Ако я има тази тема направо е заключете, но икам да попитам колегите с Г3.На моята на задната врата под чистачката където е гуменото оплътнение на стъклото винаги се задържа вода и прах. Естествено идеални условия за възникаване на корозия.Още като си купих колата забелязах малка подпухнала област.Но Както всеки знае - кола втораръка без косур няма.Та взех почистих мястото и го боядисах с гъбичка.щото ми казаха че такава боя на Спрей няма да намеря (колата е БУРДО/перла), не е перфектно но като се има в предвид размера около 5мм квадратни, не се забелязва.Добре но след година естествено пак се появи.Според мене е от задържането на вода и прах.Та тази година почистих мястото под гуменото уплатнение много добре, третирах корозииката с ръждопреобразувател, напълних пространството под уплатнението със силикон с цел да не се пълни с вода и накрая пак си боядисах местенцето с бойчка.
Ако някой колеги имат този проблем и са намерили някакво решение да пишат!!!
P.S. ЕСТЕСТВЕНО КОЛАТА НЕ Е ГАРАЖНА
Завиждам на тези дето имат гаражи!!!
Слабо място на Golf III
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
Re: Слабо място на Golf III
ANNIHILATOR написа:Ако я има тази тема направо е заключете, но икам да попитам колегите с Г3.На моята на задната врата под чистачката където е гуменото оплътнение на стъклото винаги се задържа вода и прах. Естествено идеални условия за възникаване на корозия.Още като си купих колата забелязах малка подпухнала област.Но Както всеки знае - кола втораръка без косур няма.Та взех почистих мястото и го боядисах с гъбичка.щото ми казаха че такава боя на Спрей няма да намеря (колата е БУРДО/перла), не е перфектно но като се има в предвид размера около 5мм квадратни, не се забелязва.Добре но след година естествено пак се появи.Според мене е от задържането на вода и прах.Та тази година почистих мястото под гуменото уплатнение много добре, третирах корозииката с ръждопреобразувател, напълних пространството под уплатнението със силикон с цел да не се пълни с вода и накрая пак си боядисах местенцето с бойчка.
Ако някой колеги имат този проблем и са намерили някакво решение да пишат!!!
P.S. ЕСТЕСТВЕНО КОЛАТА НЕ Е ГАРАЖНА
Завиждам на тези дето имат гаражи!!!
аз имах същия проблем само че аз дори нямах уплатнението отдолу,Почистих го с спирт и леко го зашкурих само канала и напълних със черен силикон ,после до оформих и залепих хартиено тиксо отгоре да го покрие да не се праши докато изсъхне,вече немам проблеми ,ако искаш мога да пусна и снимки да видиш как е станало със силикона
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Третирането от твоя страна е само временно решение. Ръждата тръгва от под уплътнението и като трайно решение с изпитано и дълготрайно действие съм виждал:
1) сваля се стъклото
2) маха се уплътнението
3) изчиства седо здрава ламарина, ръждопреубразовател, кит (при нужда), основа и боя
4) залепване на стъклото(без уплътнение)
Като допълнителна информация:
демонтаж и монтаж на стъклото 20-30 лв; кит, основи,силикон и т.н. 10 лв, почистване и пръскане 50-60, останалите пари зависят от вида на боята - акрилна или металик, но дори и металика е около 20 лв за 100гр -повече не са ти нужни.
1) сваля се стъклото
2) маха се уплътнението
3) изчиства седо здрава ламарина, ръждопреубразовател, кит (при нужда), основа и боя
4) залепване на стъклото(без уплътнение)
Като допълнителна информация:
демонтаж и монтаж на стъклото 20-30 лв; кит, основи,силикон и т.н. 10 лв, почистване и пръскане 50-60, останалите пари зависят от вида на боята - акрилна или металик, но дори и металика е около 20 лв за 100гр -повече не са ти нужни.
- SkyWalker
- Мнения: 516
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
ре
И аз имам решение, но малко по-радикално!!!
Лек тунинг - махаш номера, чистачката, механизма и си горов!!!
Хем по-красиво, хем по-надеждно!
"нет человек, нет проблема"
Лек тунинг - махаш номера, чистачката, механизма и си горов!!!
Хем по-красиво, хем по-надеждно!
"нет человек, нет проблема"

- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Колегата дето го е направил с черен силикон ако може да посне снимки.Що се отнася до сваляна на цялото стъкло ще го направя,ако видя че няма ефект от силикона.В момента пространството под уплатнението съм го запълнил с обикновен силикон.Естествено ще почне пак да корозира ако се одлепе силикона! Дано само не се отлепе.Яд ме че не ползвах черен.
Що се отнася за Голф 2 не съм съгласен! Виждал съм и при Г2 но това е рядкост.При Г2 гуменото уплатнение обхваща вратата отвън и не се получава ръб дето да събира водата. А и там стъклото не е лепено така че проблема за свалянето е никакъв!!!
Що се отнася за Голф 2 не съм съгласен! Виждал съм и при Г2 но това е рядкост.При Г2 гуменото уплатнение обхваща вратата отвън и не се получава ръб дето да събира водата. А и там стъклото не е лепено така че проблема за свалянето е никакъв!!!
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта