Алтернатор зареждане - Голф 2
Алтернатор зареждане - Голф 2
Пак аз, писах ви вече относно реле-регулатора, смених го за 12 лв, но все още лампата ми свети, че алтернатора не зарежда пълноценно ;(
- MitkoKK
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 27 сеп 2006 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Зареждане
Колега виж колко волта са на акумулатора при запален мотор.Ако са 12,2-12,8 и не се променят при подаване на газ до 13,5-14,2 Вариантите са два след като си сменил плочка:
1.Както казва колегата - има изгорял диод от блока
2. Сменяш четките - става лесно и би трябвало да се оправи
Лично аз се оправих с четките - при прецакани такива напрежението при запален мотор ми варираше от 12,2 до 12,6 волта.
Успех!!
1.Както казва колегата - има изгорял диод от блока
2. Сменяш четките - става лесно и би трябвало да се оправи
Лично аз се оправих с четките - при прецакани такива напрежението при запален мотор ми варираше от 12,2 до 12,6 волта.
Успех!!
- MitkoKK
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 27 сеп 2006 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
питане
12 или 14 волта без газ????или м/у 12 и 14 волта и играе? и без фарове , теб те интересува напрежението без товар.Премери точно със и без газ и ми пиши.
- MitkoKK
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 27 сеп 2006 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не е колектора
За да не сеизносва колектора са четките , от мек графит така че смятам че са четките но ти не каза сменил ли си ги.
- MitkoKK
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 27 сеп 2006 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
колектор
А и колектора е от по твърд материал - мед , стига разбира се да не е опитвано да се сложат други по-твурди четки - има такива но те не са за тазаи работа
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта