Колеги, имам следния въпрос, ако някой има представа или се е сблъсквал с това - от повече от 6 месеца наблюдавам следното явление при палене и студен двигател - кратко изръмжаване, наподобяващо всякаш нещо превърта. Чува се за по-малко от секунда и само когато колата се пали на студен двигател. по време на работата на двигателя няма други смущения. Не усещам и затруднения при паленето - пали всякаш нормално.
След кратка устна консултация в сервиз отрязаха - Бендикс! Не са я гледали обаче. Това звучи ли ви като възможна причина и въобще като разумно обяснение? И ако някой е сменял - ориентировъчна цена?
Имам някакво чуство че това се появи след смяната на ремъци и ролки, но може и да греша...
Колата е Г4 - 1,6 16V



Кратко ръмжене при палене на студен двигател Г4
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Не питам за агренажните ремъци , а за големия каиш-пистовия ремък ,дето за задвижва от шайбата на коляновия вал и върти ролките на генератор, водна помпа,помпа на хидравлика и климатроника за капак.
Огледай тези ролки дали ремъка не е приплъзвал някъде ,би трябвало да си личи.
Преди време карах едно венто , леко приръмжаваше от време на време ,иди ,че търси причината.Чак когато ръмженето стана постоянно се разбра ,че е от помпа на хидравликата.
Огледай тези ролки дали ремъка не е приплъзвал някъде ,би трябвало да си личи.
Преди време карах едно венто , леко приръмжаваше от време на време ,иди ,че търси причината.Чак когато ръмженето стана постоянно се разбра ,че е от помпа на хидравликата.
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
колега,споко-в сервиза в който си ходил правилно са ти казали-проблема идва от бендикса на стартера-той задържа малко повече от колкото трябва при запалване на колата.
Аз имам същият проблем,моят майстор ми каза да карам така докато откаже напълно ( може и след години да е ),иначе може и сега да го смениш,но цената е солена,няма смисъл сега....
Като му дойде времето-тогава....този лек дефект не ти пречи с нищо на колата....
Аз имам същият проблем,моят майстор ми каза да карам така докато откаже напълно ( може и след години да е ),иначе може и сега да го смениш,но цената е солена,няма смисъл сега....
Като му дойде времето-тогава....този лек дефект не ти пречи с нищо на колата....
Dead man написа:колега,споко-в сервиза в който си ходил правилно са ти казали-проблема идва от бендикса на стартера-той задържа малко повече от колкото трябва при запалване на колата.
Аз имам същият проблем,моят майстор ми каза да карам така докато откаже напълно ( може и след години да е ),иначе може и сега да го смениш,но цената е солена,няма смисъл сега....
Като му дойде времето-тогава....този лек дефект не ти пречи с нищо на колата....
Т.е. няма никаква връзка с ремъците и т.н.? при теб по-същия начин ли се проявява?
Някаква ориентировъчна цена знаеш ли просто да добия представа?
Мерси!
- Americanec
- Мнения: 184
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 10:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Колеги, ако действително е бендикс, що не го сменяте? Останах с впечатлние че е някаква скъпа история, а като гледам цените в интернет, макар и за други марки, вървят между 10 и 40лв...?! Някаква друга уловка ли има?
И все пак не би ли могло и да е ангренажен ремък или пистов или който както иска да го нарича? Все си мисля че това почна веднага след смяната.
И все пак не би ли могло и да е ангренажен ремък или пистов или който както иска да го нарича? Все си мисля че това почна веднага след смяната.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта