Гледах в търсачката, но темите са за други голфове, а моя е с 4 "спици".
Пробвах се да напъвам, ама нещо ме е страх да не прецакам клаксона и се отказах.
Принципно трябва да има 1 гайка отдолу, но как се сваля цялото това нещо, което натиска клаксона
Ако имаш еърбег то поглеждаш от задната страна на волана и забелязваш 2 болта тип еврейска звезда. Намираш или Г-образно клщченце или торс Т30 с по-здрав захват и развиваш боловете. Предварително колата да е изгасена и ключа да не е на контакта, че като свалиш и откачиш от кабелите възглавницата и ако случайно дадеш на контакт ще натрупа грешка и лампата на ечрбега ще светне докато не изчистиш грешката през тестер. Като машнеш възглавницата ще видиш гайката, която е размер 24. Ако смяташ тотално да вадиш волана преди да си го откачил от пръчката го бележи, че да не ти избяга настройката
Ако пък случайно колата ти НЕ Е с еърбег, то спокойно дърпай към теб кората и че се откопчее от щипките и директно преминаваш към болта.
[quote="Ясер"]Ако имаш еърбег то поглеждаш от задната страна на волана и забелязваш 2 болта тип еврейска звезда. Намираш или Г-образно клщченце или торс Т30 с по-здрав захват и развиваш боловете. Предварително колата да е изгасена и ключа да не е на контакта, че като свалиш и откачиш от кабелите възглавницата и ако случайно дадеш на контакт ще натрупа грешка и лампата на ечрбега ще светне докато не изчистиш грешката през тестер. Като машнеш възглавницата ще видиш гайката, която е размер 24. Ако смяташ тотално да вадиш волана преди да си го откачил от пръчката го бележи, че да не ти избяга настройката
Ако пък случайно колата ти НЕ Е с еърбег, то спокойно дърпай към теб кората и че се откопчее от щипките и директно преминаваш към болта.
Успех[/quote]
Дърпаш рязко от горната страна на клаксона към теб. После отдолу не те чака болт а гайка, обикновено е яко стегната и е хубаво да имаш гедоре под ръка
vaskoto1 написа:любчо! далечко си та не можеш да минеш да питаш ли?
Са не може и за такива неща да идвам да питам За тебе съм приготвил нещо като от твоята класа - ама още искам да разбера дали проблема е в дупките и гадния път или колата наистина си дърпа надясно ...
Ясер - изтествано и работи
Имаше зор с ваденето на кабелите откъм капака - извадих само 1-ния, баси колко трудно се вадят..
После трябват ключове за КАМАЗ - номер 24