какви са симптомите ако скоростната кутия е тръгнала?
- volkswagen_bulgaria
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
какви са симптомите ако скоростната кутия е тръгнала?
искам да ви попитам за наи малкото нешто което може да се осети когато скоростната е тръгнала да здава багажа и кое в тях се поврежда наи често?
- volkswagen_bulgaria
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Хвърля масло дори при сменени тапи и семеринги.
(поне при мен така го хванахме).
В един момент след смяната почна дори да вие.
До колкото си спомням вдигнахме колата на трупчета и я запалихме после и вкарах някоя предавка и издаваше някъкъв триещ шум от скоростите.(желязо в желязо).
Но повече не помня.
(поне при мен така го хванахме).
В един момент след смяната почна дори да вие.
До колкото си спомням вдигнахме колата на трупчета и я запалихме после и вкарах някоя предавка и издаваше някъкъв триещ шум от скоростите.(желязо в желязо).
Но повече не помня.
- ВАН
- Мнения: 227
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 13:43
- Автомобил: VW Golf II 1991 1.6 Keihin
- Двигател: PN
- Местоположение: София
Pavcho2 написа:Хвърля масло дори при сменени тапи и семеринги.
(поне при мен така го хванахме).
Предния ми Голф беша така. Освен това, като го кача на канал (на 1.8 RP става и без канал) и натисна полуосите, имаше луфт от страната на скоростната кутия.
При мен нямаше хъркане, виене и т.н. Само губеше масло. В последствие майстора смени лагер на диференциала,семеринги, тапи и ново масло. Тогава (преди 5-6 години) всичко ми излезе 400лв, при цена на скоростна кутия-втора употреба 300. Цените вече са други и поставяйки се в положението, в което бях(ремонт или друга кутия), не бих правил ремонт.
Успех!
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Аааа сега се стих - когато я качихме на трупчета и вкарах 2ра 3та ли тов ане съм сигурен (то не е и важно) гледахме полуоската и си личеше че си е с изместен център.
Сега цялата работа по смяната на скорости излиза около 400лв. (грубо +/-) Скоростите ти са около 200лв. като не говориме за нови а за 2ра употреба (аз лично много съжалявам че не свалих фланците за полуоските за да си сложа кутия от 1.8. понеже са по големи за 1.
.
Най- добре се сваля всичко и се носи кожуха ако говориме за скорости от италянеца понеже иска за гарант да му оставиш твоята стара кутия.
Сега цялата работа по смяната на скорости излиза около 400лв. (грубо +/-) Скоростите ти са около 200лв. като не говориме за нови а за 2ра употреба (аз лично много съжалявам че не свалих фланците за полуоските за да си сложа кутия от 1.8. понеже са по големи за 1.

Най- добре се сваля всичко и се носи кожуха ако говориме за скорости от италянеца понеже иска за гарант да му оставиш твоята стара кутия.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта