Проблем с хидравликата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
joro09
Мнения: 241
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Проблем с хидравликата

Мнениеот joro09 » Съб 02 фев 2008 20:27


Здравейте колеги!Имам едно питане във връзка със хидравликата на волана.Значи сутрин като запаля колата волана се върти сравнително по-лесно,а като покарам известно време въртенето става по трудно.И в двата случая говорим че колата е на място!Масло има.
Благодаря!




Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Съб 02 фев 2008 21:09


Колега избягвай да го вътртиш на място че много се товари


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19715
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 02 фев 2008 21:22


Хидравличното масло, както и всяко друго масло си има определен ресур на използване.
След като този ресурс изтече то трябва да се смени с ново.
В работата ми 80% от машините са с хидромотори (ел.двигател и хидравлична помпа). Свърши ли живота ма маслото, като вдигне 40* и става на вода => нищо не работи като хората.
Смяна му е майката ;)


Потребителски аватар
sashoskiora
Мнения: 449
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sashoskiora » Съб 02 фев 2008 22:14


radotom написа:Хидравличното масло, както и всяко друго масло си има определен ресур на използване.
След като този ресурс изтече то трябва да се смени с ново.
В работата ми 80% от машините са с хидромотори (ел.двигател и хидравлична помпа). Свърши ли живота ма маслото, като вдигне 40* и става на вода => нищо не работи като хората.
Смяна му е майката ;)


:да:


Потребителски аватар
joro09
Мнения: 241
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот joro09 » Съб 02 фев 2008 23:20


radotom написа:Хидравличното масло, както и всяко друго масло си има определен ресур на използване.
След като този ресурс изтече то трябва да се смени с ново.
В работата ми 80% от машините са с хидромотори (ел.двигател и хидравлична помпа). Свърши ли живота ма маслото, като вдигне 40* и става на вода => нищо не работи като хората.
Смяна му е майката ;)

А какви са признаците на заминаваща помпа?Как мога да разбера дали не е от нея?


Потребителски аватар
sashoskiora
Мнения: 449
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sashoskiora » Съб 02 фев 2008 23:23


Първо трябва да разбереш дали е електрическа или механична,а на таблото трябва да имаш индикация.


Потребителски аватар
joro09
Мнения: 241
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот joro09 » Съб 02 фев 2008 23:45


Ми не съм забелязвал никъква индикация.


Потребителски аватар
joro09
Мнения: 241
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот joro09 » Нед 03 фев 2008 21:39


Още мнения??? :?


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пон 04 фев 2008 10:32


Ако при подаден само"контакт" успяваш да въртиш леко волана ,означава,че си с електрически сервоусилвател. :wink:


Потребителски аватар
joro09
Мнения: 241
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот joro09 » Пон 04 фев 2008 20:38


Е не,не е с електрическа помпа значи!А има ли такива коли?Не съм чувал да дадеш на контакт и да ти се върти леко волана!


Потребителски аватар
Gari36
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 16 сеп 2007 16:51
Автомобил: Golf III VR6
Двигател: 2 8 174 hp
Местоположение: Монтана

Мнениеот Gari36 » Пон 04 фев 2008 23:55


Моя ремък се беше охлабил смених всичко е на 6! ;) Успех


Потребителски аватар
Batmirko
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

хидравлика

Мнениеот Batmirko » Вто 05 фев 2008 0:39


Колеги моята като загрее почва да хърка (предимно топло време)- през поледиците не се обажда (при маневри само- избягвам но се налага да въртя на място - ПАРКИНГ).... има ли вероятност да е от маслото?

radotom как разбираш че става на вода- като стане за пиене ? :lol:

Поздрави!


Потребителски аватар
murder
Мнения: 1151
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 12:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот murder » Вто 05 фев 2008 10:49


Колега, извинявай че ти пиша в темата, но и аз имам проблем с хидравликата.
Като запаля колата изчаквам 1-2мин сутрин и тръгвам и в момента в които врътна волана да маневрирам ужасно скърца, че чак блока се събужда :lol: Смених пистовия ремък преди 2 месеца, нямаше проблем 2 дена и от тогава насам не е спрял да скърца яко... но когато загрее и направя 3-4 завоя спира това скърцане... също така усещам много леко разтрисане на волана когато скърца при маневра примерно като паркирам... Няколко пъти гледах хидравличното масло... зелено е, но мирише супер отвратително... на пържена риба в едно масло 20пъти :? Някой има ли идея защо след смяната и на ремъка продължава брутално да циври :evil:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19715
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 05 фев 2008 14:19


Batmirko написа:radotom как разбираш че става на вода- като стане за пиене ? :lol:

Аз хидравличната течност я смених, защото ми хрумна, че може да е за смяна. :lol: Всъщност, аз доста от нещата сменям на тоя принцип! ;)
А иначе колегите в работата разбират, че маслото на някоя машина е за смяна след като видят, че тя не работи и дава грешка, измъчат се с всичко останало (около 2-3 дни чанч за лудо!) и накрая вземат и го сменят и тя се оправи mhihi
1.5 тона масло пари били стрували!!!
Според мен в твоя случай няма да е от маслото, а преплъзващ ремък, но трябва да се види на място.
А иначе на вкус не съм го пробвал. :hahhihi: Предпочитам вкуса на кафе.
murder написа:Смених пистовия ремък преди 2 месеца, нямаше проблем 2 дена и от тогава насам не е спрял да скърца яко... но когато загрее и направя 3-4 завоя спира това скърцане... също така усещам много леко разтрисане на волана когато скърца при маневра примерно като паркирам...

Така обяснено почти със сигурност си говорим за хлабав ремък.
Може и ремъка да не е стока и да се разтяга! Знае ли човек?! :dontknow:


Потребителски аватар
Batmirko
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Batmirko » Вто 05 фев 2008 15:00


И преди и след смяната на ремъка няма разлика :?
2ма хидравлични "майстора" казоха- карай така... :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта