Здравейте колеги!Имам едно питане във връзка със хидравликата на волана.Значи сутрин като запаля колата волана се върти сравнително по-лесно,а като покарам известно време въртенето става по трудно.И в двата случая говорим че колата е на място!Масло има.
Благодаря!



Проблем с хидравликата
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Хидравличното масло, както и всяко друго масло си има определен ресур на използване.
След като този ресурс изтече то трябва да се смени с ново.
В работата ми 80% от машините са с хидромотори (ел.двигател и хидравлична помпа). Свърши ли живота ма маслото, като вдигне 40* и става на вода => нищо не работи като хората.
Смяна му е майката
След като този ресурс изтече то трябва да се смени с ново.
В работата ми 80% от машините са с хидромотори (ел.двигател и хидравлична помпа). Свърши ли живота ма маслото, като вдигне 40* и става на вода => нищо не работи като хората.
Смяна му е майката

- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
radotom написа:Хидравличното масло, както и всяко друго масло си има определен ресур на използване.
След като този ресурс изтече то трябва да се смени с ново.
В работата ми 80% от машините са с хидромотори (ел.двигател и хидравлична помпа). Свърши ли живота ма маслото, като вдигне 40* и става на вода => нищо не работи като хората.
Смяна му е майката

radotom написа:Хидравличното масло, както и всяко друго масло си има определен ресур на използване.
След като този ресурс изтече то трябва да се смени с ново.
В работата ми 80% от машините са с хидромотори (ел.двигател и хидравлична помпа). Свърши ли живота ма маслото, като вдигне 40* и става на вода => нищо не работи като хората.
Смяна му е майката
А какви са признаците на заминаваща помпа?Как мога да разбера дали не е от нея?
- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Batmirko
- Мнения: 305
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
хидравлика
Колеги моята като загрее почва да хърка (предимно топло време)- през поледиците не се обажда (при маневри само- избягвам но се налага да въртя на място - ПАРКИНГ).... има ли вероятност да е от маслото?
radotom как разбираш че става на вода- като стане за пиене ?
Поздрави!
radotom как разбираш че става на вода- като стане за пиене ?

Поздрави!
- murder
- Мнения: 1151
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 12:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Колега, извинявай че ти пиша в темата, но и аз имам проблем с хидравликата.
Като запаля колата изчаквам 1-2мин сутрин и тръгвам и в момента в които врътна волана да маневрирам ужасно скърца, че чак блока се събужда
Смених пистовия ремък преди 2 месеца, нямаше проблем 2 дена и от тогава насам не е спрял да скърца яко... но когато загрее и направя 3-4 завоя спира това скърцане... също така усещам много леко разтрисане на волана когато скърца при маневра примерно като паркирам... Няколко пъти гледах хидравличното масло... зелено е, но мирише супер отвратително... на пържена риба в едно масло 20пъти
Някой има ли идея защо след смяната и на ремъка продължава брутално да циври 
Като запаля колата изчаквам 1-2мин сутрин и тръгвам и в момента в които врътна волана да маневрирам ужасно скърца, че чак блока се събужда



- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Batmirko написа:radotom как разбираш че става на вода- като стане за пиене ?
Аз хидравличната течност я смених, защото ми хрумна, че може да е за смяна.


А иначе колегите в работата разбират, че маслото на някоя машина е за смяна след като видят, че тя не работи и дава грешка, измъчат се с всичко останало (около 2-3 дни чанч за лудо!) и накрая вземат и го сменят и тя се оправи

1.5 тона масло пари били стрували!!!
Според мен в твоя случай няма да е от маслото, а преплъзващ ремък, но трябва да се види на място.
А иначе на вкус не съм го пробвал.

murder написа:Смених пистовия ремък преди 2 месеца, нямаше проблем 2 дена и от тогава насам не е спрял да скърца яко... но когато загрее и направя 3-4 завоя спира това скърцане... също така усещам много леко разтрисане на волана когато скърца при маневра примерно като паркирам...
Така обяснено почти със сигурност си говорим за хлабав ремък.
Може и ремъка да не е стока и да се разтяга! Знае ли човек?!

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 25 госта