Теч на масло от мястото на захващане на масл.филтър

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Теч на масло от мястото на захващане на масл.филтър

Мнениеот FELIPE » Вто 26 фев 2008 18:07


От там сълзи масло,затегнах го колкото мога на ръка, но пак сълзи.
Да пробвам ли да го затягам повече или да го сменям... :D и като го сменям задължително ли е да сменя и маслото(на 5000км.)
Тези мисли ме терзаят,ако някой има мнение да сподели.




hanks
Мнения: 261
Регистриран на: Съб 17 ное 2007 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот hanks » Вто 26 фев 2008 18:33


Сигурен ли си че е от там да не е от датчика на маслото над филтара.Ако е завит филтара на сухо може да се е набръчкало уплатнението за това да сълзи


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pacoboy » Вто 26 фев 2008 18:39


Да не ти сълзи от маслените газове?
Ако е от там е нормално да ти се омаслява масления филтър.
Там има едно пръстенче, погледни го как е и ако е от него го намести ако се разместило или го смени.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Вто 26 фев 2008 19:15


Като се пипне отдолу филтъра се омаслява пръста,разгледах внимателно датчици и всичко наоколо...няма омасляване,а иначе самия филтър в горната си част има нещо като малки вадички масло,над него е сухо.
Каква ли може да е причината след 5000 км. от там да тръгне масло?
Иначе къде е това пръстенче свъзано с маслените газове?


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Вто 26 фев 2008 19:55


най вероятно ти е останало уплътнението от стария филтър и сега си с две.развии филтъра и провери,нямаш друг вариант


Потребителски аватар
The Officer
Мнения: 247
Регистриран на: Сря 27 юни 2007 23:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот The Officer » Вто 26 фев 2008 20:04


ifidik написа:най вероятно ти е останало уплътнението от стария филтър и сега си с две.развии филтъра и провери,нямаш друг вариант

Когато си слагал новия филтър е трябвало да намажеш уплътнението с малко масло/незнам дали си го направил/.


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Мнениеот mariovasi » Вто 26 фев 2008 22:07


И при мен след 2000км има6е същата картинка стягах ама не.все пускаше по малко.накрая го развих почистих му гумичката почистих и към блока където ляга и това е.Е поулях като развивах ама сега е ок.по гумата мазах много малко масло.Стегнах го на ръка колкото мога.Без да връштам обороти или там какво било.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 26 фев 2008 22:32


Дразни, наистина, но ако е малко, не се занимавай ;)
Иначе наистина можеш да развиеш и да оледаш оплътнението.
Имай предвид, че нагърчило ли се е веднъж, колкото и да го обмазваш и изправяш, шанса да не се нагърчи пак при завиването е 50:50.
... че и по-малко...


Потребителски аватар
Мартин
Мнения: 1561
Регистриран на: Чет 29 ное 2007 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Мартин » Чет 03 апр 2008 15:20


radotom написа:Дразни, наистина, но ако е малко, не се занимавай ;)
Иначе наистина можеш да развиеш и да оледаш оплътнението.
Имай предвид, че нагърчило ли се е веднъж, колкото и да го обмазваш и изправяш, шанса да не се нагърчи пак при завиването е 50:50.
... че и по-малко...


Да ако само сълзи не можеш да изгубиш много масло от там и по-добре си изчакай редовната смяна, ако губиш много обаче по-добре го сменяй.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Чет 03 апр 2008 15:24


Същия проблем и при мен. Понеже е малко реших като дойде време за смяна на масло тогава да зимам нов...


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Чет 03 апр 2008 17:28


Проблема го реших кардинално-смяна на масло+маслен филтър...и вече не сълзи... :D за 28лв. масло,филтър и смяна какво му търсиш...
П.П.Маслото е Aral 15W40 Multi Elastic от варел-6.40лв./л.


Потребителски аватар
George Nedelchev
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 02 мар 2007 17:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот George Nedelchev » Чет 03 апр 2008 19:34


колега,доволен ли си от тва масло?не е ли прекалено евтино за да е качествено?


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 04 апр 2008 11:03


golfadjiq написа:: vw fen


кво продаваш?


Потребителски аватар
Nick_axe
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Nick_axe » Пет 04 апр 2008 11:18


chefito написа:
golfadjiq написа:: vw fen


кво продаваш?


хаха - гуми и джанти


thpb
Мнения: 38
Регистриран на: Съб 22 дек 2007 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот thpb » Съб 05 апр 2008 9:00


Аз имах същия пробле. Ако сам си си слагал филтъра, най-вероятно си го претегнал в резултат на което след извено време е протелко масло.
При претягане на филтъра прегаря уплътнението.
Решение - отиваш в сервиз и ти сменят уплътнението (на мен ми струваше 36 лева)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта