Черен ауспух ?!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Черен ауспух ?!

Мнениеот ALiGaToR » Пет 29 юли 2005 10:03


Даите мнения за моя VW GOLF 2 GL КАРБУРАТОР с ГАЗОВО УСТРОЙСТВО ауспуха му е ЧЕРЕН?? gruebel gruebel
Дайте мнения от какво може да е !!!!




Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Пет 29 юли 2005 10:25


Масльо. От скоро ли е газовата? Може да са стари сажди. Пипни с пръст и виж дали е мазно - ако е мазно масло, ако не - сажди.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 29 юли 2005 10:35


нормално като гледам к'во си писал по други теми:
-голям разход,
-високи обороти
ако пуши черно е богата смес /в което не се съмнявам/
ако пуши сиво е харчене на масло
ако пуши бяло вече е страшно mhihi

съветвам те първо да прочетеш всичко,което е изписано за карбурацията и тогава да задаваш въпроси.
1.изчисти си карбуратора
2.провери вакумите.
3.смени си въздушния филтър.
и т.н.
и най-важното :ходи в автосервиз да направят диагностика.

п.с. изключи Caps Lock -a


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Нед 07 авг 2005 17:59


Nova написа:Масльо. От скоро ли е газовата? Може да са стари сажди. Пипни с пръст и виж дали е мазно - ако е мазно масло, ако не - сажди.

Значи газовото е от скоро. Ама защо ако са били стари сажди не заминават? Преди имах ЛАДА на ГАЗ ама както си беше опушен ауспуха като тръгнах на ГАЗ да я карам стана като керемида, а на GOLF-a си стои така ЧЕРЕН!
Защо така !


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пон 08 авг 2005 10:00


защото ти работи много на богата смес


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 08 авг 2005 23:03


popeye написа:защото ти работи много на богата смес

И лапа ли лапа газ.
Причини много трябва една по една да ги елиминираш.
Нови свещи, кабели , палец ,дистибуторна капачка, въздушен филтър, центровка запалване / ъгъл/, настройка изпарител.
Не даваш данни какса обороти на ПХ на гас?,има ли тяга , дави ли се?, как е разхода на масло.


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Вто 09 авг 2005 19:01


kris11 написа:
popeye написа:защото ти работи много на богата смес

И лапа ли лапа газ.
Причини много трябва една по една да ги елиминираш.
Нови свещи, кабели , палец ,дистибуторна капачка, въздушен филтър, центровка запалване / ъгъл/, настройка изпарител.
Не даваш данни какса обороти на ПХ на гас?,има ли тяга , дави ли се?, как е разхода на масло.

Ами к'во да ти река!! На студен двигател 2200(лято)-2700(зима) . Когато загрее (след мноооо време) оборотите са 400-500rpm(лято), 600-800rpm(зима). А за маслото си е добре. Вчера мерих компресиятата тя беше на краините два цилиндъра беше 12атмосфери, а на средните 11атмосфери (аве може да се каже че на всичките е еднаква компресията). А на диагностика не съм я водил от както съм я купил (демек от 1,5 години(година и половина))!!!!!!
Ако имаш други въпроси питаи!!


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Вто 09 авг 2005 19:03


popeye написа:Защото ти работи много на богата смес

Ами как да я контролирам????? gruebel gruebel


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Вто 09 авг 2005 19:06


А за ГАЗОВОТО ново е. На два месеца е!!!


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Вто 09 авг 2005 20:33


имаш проблем с автоматичния смукач явно


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Сря 10 авг 2005 9:37


popeye написа:имаш проблем с автоматичния смукач явно

Явно!!! :censored :motz:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 10 авг 2005 18:03


popeye написа:имаш проблем с автоматичния смукач явно

Да или с клапата за студен/топъл въздух.
Днес цял предиобяд си играх ссъс служебната 155цаTS ,Имаше същите проблеми и високи 2000об на ПХ.
Ако му се чете на някой да отиде в :http://www.clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=2614
Там съм описал каква профилактика съм правил, ама понеже е много нагъчкано трябва да разглобиш много неща.
Една част от профилактиката беше като описаната " подаване на вода в смукателният колектор" за почистване. Само, че аз я направих със спрей за почистване на карбуратори / в него има коресилин или ацетон/. При първите две впъсквания отзад излезе чернилка , на 3 я и 4 я път нищо.
Сега колата мърка на ПХ има си 900 об и не се чуди като потегляш/тромавост до 1500-2000 об преди да се вдигнат тези на ПХ/
При мен смучепше допълнително въздух с всевъзможни биклуциот недобре закрепена смукателна тръба към кутията на въздушният филтър


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Сря 10 авг 2005 18:29


kris11 написа:
popeye написа:имаш проблем с автоматичния смукач явно

Да или с клапата за студен/топъл въздух.
Днес цял предиобяд си играх ссъс служебната 155цаTS ,Имаше същите проблеми и високи 2000об на ПХ.
Ако му се чете на някой да отиде в :http://www.clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=2614
Там съм описал каква профилактика съм правил, ама понеже е много нагъчкано трябва да разглобиш много неща.
Една част от профилактиката беше като описаната " подаване на вода в смукателният колектор" за почистване. Само, че аз я направих със спрей за почистване на карбуратори / в него има коресилин или ацетон/. При първите две впъсквания отзад излезе чернилка , на 3 я и 4 я път нищо.
Сега колата мърка на ПХ има си 900 об и не се чуди като потегляш/тромавост до 1500-2000 об преди да се вдигнат тези на ПХ/
При мен смучепше допълнително въздух с всевъзможни биклуциот недобре закрепена смукателна тръба към кутията на въздушният филтър

А колата каква е?? Че вече ме изнерви тоя оборот и този разход на градско!!!! Mad :motz: Ако съвпаднат колите моля те да обесниш на дълго и на широко.
:!: :!: Предварително 10x :!: :!:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 10 авг 2005 20:35


ALiGaToR написа: Ако съвпаднат колите моля те да обесниш на дълго и на широко.

МНОГО сори но не съвпадат колите. :D
Колата е ниско летящ самолет Alfa Romeo 155 2,0l TS Super Elegance ... т.н.и следващите да изчакат .
Ако ме питаш какво и е Супера и следващите .. ми не знам :(
Не , че съм и фен :( няма място пръстта си де да провреш :( :( :x Изподрах си ръцете.
Ама си трая, че е служебна :)
Но има много общо в структурата на ДВГ тата, принцип на инжекцион и т.н.
Просто методиката и названието на елементите е важна и процедурата.
Т.е. смятам ако се тръгне по посоченият път ще се реши не един проблем.


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Сря 10 авг 2005 21:12


kris11 написа:
ALiGaToR написа:
kris11 написа:
popeye написа:имаш проблем с автоматичния смукач явно

Да или с клапата за студен/топъл въздух.
Днес цял предиобяд си играх ссъс служебната 155цаTS ,Имаше същите проблеми и високи 2000об на ПХ.
Ако му се чете на някой да отиде в :http://www.clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=2614
Там съм описал каква профилактика съм правил, ама понеже е много нагъчкано трябва да разглобиш много неща.
Една част от профилактиката беше като описаната " подаване на вода в смукателният колектор" за почистване. Само, че аз я направих със спрей за почистване на карбуратори / в него има коресилин или ацетон/. При първите две впъсквания отзад излезе чернилка , на 3 я и 4 я път нищо.
Сега колата мърка на ПХ има си 900 об и не се чуди като потегляш/тромавост до 1500-2000 об преди да се вдигнат тези на ПХ/
При мен смучепше допълнително въздух с всевъзможни биклуциот недобре закрепена смукателна тръба към кутията на въздушният филтър

А колата каква е?? Че вече ме изнерви тоя оборот и този разход на градско!!!! Mad :motz: Ако съвпаднат колите моля те да обесниш на дълго и на широко.
:!: :!: Предварително 10x :!: :!:

МНОГО сори но не съвпадат колите. :D
Колата е ниско летящ самолет Alfa Romeo 155 2,0l TS Super Elegance ... т.н.и следващите да изчакат .
Ако ме питаш какво и е Супера и следващите .. ми не знам :(
Не , че съм и фен :( няма място пръстта си де да провреш :( :( :x Изподрах си ръцете.
Ама си трая, че е служебна :)
Но има много общо в структурата на ДВГ тата, принцип на инжекцион и т.н.
Просто методиката и названието на елементите е важна и процедурата.
Т.е. смятам ако се тръгне по посоченият път ще се реши не един проблем.

Ама и мойта е карбуратор :dontknow:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта