Даите мнения за моя VW GOLF 2 GL КАРБУРАТОР с ГАЗОВО УСТРОЙСТВО ауспуха му е ЧЕРЕН?? gruebel gruebel
Дайте мнения от какво може да е !!!!
Черен ауспух ?!
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
нормално като гледам к'во си писал по други теми:
-голям разход,
-високи обороти
ако пуши черно е богата смес /в което не се съмнявам/
ако пуши сиво е харчене на масло
ако пуши бяло вече е страшно
съветвам те първо да прочетеш всичко,което е изписано за карбурацията и тогава да задаваш въпроси.
1.изчисти си карбуратора
2.провери вакумите.
3.смени си въздушния филтър.
и т.н.
и най-важното :ходи в автосервиз да направят диагностика.
п.с. изключи Caps Lock -a
-голям разход,
-високи обороти
ако пуши черно е богата смес /в което не се съмнявам/
ако пуши сиво е харчене на масло
ако пуши бяло вече е страшно

съветвам те първо да прочетеш всичко,което е изписано за карбурацията и тогава да задаваш въпроси.
1.изчисти си карбуратора
2.провери вакумите.
3.смени си въздушния филтър.
и т.н.
и най-важното :ходи в автосервиз да направят диагностика.
п.с. изключи Caps Lock -a
- ALiGaToR
- Мнения: 407
- Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Nova написа:Масльо. От скоро ли е газовата? Може да са стари сажди. Пипни с пръст и виж дали е мазно - ако е мазно масло, ако не - сажди.
Значи газовото е от скоро. Ама защо ако са били стари сажди не заминават? Преди имах ЛАДА на ГАЗ ама както си беше опушен ауспуха като тръгнах на ГАЗ да я карам стана като керемида, а на GOLF-a си стои така ЧЕРЕН!
Защо така !
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
popeye написа:защото ти работи много на богата смес
И лапа ли лапа газ.
Причини много трябва една по една да ги елиминираш.
Нови свещи, кабели , палец ,дистибуторна капачка, въздушен филтър, центровка запалване / ъгъл/, настройка изпарител.
Не даваш данни какса обороти на ПХ на гас?,има ли тяга , дави ли се?, как е разхода на масло.
- ALiGaToR
- Мнения: 407
- Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
kris11 написа:popeye написа:защото ти работи много на богата смес
И лапа ли лапа газ.
Причини много трябва една по една да ги елиминираш.
Нови свещи, кабели , палец ,дистибуторна капачка, въздушен филтър, центровка запалване / ъгъл/, настройка изпарител.
Не даваш данни какса обороти на ПХ на гас?,има ли тяга , дави ли се?, как е разхода на масло.
Ами к'во да ти река!! На студен двигател 2200(лято)-2700(зима) . Когато загрее (след мноооо време) оборотите са 400-500rpm(лято), 600-800rpm(зима). А за маслото си е добре. Вчера мерих компресиятата тя беше на краините два цилиндъра беше 12атмосфери, а на средните 11атмосфери (аве може да се каже че на всичките е еднаква компресията). А на диагностика не съм я водил от както съм я купил (демек от 1,5 години(година и половина))!!!!!!
Ако имаш други въпроси питаи!!
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
popeye написа:имаш проблем с автоматичния смукач явно
Да или с клапата за студен/топъл въздух.
Днес цял предиобяд си играх ссъс служебната 155цаTS ,Имаше същите проблеми и високи 2000об на ПХ.
Ако му се чете на някой да отиде в :http://www.clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=2614
Там съм описал каква профилактика съм правил, ама понеже е много нагъчкано трябва да разглобиш много неща.
Една част от профилактиката беше като описаната " подаване на вода в смукателният колектор" за почистване. Само, че аз я направих със спрей за почистване на карбуратори / в него има коресилин или ацетон/. При първите две впъсквания отзад излезе чернилка , на 3 я и 4 я път нищо.
Сега колата мърка на ПХ има си 900 об и не се чуди като потегляш/тромавост до 1500-2000 об преди да се вдигнат тези на ПХ/
При мен смучепше допълнително въздух с всевъзможни биклуциот недобре закрепена смукателна тръба към кутията на въздушният филтър
- ALiGaToR
- Мнения: 407
- Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
kris11 написа:popeye написа:имаш проблем с автоматичния смукач явно
Да или с клапата за студен/топъл въздух.
Днес цял предиобяд си играх ссъс служебната 155цаTS ,Имаше същите проблеми и високи 2000об на ПХ.
Ако му се чете на някой да отиде в :http://www.clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=2614
Там съм описал каква профилактика съм правил, ама понеже е много нагъчкано трябва да разглобиш много неща.
Една част от профилактиката беше като описаната " подаване на вода в смукателният колектор" за почистване. Само, че аз я направих със спрей за почистване на карбуратори / в него има коресилин или ацетон/. При първите две впъсквания отзад излезе чернилка , на 3 я и 4 я път нищо.
Сега колата мърка на ПХ има си 900 об и не се чуди като потегляш/тромавост до 1500-2000 об преди да се вдигнат тези на ПХ/
При мен смучепше допълнително въздух с всевъзможни биклуциот недобре закрепена смукателна тръба към кутията на въздушният филтър
А колата каква е?? Че вече ме изнерви тоя оборот и този разход на градско!!!! Mad





- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
ALiGaToR написа: Ако съвпаднат колите моля те да обесниш на дълго и на широко.
МНОГО сори но не съвпадат колите.

Колата е ниско летящ самолет Alfa Romeo 155 2,0l TS Super Elegance ... т.н.и следващите да изчакат .
Ако ме питаш какво и е Супера и следващите .. ми не знам

Не , че съм и фен




Ама си трая, че е служебна

Но има много общо в структурата на ДВГ тата, принцип на инжекцион и т.н.
Просто методиката и названието на елементите е важна и процедурата.
Т.е. смятам ако се тръгне по посоченият път ще се реши не един проблем.
- ALiGaToR
- Мнения: 407
- Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
kris11 написа:ALiGaToR написа:kris11 написа:popeye написа:имаш проблем с автоматичния смукач явно
Да или с клапата за студен/топъл въздух.
Днес цял предиобяд си играх ссъс служебната 155цаTS ,Имаше същите проблеми и високи 2000об на ПХ.
Ако му се чете на някой да отиде в :http://www.clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=2614
Там съм описал каква профилактика съм правил, ама понеже е много нагъчкано трябва да разглобиш много неща.
Една част от профилактиката беше като описаната " подаване на вода в смукателният колектор" за почистване. Само, че аз я направих със спрей за почистване на карбуратори / в него има коресилин или ацетон/. При първите две впъсквания отзад излезе чернилка , на 3 я и 4 я път нищо.
Сега колата мърка на ПХ има си 900 об и не се чуди като потегляш/тромавост до 1500-2000 об преди да се вдигнат тези на ПХ/
При мен смучепше допълнително въздух с всевъзможни биклуциот недобре закрепена смукателна тръба към кутията на въздушният филтър
А колата каква е?? Че вече ме изнерви тоя оборот и този разход на градско!!!! MadАко съвпаднат колите моля те да обесниш на дълго и на широко.
![]()
Предварително 10x
![]()
МНОГО сори но не съвпадат колите.![]()
Колата е ниско летящ самолет Alfa Romeo 155 2,0l TS Super Elegance ... т.н.и следващите да изчакат .
Ако ме питаш какво и е Супера и следващите .. ми не знам![]()
Не , че съм и фенняма място пръстта си де да провреш
![]()
![]()
Изподрах си ръцете.
Ама си трая, че е служебна![]()
Но има много общо в структурата на ДВГ тата, принцип на инжекцион и т.н.
Просто методиката и названието на елементите е важна и процедурата.
Т.е. смятам ако се тръгне по посоченият път ще се реши не един проблем.
Ама и мойта е карбуратор

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 61 госта