Кратко ръмжене при палене на студен двигател Г4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Кратко ръмжене при палене на студен двигател Г4

Мнениеот so.sec » Сря 12 мар 2008 16:20


Колеги, имам следния въпрос, ако някой има представа или се е сблъсквал с това - от повече от 6 месеца наблюдавам следното явление при палене и студен двигател - кратко изръмжаване, наподобяващо всякаш нещо превърта. Чува се за по-малко от секунда и само когато колата се пали на студен двигател. по време на работата на двигателя няма други смущения. Не усещам и затруднения при паленето - пали всякаш нормално.

След кратка устна консултация в сервиз отрязаха - Бендикс! Не са я гледали обаче. Това звучи ли ви като възможна причина и въобще като разумно обяснение? И ако някой е сменял - ориентировъчна цена?

Имам някакво чуство че това се появи след смяната на ремъци и ролки, но може и да греша...

Колата е Г4 - 1,6 16V




Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Сря 12 мар 2008 17:43


Отпред ниско вляво ли идва?


Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот so.sec » Сря 12 мар 2008 17:45


skotis написа:Отпред ниско вляво ли идва?


Труден въпрос, обикновено съм в колата като паля :) не знам действително от коя част на двигателя идва. Чува се кратко "Хрррр" за не повече от секунда и само при студен двигател.


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Сря 12 мар 2008 18:18


А пистовия ремък сменен ли е ?


Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот so.sec » Сря 12 мар 2008 18:24


dokros написа:А пистовия ремък сменен ли е ?


Колата беше напълно обслужена преди 8-9 месеца (ремъци, ролки, филтри) и имам чуствтото че оттогава се почна с това... в началото беше присвирване, в последствие стана като ръмжене.


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Сря 12 мар 2008 18:39


Не питам за агренажните ремъци , а за големия каиш-пистовия ремък ,дето за задвижва от шайбата на коляновия вал и върти ролките на генератор, водна помпа,помпа на хидравлика и климатроника за капак.

Огледай тези ролки дали ремъка не е приплъзвал някъде ,би трябвало да си личи.

Преди време карах едно венто , леко приръмжаваше от време на време ,иди ,че търси причината.Чак когато ръмженето стана постоянно се разбра ,че е от помпа на хидравликата.


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Сря 12 мар 2008 19:17


Не разбрах колко ангренажни ремъка има ??? :lol: :lol: :lol: И колко пистови ???? :lol: :lol: и кой " каиш" задвижва ролките и водната помпа ??? :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот so.sec » Сря 12 мар 2008 20:34


gomez написа:Не разбрах колко ангренажни ремъка има ??? :lol: :lol: :lol: И колко пистови ???? :lol: :lol: и кой " каиш" задвижва ролките и водната помпа ??? :lol: :lol: :lol:


Значи не съм единствен :roll:


Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Мнениеот Dead man » Сря 12 мар 2008 21:02


колега,споко-в сервиза в който си ходил правилно са ти казали-проблема идва от бендикса на стартера-той задържа малко повече от колкото трябва при запалване на колата.
Аз имам същият проблем,моят майстор ми каза да карам така докато откаже напълно ( може и след години да е ),иначе може и сега да го смениш,но цената е солена,няма смисъл сега....
Като му дойде времето-тогава....този лек дефект не ти пречи с нищо на колата....


Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот so.sec » Сря 12 мар 2008 22:03


Dead man написа:колега,споко-в сервиза в който си ходил правилно са ти казали-проблема идва от бендикса на стартера-той задържа малко повече от колкото трябва при запалване на колата.
Аз имам същият проблем,моят майстор ми каза да карам така докато откаже напълно ( може и след години да е ),иначе може и сега да го смениш,но цената е солена,няма смисъл сега....
Като му дойде времето-тогава....този лек дефект не ти пречи с нищо на колата....


Т.е. няма никаква връзка с ремъците и т.н.? при теб по-същия начин ли се проявява?
Някаква ориентировъчна цена знаеш ли просто да добия представа?

Мерси!


Потребителски аватар
mr.TDI
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Мнениеот mr.TDI » Сря 12 мар 2008 22:12


Точно бендикса е, колега. Имах Голф 3 GTI правеше същото, но така го продадох и човека още си го кара.Сега чувам че и четворката го прави понякога.Така,че споко и стреляй :lol:


Потребителски аватар
Americanec
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Americanec » Чет 13 мар 2008 3:56


имах поло и то така.сега с г 4 пак така......


Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот so.sec » Чет 13 мар 2008 23:27


И все пак някой би ли ме ориентирал в цената на поправката/замяната.... ?

От какво се получава това нещо... на 5 годишна кола :?


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Пет 14 мар 2008 0:05


gomez- този модел двигатели (аз карам същия ) са с два агренажни ремъка и 4 ролки, те задвижват само двата разпределителни вала-16V.

Всичко друго се задвижва от голям пистов ремък извън двигателя,ама ти си печка откъде да знаеш тия неща за бензинките.


Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот so.sec » Пет 14 мар 2008 14:54


Колеги, ако действително е бендикс, що не го сменяте? Останах с впечатлние че е някаква скъпа история, а като гледам цените в интернет, макар и за други марки, вървят между 10 и 40лв...?! Някаква друга уловка ли има?

И все пак не би ли могло и да е ангренажен ремък или пистов или който както иска да го нарича? Все си мисля че това почна веднага след смяната.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта