... на какво може да се дължи инцидентно препукване на мотора? Признавам, че не съм търсил такава тема, но не знам как да я формулирам. Става дума за силен пукот от мотора (казаха ми, че дори искри се видяли в този момент!) и имам чувството, че се появява когато двигателя се товари повече. На няколко пъти (при включване на втора) се опита да блокира колелата и се получи здраво прехълцване. Може ли такива неща да се появяват при нарушена центровка (прескачане на зъб на ангренажния ремък, например) или е нещо друго? За да бъда максимално точен, преди седмица ударих колата в багажника на едно Рено. Посмачкаха се брони, ламарини и капак. Радиатора е невредим, колата е в движение, но се появиха това пукане и прекъсване та си мислих може ли да е от удара нещо??
Мотора е RP 1.8 mi, 90 к.с., Голф-2 91 г.
Благодаря за помощта!!
Инцидентен пукот на двигателя!Някой има ли идея....
- leavon
- Мнения: 923
- Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Днес при майстора стана ясно нещо ново. Когато се опитвал да изправи маската (около фаровете) нещо изчаткало и излезли сериозни искри. Според него са дали някъде на късо кабелите за фара, мигача, машинката за вертикално отклонение на фара, халогените и още един дълъг кабел, който така и не разбрахме закъде е. Тези кабели наистина бяха притиснати от смачканите ламарини и това ми се струва възможно. Но все още не мога да си обясня прекъсването на работата на двигателя. Възможно ли е от това правене на късо, да прекъсва цялата ел. инсталация и то за части от секундата??
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 04 сеп 2004 23:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Това си е опасна работа, можеш да се запалиш. По-добре смени кабелите, без изолация или ги изолирай.
А прекъсването може да е от това, че от късото ти се е претоварил алтернатора и е спрял мотора. Пример - като включиш фарове и отопление на задното стъкло падат оборотите, пък камо ли късо съединение. Предположение.
А прекъсването може да е от това, че от късото ти се е претоварил алтернатора и е спрял мотора. Пример - като включиш фарове и отопление на задното стъкло падат оборотите, пък камо ли късо съединение. Предположение.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 35 госта