Колеги,нужна ми е спешна помощ посредством съвети. Накратка историята,сложих АГУ на Голф2-та ми преди половин година някъде и оттогава се почнаха мъките,като постепенно имаше моменти в които работата вървеше нормално и затова не бях питал тук. Проблема е следниятн,не държи ниски обороти,най-общо казано. Паля от гаража,тръгвам и първата пресечка при натискането на съед. и спирачката колата гасне,при което се налага да паля отново,а евентуално ако не угасни държи обороти от 300-400 и цялото табло се тресе и е ужасно. Работата се оправя като покарам 20 мин и колата загрее,след това си държи 900 без проблем,ама аз за 20 мин имам да мина бая кръстовища и светофари.Минах през какви ли не майстори,центровки и какво ли не още.Ако може като за начало има ли нещо по-специално при АГУ-то за карбуратори,понеже аз съм карбуратор(1.3),има ли нещо по-различно -изпарители,клапани и т.н,понеже вече незнам какво да пробвам.
п.с как да избегна въздушната възглавница,която се получава при смяната на казанчето на парното ?
Мерси предварително
Мъки,мъки с АГУ на голф2 1,3 !
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
FreeSoul написа:газовата уредба не я знам,като марка тя е една такава обла и кръгла и влиза на мястото на резервната гума,тоест запълва дупката от резер.гума



Ама яко ме разсмя...
Това, за което говориш е бутилката - аз питах за изпарителя - какъв е и дали уредбата е нова. Ако е някоя 2 употреба и измислена марка и при 100 майстори да идеш - пак няма да ти я настроят.Само ще си даваш парите...
Аз карам на газ трета година и съм с LOVATO - вакумен изпарител - досега не съм имал никакви ядове!
П.С. Пък и кажи си модела на Голфа, че днес не ми се хвърля боб Mr Green Fun
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
FreeSoul написа:добре де, колко вида са тия изпарители? и той ли е най-важен като цяло?
Да, изпарителя е най-важния компонент от уредбата!
Два вида са:електрически и вакумни, както има и различни марки.Но като гледам не разбираш много от АГУ, затова едва ли някой от форума може да ти помогне.
Но ако АГУ-то ти е 2 употреба и с някакво менте изпарител е възможно да ти прави всякакви проблеми. За мен изхода в този случай е нов изпарител или "основен" ремонт на стария!
П.П. Я прегледай този линк:
http://www.avtogaz.com/cgi-bin/advices.pl
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Значи днес погледнах марката на изпарителя - BRC нищо не ми говори,а че от АГУ не разбирам е вярно
Според мен някъде смуче въздух и затова не може да държи обороти,поне логично стигнах до този извод. Възможно ли е това...
И добре ако сменя изпарителя с LOVATO какъв трябва да е електрически или вакумен,специално за карбуратор.

Според мен някъде смуче въздух и затова не може да държи обороти,поне логично стигнах до този извод. Възможно ли е това...
И добре ако сменя изпарителя с LOVATO какъв трябва да е електрически или вакумен,специално за карбуратор.
- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
FreeSoul написа:Значи днес погледнах марката на изпарителя - BRC нищо не ми говори,а че от АГУ не разбирам е вярно![]()
Според мен някъде смуче въздух и затова не може да държи обороти,поне логично стигнах до този извод. Възможно ли е това...
И добре ако сменя изпарителя с LOVATO какъв трябва да е електрически или вакумен,специално за карбуратор.
Първо си провери(по добре смени тампона на който е монтиран карбуратора) Разгледай тази тема:
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=3729&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 89 госта