Как се сваля волан на Голф 3 АЕК/АФТ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Как се сваля волан на Голф 3 АЕК/АФТ

Мнениеот lyubobg » Вто 25 мар 2008 20:22


Гледах в търсачката, но темите са за други голфове, а моя е с 4 "спици".
Пробвах се да напъвам, ама нещо ме е страх да не прецакам клаксона и се отказах.
Принципно трябва да има 1 гайка отдолу, но как се сваля цялото това нещо, което натиска клаксона :roll:




Потребителски аватар
Ясер
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ясер » Вто 25 мар 2008 21:27


Ако имаш еърбег то поглеждаш от задната страна на волана и забелязваш 2 болта тип еврейска звезда. Намираш или Г-образно клщченце или торс Т30 с по-здрав захват и развиваш боловете. Предварително колата да е изгасена и ключа да не е на контакта, че като свалиш и откачиш от кабелите възглавницата и ако случайно дадеш на контакт ще натрупа грешка и лампата на ечрбега ще светне докато не изчистиш грешката през тестер. Като машнеш възглавницата ще видиш гайката, която е размер 24. Ако смяташ тотално да вадиш волана преди да си го откачил от пръчката го бележи, че да не ти избяга настройката ;)


Ако пък случайно колата ти НЕ Е с еърбег, то спокойно дърпай към теб кората и че се откопчее от щипките и директно преминаваш към болта.

Успех


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Вто 25 мар 2008 21:33


Нямам еърбег, ама ще се опитам да се въоража със спокойствие.
Мерси :)


Потребителски аватар
member313
Мнения: 81
Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 11:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот member313 » Вто 25 мар 2008 21:34


[quote="Ясер"]Ако имаш еърбег то поглеждаш от задната страна на волана и забелязваш 2 болта тип еврейска звезда. Намираш или Г-образно клщченце или торс Т30 с по-здрав захват и развиваш боловете. Предварително колата да е изгасена и ключа да не е на контакта, че като свалиш и откачиш от кабелите възглавницата и ако случайно дадеш на контакт ще натрупа грешка и лампата на ечрбега ще светне докато не изчистиш грешката през тестер. Като машнеш възглавницата ще видиш гайката, която е размер 24. Ако смяташ тотално да вадиш волана преди да си го откачил от пръчката го бележи, че да не ти избяга настройката ;)


Ако пък случайно колата ти НЕ Е с еърбег, то спокойно дърпай към теб кората и че се откопчее от щипките и директно преминаваш към болта.

Успех[/quote]

Дърпаш рязко от горната страна на клаксона към теб. После отдолу не те чака болт а гайка, обикновено е яко стегната и е хубаво да имаш гедоре под ръка :)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 25 мар 2008 21:35


любчо!
далечко си та не можеш да минеш да питаш ли?
:a boi de


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Вто 25 мар 2008 22:01


vaskoto1 написа:любчо!
далечко си та не можеш да минеш да питаш ли?
:a boi de


Са не може и за такива неща да идвам да питам :oops:
За тебе съм приготвил нещо като от твоята класа - ама още искам да разбера дали проблема е в дупките и гадния път или колата наистина си дърпа надясно ...

Ясер - изтествано и работи :yeaha:

Имаше зор с ваденето на кабелите откъм капака - извадих само 1-ния, баси колко трудно се вадят..
После трябват ключове за КАМАЗ - номер 24 mhihi

Завъртях волана и сега е ок :-)
:lock: :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 49 госта