:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Проблем (?!?!?!) с Голф 3 1.6 АЕК

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
focke-wulf
Мнения: 218
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 15:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем (?!?!?!) с Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот focke-wulf » Пет 14 мар 2008 16:52


Здравейте колеги. Наскоро си купих Golf 3, с двигател 1.6 АЕК, 95 година. Колата е на 6, но има нещо като дразнещ проблем с оборотите, след като е включен двигателя. През първите 2-3 минути от работата му, изобщо не може да премине 2100-2200 оборота. Колкото и газ да подавам, колата връща оборотите и придърпва. През следващите 2-3 минути е същата работа, ама тогава стига до около 2900-3000 оборота.
След това всичко е ток и жица. Въпроса ми е това дали е нещо, зададено по електрониката на колата, защото като се замисля има логика, един вид ограничение да не режеш преди да е загряла. :) Възможно ли е да има някакъв проблем, ходих на диагностика, компютъра не отчете грешки.
Въпроса ми може да е малко тъп, но това ми е първата кола с толкова електроника по нея, преди имах Голф 2 1.6 карбуратор, там колкото газ даваш, толкова вървеше. :)




Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Пет 14 мар 2008 22:27


Ами колега аз съм със същио матор ...

При мене това го има до няква степен при студен мотор в смисъл, че двигателя може да дигне и над 3000 об/мин, но го усещам, че някакси не му е конфортно и не му се иска (незнам как по добре да го обясня). След като колата загрее с удоволствие (хехе) се катери, чак до прекъсвача и даже и е приятно. Не мога да кажа дали е нормално, но при мен е така :lol:


apostol
Мнения: 126
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 23:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот apostol » Съб 15 мар 2008 0:14


приятели,ако някой от датчиците отчита нереални стойности,докато мотора естуден(защото проблема явно е налице при студен мотор),за ECU датчика работ и няма да отчете грешка.мисълта ми е-когато проблема е на лице да се следят(с тестер)показанията на темп.датчик(G62),ламбда сонда(G39),темп.на постъпващия въздух(G72),дебитомер(G70),TPS(G69),също аванс и време на отваряне на инжекторите.съответно може да се стигне до верния отговор.но всичко това е добре да се гледа от специалист(да не се получи грешка),за това-в сервиз-най добре в VW.успех!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта