Мъки,мъки с АГУ на голф2 1,3 !

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мъки,мъки с АГУ на голф2 1,3 !

Мнениеот FreeSoul » Съб 30 юли 2005 18:37


Колеги,нужна ми е спешна помощ посредством съвети. Накратка историята,сложих АГУ на Голф2-та ми преди половин година някъде и оттогава се почнаха мъките,като постепенно имаше моменти в които работата вървеше нормално и затова не бях питал тук. Проблема е следниятн,не държи ниски обороти,най-общо казано. Паля от гаража,тръгвам и първата пресечка при натискането на съед. и спирачката колата гасне,при което се налага да паля отново,а евентуално ако не угасни държи обороти от 300-400 и цялото табло се тресе и е ужасно. Работата се оправя като покарам 20 мин и колата загрее,след това си държи 900 без проблем,ама аз за 20 мин имам да мина бая кръстовища и светофари.Минах през какви ли не майстори,центровки и какво ли не още.Ако може като за начало има ли нещо по-специално при АГУ-то за карбуратори,понеже аз съм карбуратор(1.3),има ли нещо по-различно -изпарители,клапани и т.н,понеже вече незнам какво да пробвам.



п.с как да избегна въздушната възглавница,която се получава при смяната на казанчето на парното ?

Мерси предварително




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 30 юли 2005 19:06


А газовата уредба нова ли я сложи и каква марка е?


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Съб 30 юли 2005 19:19


газовата уредба не я знам,като марка тя е една такава обла и кръгла и влиза на мястото на резервната гума,тоест запълва дупката от резер.гума


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 30 юли 2005 19:25


FreeSoul написа:газовата уредба не я знам,като марка тя е една такава обла и кръгла и влиза на мястото на резервната гума,тоест запълва дупката от резер.гума


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ама яко ме разсмя...
Това, за което говориш е бутилката - аз питах за изпарителя - какъв е и дали уредбата е нова. Ако е някоя 2 употреба и измислена марка и при 100 майстори да идеш - пак няма да ти я настроят.Само ще си даваш парите...
Аз карам на газ трета година и съм с LOVATO - вакумен изпарител - досега не съм имал никакви ядове!

П.С. Пък и кажи си модела на Голфа, че днес не ми се хвърля боб Mr Green Fun


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Съб 30 юли 2005 19:39


Хаха извинявам се,ама ми писна вече и така изпарителя трябва да погледна каква марка е знам че е електрически, втора употреба е газовата

модела на голфа - 1.3 85г :lol:


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Нед 31 юли 2005 9:12


добре де, колко вида са тия изпарители? и той ли е най-важен като цяло?


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 31 юли 2005 9:30


FreeSoul написа:добре де, колко вида са тия изпарители? и той ли е най-важен като цяло?


Да, изпарителя е най-важния компонент от уредбата!
Два вида са:електрически и вакумни, както има и различни марки.Но като гледам не разбираш много от АГУ, затова едва ли някой от форума може да ти помогне.
Но ако АГУ-то ти е 2 употреба и с някакво менте изпарител е възможно да ти прави всякакви проблеми. За мен изхода в този случай е нов изпарител или "основен" ремонт на стария!

П.П. Я прегледай този линк:
http://www.avtogaz.com/cgi-bin/advices.pl


Потребителски аватар
Sasho
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 26 юли 2005 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Sasho » Нед 31 юли 2005 9:44


Един чисто нов изпарител LOVATO е по малко от 100лв. Слагаш си такъв и забравяш за проблемите. Аз карам с такъв от две години а предишния собствени незнам кога го е слагал.


Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Мнениеот jettro » Нед 31 юли 2005 12:49


за въпроса за въздушната възглавница в казанчето - отиваш на някое надолнище/нагорнище :lol: караш си на долу, освобождаваш от скорост и фурсираш няколко пъти, после на горе по същия начин.
При мен помогна.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Нед 31 юли 2005 16:23


Значи днес погледнах марката на изпарителя - BRC нищо не ми говори,а че от АГУ не разбирам е вярно :)
Според мен някъде смуче въздух и затова не може да държи обороти,поне логично стигнах до този извод. Възможно ли е това...
И добре ако сменя изпарителя с LOVATO какъв трябва да е електрически или вакумен,специално за карбуратор.


Потребителски аватар
Sasho
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 26 юли 2005 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Sasho » Нед 31 юли 2005 16:40


Аз съм с карборатор (1.6) и вакомен изпарител


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Нед 31 юли 2005 17:02


FreeSoul написа:Значи днес погледнах марката на изпарителя - BRC нищо не ми говори,а че от АГУ не разбирам е вярно :)
Според мен някъде смуче въздух и затова не може да държи обороти,поне логично стигнах до този извод. Възможно ли е това...
И добре ако сменя изпарителя с LOVATO какъв трябва да е електрически или вакумен,специално за карбуратор.


Първо си провери(по добре смени тампона на който е монтиран карбуратора) Разгледай тази тема:
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=3729&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 31 юли 2005 17:22


FreeSoul написа:Значи днес погледнах марката на изпарителя - BRC нищо не ми говори,а че от АГУ не разбирам е вярно :)


BRC e от добрите марки-не е лошо да му смениш мембраните, за да изключиш вероятността той да ти прави проблемите!


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Нед 31 юли 2005 23:27


мембраните са сменени,сега остава проверя този тампон на карбуратора


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Пон 01 авг 2005 6:50


Това и на бензин ли го прави или само на газ



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 89 госта