golf 3 - прекъсва РЕШЕНИЕТО/бензинова помпа/

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Mal
Мнения: 201
Регистриран на: Пет 29 окт 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

golf 3 - прекъсва РЕШЕНИЕТО/бензинова помпа/

Мнениеот Mal » Пон 08 авг 2005 9:08


тея дни шурея ходи с голфа до морето и ето какъв е дерта. колата вървяла като хората някъде около 300 км и изведнъж почнала да прекъсва. Не е светвала лампата за акомулатора. Спрял. след няколко минути тръгнал пак и никакъв проблем. Минали се още около 200 км. точно пристигнал и пак същото. Спрял пак запалил и все едно нищо. Навръщане същата история . През около 250 км започва да придърпва, да не ще да върви . Спира , пак тръгва и всичко е ОК. Аман :twisted: Какви са тея мистерии. Чак в сряда ще имам възможност да я карам на доктор, но се опасявам, че при това положение може да не могат нищо да открият. Имате ли някаква идея. Че и на мен ми предстои път до морето. Жената, детето, багажерията. Само ми липсва да ме зареже някъде.Направо кукам вече :evil: колата е голф3 моноинжекция, 1.6 75 коня на бензин




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: golf 3 - прекъсва

Мнениеот kris11 » Пон 08 авг 2005 22:56


Mal написа:тея дни шурея ходи с голфа до морето и ето какъв е дерта. колата вървяла като хората някъде около 300 км и изведнъж почнала да прекъсва. Не е светвала лампата за акомулатора. Спрял. след няколко минути тръгнал пак и никакъв проблем. Минали се още около 200 км. точно пристигнал и пак същото. Спрял пак запалил и все едно нищо. Навръщане същата история . През около 250 км започва да придърпва, да не ще да върви . Спира , пак тръгва и всичко е ОК. Аман :twisted: Какви са тея мистерии. Чак в сряда ще имам възможност да я карам на доктор, но се опасявам, че при това положение може да не могат нищо да открият. Имате ли някаква идея. Че и на мен ми предстои път до морето. Жената, детето, багажерията. Само ми липсва да ме зареже някъде.Направо кукам вече :evil: колата е голф3 моноинжекция, 1.6 75 коня на бензин

Вземи си 1 резервен комутатор за всеки случай.Имал съм такива случай с порно комутатори от Сингапур правят въртели докато цъфне крайният транзистор и аут няма мърдане освен буксир.Прегряват ли по напрежение ли пробиват така и не разбрах или са до серия.
По-малко е вероятно да е прегряла бобина. Др. идея за толкова малко данни нямам.Оу колега .Да не би и ти да си с пластмацови смукателни колектори >> 1,6 МPI .


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Вто 09 авг 2005 13:22


'Ресет'-нал го е... :lol:
Остави майтапа, ама и на единия бос шкодата (тди 110 коня) му прави същите номера от време на време, след 'ресет' (гасиш-палиш) се оправя. :roll:


Mal
Мнения: 201
Регистриран на: Пет 29 окт 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mal » Вто 09 авг 2005 13:55


така е. Той ресета е голяма работа. Ама нещо не ми се нрави това. днес съм на диагностика по-късно . Ще пиша какво е станало. Ако не трябваше да ходя на дълъг път хич нямаше и да се занимавам. Щото тук в София мърка като коте и тая магария въобще не се е проявявала. Щях да чакам докато се прояви като хората тоя бъг. Ама пусто да тръгнеш на море и да закъсаш някъде ми се струва доста лошо. Дано тея днес на диагностиката открият нещо. макар че тея бъгове "ту го има , ту го нема" са най-лоши


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Малко абсурдно но

Мнениеот wili98 » Вто 09 авг 2005 17:24


Пробвай да отвориш капачката на резервоара при това положение и виж дали няма вакум.

Е тоз парадокс на едно поло /верно че не беше с ел. помпа 2G мотор/ докато се усети най накрая, че е от запушен отдушник на резервоара, и в един момент помпата не ще да тегли беше голям купон ...
Ама това краен вариант :)


Mal
Мнения: 201
Регистриран на: Пет 29 окт 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mal » Сря 10 авг 2005 9:28


та да ви кажа резултата. Значи тя бензиновата помпа отдавна вие много яко и така да се кже я очаквах да сдаде багажа. Реших, че ако е от нея лесно ще разберат в сервиза. Притесняваше ме да не е нещо по тоците или електрониката дето "ту го има ту го нема" и нали знаете, че тея неща трудно се хващат и затова като ви запитвах не споменах нищо за помпата, за да давате така да се каже идеи. Но се оказа, че си е от помпата. странното беше въпросния "ресет". ама явно на косъм се е крепяла работата. Вчера докато я карах до сервиза ми направи същия номер. както и да е. оказа ,че в горивната система налягането е много много ниско. смених я помпата и филтъра и срещу скромната сума от 385 лв сега колата върви значително по-добре даже и от преди да почне екшъна с прекъсването. Аз между другото си мислех , че мощността не и е съвсем както трябва, ама понеже не съм махнал катализатора си мислех , че може да е от него както и от помпата де, щото то беше ясно, че не е в ред. Ама пусти пари нали все не стигат и все отлагах смяната.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 89 госта