Съществува ли GII 1.8i 112hp

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Съществува ли GII 1.8i 112hp

Мнениеот ~None~ » Нед 04 юли 2004 20:40


Та занчи от известно време един приятел ме притиска да се "бягаме".
Аз съм с GIII GTI 2.0l 2Е 115hp, а той с GII 1.8i

Кво е странното - твърди че колата му е 112hp (!?!) Проблема е че незнам нищо повече за колата, освен че е този модел с електронния скоростомер и светодиоден оборотомер.
Някой ако може да каже дали същетвува такова нещо GII 1.8i 112hp? Щото ако да - да не тръгвам на старта, като на "светофар". :D

Мерси за мненията..
mod edit: vasstop




Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Нед 04 юли 2004 21:25


Съществува, тове е PB моторо той е 1800кубиков пълен-многоточков инжекцион.
Дали ще те дръпне или не си нямам представа, обаче твоя двигател определено е с доста по голям въртящ момент и е един от най-добрите за мен двигатели на VW. :wink:


BOSS
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 20 юни 2004 19:28
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Объркан ..

Мнениеот BOSS » Нед 04 юли 2004 21:48


None~ написа:Та занчи от известно време един приятел ме притиска да се "бягаме".
Аз съм с GIII GTI 2.0l 2Е 115hp, а той с GII 1.8i

Кво е странното - твърди че колата му е 112hp (!?!) Проблема е че незнам нищо повече за колата, освен че е този модел с електронния скоростомер и светодиоден оборотомер.
Някой ако може да каже дали същетвува такова нещо GII 1.8i 112hp? Щото ако да - да не тръгвам на старта, като на "светофар". :D

Мерси за мненията..

Прав е колегата.
А дали ще те дръпне зависи от заткормилното устройство. :wink:
Ама нищо не ти пречи да пробваш.


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Нед 04 юли 2004 22:37


Пиши какъв е резултата!! Ще ми е интересно


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Нед 04 юли 2004 23:03


Такаа.. Явно работата е на кантар. :)
Тогава, дайте някои друг съвет как предимството да е на моя страна.
( щото нямам много опит в "гонки" ) :?


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Нед 04 юли 2004 23:33


тренирай виж на колко оборота е най-добре да тръгнеш
някъде към 2500 предполагам ама трябва ти да си видиш
номера е макс бързо да тръгнеш без да превъртът гумите...


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 05 юли 2004 8:35


моя съвет е :преди да се бягате направи няколко кръгчета разпилвай гумите за да загреят после ще имат по-добър грип и няма да ти приплъзнат на старта.потренирай да превключваш от 1-ва на 2-ра без да отпускаш газта :wink:


Anonymous

Мнениеот Anonymous » Пон 05 юли 2004 9:54


Golf 2 е доста по - лек и най-вероятно ще бие ако пилота му е добър :wink: но ти не се отказвай пробвай имаш шанс колите наистина са доста близки като възможности


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Пон 05 юли 2004 10:55


И още нещо, кажете з гумите.
Сега съм с мултисезонни. Има ли значение и това? Ако "да" - да ги сменям с летни? :roll:


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

...

Мнениеот opipva4a » Пон 05 юли 2004 11:05


мултисезонни?
естествено лятото с летни


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Пон 05 юли 2004 11:10


То това ясно.
Питам за това с к'ви да бъда като се бягаме. Щото токолкото знам - едните имат по-голямо сцепеление от другите.


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

...

Мнениеот opipva4a » Пон 05 юли 2004 11:14


никога не съм карал с всесезонни...
а за сцеплемие зависи от марка, размер и състояние на гумата


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 05 юли 2004 17:14


TOYO Proxes T1S- 134лв. на гума 15''
YOKOHAMA A539 - същото
MARANGONI Zeta Linea - 104лв. на гума 15''

Това са за мен гумите за лятно време......


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пон 05 юли 2004 17:16


виждам че си писал марангони, за първите две гуми спор няма жестоки са, но дай инфо за тия марангони, нещо цената им е много ниска, а за тях почти нищо не знам, освен че са италиански


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 05 юли 2004 17:41


На шарка са като TOYO-то, имат много готин ръб и стоят много добре на пътя, създадени са с цел задоволяване на тунинг желанията на потребители, като предлагат превъзходно съотношение на цена/качество Изображение



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта