Алтернатор зареждане - Голф 2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
TERAX
Мнения: 19
Регистриран на: Нед 16 мар 2008 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Алтернатор зареждане - Голф 2

Мнениеот TERAX » Съб 26 апр 2008 22:31


Пак аз, писах ви вече относно реле-регулатора, смених го за 12 лв, но все още лампата ми свети, че алтернатора не зарежда пълноценно ;(




Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот poni » Нед 27 апр 2008 8:05


лампата ти свети ,защото имаш изгорял диод в блока!предполагам,че свети по-слабо,отколкото като не е запалена,нали?


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 27 апр 2008 8:32


я откачи тънкия кабел от динамото и виж лампата дали ще свети изобщо.


Потребителски аватар
MitkoKK
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 27 сеп 2006 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Зареждане

Мнениеот MitkoKK » Нед 27 апр 2008 10:41


Колега виж колко волта са на акумулатора при запален мотор.Ако са 12,2-12,8 и не се променят при подаване на газ до 13,5-14,2 Вариантите са два след като си сменил плочка:
1.Както казва колегата - има изгорял диод от блока
2. Сменяш четките - става лесно и би трябвало да се оправи
Лично аз се оправих с четките - при прецакани такива напрежението при запален мотор ми варираше от 12,2 до 12,6 волта.

Успех!!


TERAX
Мнения: 19
Регистриран на: Нед 16 мар 2008 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот TERAX » Нед 27 апр 2008 21:27


Изгорелия диод само не разбрах къде е, в блока на динамото ли :o Днес мерих волтажа без да подавам газ на пуснати фарове тока е 12-14 волта. Когато дам газ и лампата започва ди мижи леко... Понякога изобщо не свети :roll:


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 27 апр 2008 22:00


вътре в диодния блок(вътре в динамото)имаш стдени спойки.само трябва да се презапои


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот poni » Нед 27 апр 2008 22:26


ако е сменял релето,то е сменил и четките разглобявай генератора-без това няма да минеш!провери и ротора дали не е износен колектора и затова да прекъсва.
какъв ти е генератора? валео или бош?


TERAX
Мнения: 19
Регистриран на: Нед 16 мар 2008 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот TERAX » Нед 27 апр 2008 22:51


Бош е!


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот poni » Нед 27 апр 2008 22:58


сваляй го и го пръскай на части!само си отбележи положението на капаците един срещу друг!


Потребителски аватар
MitkoKK
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 27 сеп 2006 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

питане

Мнениеот MitkoKK » Пон 28 апр 2008 22:52


12 или 14 волта без газ????или м/у 12 и 14 волта и играе? и без фарове , теб те интересува напрежението без товар.Премери точно със и без газ и ми пиши.


TERAX
Мнения: 19
Регистриран на: Нед 16 мар 2008 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот TERAX » Пон 28 апр 2008 22:52


Ами според мен е от колектора, но ако е износен, как да го оправя?


Потребителски аватар
MitkoKK
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 27 сеп 2006 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Не е колектора

Мнениеот MitkoKK » Пон 28 апр 2008 23:10


За да не сеизносва колектора са четките , от мек графит така че смятам че са четките но ти не каза сменил ли си ги.


Потребителски аватар
MitkoKK
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 27 сеп 2006 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

колектор

Мнениеот MitkoKK » Пон 28 апр 2008 23:13


А и колектора е от по твърд материал - мед , стига разбира се да не е опитвано да се сложат други по-твурди четки - има такива но те не са за тазаи работа


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Вто 29 апр 2008 0:15


На мен ми мижеше лампата като му дам газ и от енергото до 30мин. ми спряха тока :).
Оказа се лоша спойка, сега имам изгорял диод зарежда на макс но лампата не угасва :(. Валео е алтернатора (много е проклет).


Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vito » Вто 29 апр 2008 0:50


Колега опитай да премериш напрежението при самия алтернатор-с "-" от корпуса му и "+" оттам,където тръгва дебелия червен кабел за акумулатора и виж дали пак прекъсва,при мен беше подобен проблема :idea:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта