се сещам за момента колега, дано съм ти бил полезен
1. Волан (колко е изтъркан и дали е претапициран), гледай да е с 3 лъча, че после ще питаш как да го смениш

2. Педали (пак гледаш колко са изтъркани)
3. Седалка, шофьорска (като седнеш пипни с лявата ръка левия борд, ако е омекнал много не е добре)
4. Колани (дръпни ги надолу и виж как се връщат, не трябва да се замислят)
5. Нещо, което може да те дразни после - дръжките на вратите и лайстните на купето да са в цвета на купето, гледай и да в със лети джанти колата (заводски), за да не ги търсиш после. Също така много хора питат как да си сменят климатика с климатроник, а то е почти невъзможно (гледай да е с климатроник, да не те дразни после).
6. Скоростите (при някои модели 1-ва и 2-ра давали проблем)
7. Обороти - запали я! Първото, което да гледаш е дали е топла още, защото обикновено проблемите ги има, когато е студен автомобила. Загледай се добре в оборотомера, стрелката не трябва да се движи много, възможно да трепти съвсем леко (това е нормално), но големи движения не трябва да има.
8. Ел. стъкла - изпробвай всичките ел стъкла, не трбва да има тракане и скърцане. Ако някое не работи не се хващай, че е бушон

9. Покарай я - това задължиелно, ослушвай се за тропане, гледай да изредиш всички скорости по няколко пъти за се увериш, че са наред.
10. Под капака - там няма какво да гледаш - закарай я в някой сервиз да я видят
За това се сещам за момента колега, дано съм ти бил полезен

skotis написа:Той човека не пита за разликите, пита какво да гледа... Ми колега, основни неща -
1. Волан (колко е изтъркан и дали е претапициран), гледай да е с 3 лъча, че после ще питаш как да го смениш
2. Педали (пак гледаш колко са изтъркани)
3. Седалка, шофьорска (като седнеш пипни с лявата ръка левия борд, ако е омекнал много не е добре)
4. Колани (дръпни ги надолу и виж как се връщат, не трябва да се замислят)
5. Нещо, което може да те дразни после - дръжките на вратите и лайстните на купето да са в цвета на купето, гледай и да в със лети джанти колата (заводски), за да не ги търсиш после. Също така много хора питат как да си сменят климатика с климатроник, а то е почти невъзможно (гледай да е с климатроник, да не те дразни после).
6. Скоростите (при някои модели 1-ва и 2-ра давали проблем)
7. Обороти - запали я! Първото, което да гледаш е дали е топла още, защото обикновено проблемите ги има, когато е студен автомобила. Загледай се добре в оборотомера, стрелката не трябва да се движи много, възможно да трепти съвсем леко (това е нормално), но големи движения не трябва да има.
8. Ел. стъкла - изпробвай всичките ел стъкла, не трбва да има тракане и скърцане. Ако някое не работи не се хващай, че е бушонСкъпички са, може и 300 лв да излезне ремонта на едно!
9. Покарай я - това задължиелно, ослушвай се за тропане, гледай да изредиш всички скорости по няколко пъти за се увериш, че са наред.
10. Под капака - там няма какво да гледаш - закарай я в някой сервиз да я видят
За това се сещам за момента колега, дано съм ти бил полезен
благодаря сърдечно



-без да ставам нахален-кой двигател би ми препоръчал?-1,6-1,8
titko написа:skotis написа:Той човека не пита за разликите, пита какво да гледа... Ми колега, основни неща -
1. Волан (колко е изтъркан и дали е претапициран), гледай да е с 3 лъча, че после ще питаш как да го смениш
2. Педали (пак гледаш колко са изтъркани)
3. Седалка, шофьорска (като седнеш пипни с лявата ръка левия борд, ако е омекнал много не е добре)
4. Колани (дръпни ги надолу и виж как се връщат, не трябва да се замислят)
5. Нещо, което може да те дразни после - дръжките на вратите и лайстните на купето да са в цвета на купето, гледай и да в със лети джанти колата (заводски), за да не ги търсиш после. Също така много хора питат как да си сменят климатика с климатроник, а то е почти невъзможно (гледай да е с климатроник, да не те дразни после).
6. Скоростите (при някои модели 1-ва и 2-ра давали проблем)
7. Обороти - запали я! Първото, което да гледаш е дали е топла още, защото обикновено проблемите ги има, когато е студен автомобила. Загледай се добре в оборотомера, стрелката не трябва да се движи много, възможно да трепти съвсем леко (това е нормално), но големи движения не трябва да има.
8. Ел. стъкла - изпробвай всичките ел стъкла, не трбва да има тракане и скърцане. Ако някое не работи не се хващай, че е бушонСкъпички са, може и 300 лв да излезне ремонта на едно!
9. Покарай я - това задължиелно, ослушвай се за тропане, гледай да изредиш всички скорости по няколко пъти за се увериш, че са наред.
10. Под капака - там няма какво да гледаш - закарай я в някой сервиз да я видят
За това се сещам за момента колега, дано съм ти бил полезен
благодаря сърдечно![]()
![]()
![]()
-без да ставам нахален-кой двигател би ми препоръчал?-1,6-1,8
От гледна точка на какво!??? трудно някой може да ти препоръча когато питаш "ябълка или круша?"
Никой от тях не се е проявил сериино с дефекти, така че решението трябва да вземеп ти - повече мощност за сметка на по-висок разход или по-нисък разход за сметка на по-малка мощност.... за това никой не може да ти помогне

А и не обобщавай - има 3 различни 1,6 двигатели, които все пак се отличават един от друг... 1,6 8V, 1,6 16V, 1,6 FSI. От 3-те фаворита е FSI, но и със съответната цена.
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Аз карам 1,6 16V, по-форсиран е от 1,6 SR, с по-рязко ускорение,ако е ръчкан здраво ,късат тампоните на скоростната кутия/страничен и заден-смених ги/. друга разлика -SR са с един агренажен ремък и един разпределителен вал , 1,6 16V са с два вала -два агренажни ремъка и 4 ролки на обща цена между 300 -400лв.
Друго -16V се кара ЗАДЪЛЖИТЕЛНО с пълна синтетика , SR- може и с полусинтетично масло.
Преди покупка - задължителна диагностика на VAG-COM.
Друго -16V се кара ЗАДЪЛЖИТЕЛНО с пълна синтетика , SR- може и с полусинтетично масло.
Преди покупка - задължителна диагностика на VAG-COM.
- security_g
- Мнения: 339
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- DimoNN
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
мене ако питаш оборотите не трябва да ти трепкат изобщо!!!... сещам се още нещо... натискай колата над всеки амортисьор и ако са вред колата след като я натиснеш да се изправи и да не се клати.. ако не са в ред се клати малко докато се поуспокои... общо взето покупката е свързана с късмет, затова най-искрено ти го пожелавам!... не обръщай внимание много много на външни забележки... важното е технически да е ОК... успех!
ПП. огледай всички стъкла!- всички трябва да са от една година- ако не са- значи някое от тях е сменяно.. примерно има цифричка 8 - значи колата е '98... гледай за разлики в нюанси на цвета- гледай под различен ъгъл... където се съмняваш гледай уплътненията- понякога са зацапани с боя- може да е удряна и правена... и най-важното- търпение, набележи си критериите и търси... твоята кола ще се появи!... аз чаках 4 месеца(чакам образно казано защото падна яко обикаляне (след което вече бях спец!, но чакането си заслужаваше!)
ПП. огледай всички стъкла!- всички трябва да са от една година- ако не са- значи някое от тях е сменяно.. примерно има цифричка 8 - значи колата е '98... гледай за разлики в нюанси на цвета- гледай под различен ъгъл... където се съмняваш гледай уплътненията- понякога са зацапани с боя- може да е удряна и правена... и най-важното- търпение, набележи си критериите и търси... твоята кола ще се появи!... аз чаках 4 месеца(чакам образно казано защото падна яко обикаляне (след което вече бях спец!, но чакането си заслужаваше!)
Здрасти- колега DimoNN,много ти благодаря за компетентното мнение,ще се възползвам от всички съвети.За сега след 1 вите огледи се спирам на Vw Golf 1,9TDi High line-110 коня.
що се отнася до климатроника-има ли нещо по специфично - което да гледам или да ме притеснява(тоест знам ,че климатроника е по-добре от климатика,но все пак)
-2 ри въпрос - трябва да сменя след покупката- масло,филтър,въздушен филтър,ремак-1 бр ли е ? и грубо колко стува всичко това,има ли още задължителни неща за смяна?
бладаря предварително

що се отнася до климатроника-има ли нещо по специфично - което да гледам или да ме притеснява(тоест знам ,че климатроника е по-добре от климатика,но все пак)
-2 ри въпрос - трябва да сменя след покупката- масло,филтър,въздушен филтър,ремак-1 бр ли е ? и грубо колко стува всичко това,има ли още задължителни неща за смяна?
бладаря предварително

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта