Пусках тема преди, неможах да я намеря, съжалявам ако тази е в разрез с правилата. Имам около 8000 лв и съм решил да подменя автомобила. Карах 3ка АБУ 1.6 повръща ми се от тоя мотор. Разгледах доста обяви четох доста теми за 4ки. Убедих се че най-доброто за разход и мощност е ТДИ, но пуста цена хич няма да се вместя. Хрумна ми незнам колко е добра идеята но ми прищрака - 4ка бензин с Метан. Екстрите и т.н. са си мой проблем. От вас искам съвет за метановата уредба, разход там разни тежести, пробег и т.н. Поради ограничените финанси се съобразявам най-вече с разход. Другото което е - явно ще трябва каско няма да мине без него та стават доста разходи. Да минем на темата: Дайте ми съвет за метановата, дайте ми съвет за двигател. Струва ми се че 1.4 е малък мотор доста изчетох, но ми се вижда слаб. И като цяло изобщо заслужава ли си тази комбинация. Благодаря предварително.
П.С. Питам за мотор ако имате наблудения не искам мотор които е пиклив както беше АБУ-то. Горя ми бобина скачаха обороти, харчеше като ламя, сменях 3пати свещи, дадох 1/3 от цената за ремонт а го карах няма и 15к км.
Покупка на Голф 4 - съвети и разход
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Братле, не съм мног озапознат с 4-ките (освен, че много ги харесвам), но принципно нещата са си еднакви. 1.4 не виждам как ще те оправи, особено с метан. Според мен нещата стоят така: Малък мотор с метан ще го дерчиш катлуд за да се впишеш в движението и пак ще ти гори много. Моето ГТИ със 100 октана бензин яде към 9л. градско, съгласи се, че с 1.4 ще яде поне 7 за да се движи каот хората. Сам виждаш, че разликата не е голяма...... освен в комфорта
освен това кат се нахендриш с маса пари за уредба, според мен е по-добре тия кинти да ги дадеш за бензин. Метана имат сметка такситата, които не с еспират по 24 час аи с иизплащат уредбата, а ти сигурно ще си я изплащаш докъто не продадеш колата. Следствието - според мен нямаш сметка от такъв мотор. Земи си 1.8 примерно, хем мощен, хем няма да те дере в джоба толкова. и моето лично предпочитание е бензинов двигател.
Относон сумата - 8 000 лв не знам дали са достатъчни за добра 4-ка. Сега врътнах набързо мобилето и гледам, че още първите 4-ки вървят по 7 000, та мисля, че една яка ще ти дойде към 8 500, 9 000. Имам предвид запазена с добър мотор, иначе кошница и за 5 000 можеш да си вземеш
Обаче докъто я оправиш пак ще ти дойдат тези пари. ТОВА Е МОЕ МНЕНИЕ!
Обаче сигурно най-добър избор е нещо 1.6 или 1.8, щото ГТИтата вече частите са им доста по-скъпи. Освен това СЪМ ЧУВАЛ, че първите 4-ки били по-смотани, после ги подобрявали нещо. В общи линии ако можеш да си намериш нещо 00-01, около 1.8 моторче, според мен е идеална 4-ка.
малко се поотпуснах в разсъждения, дано да съм ти бил от полза. Успех, 4-ката е много добър вариант за кола, а също мога да ти препоръчам да разгледаш и Бора - Г4 седанче. Много готина! Успех!

Относон сумата - 8 000 лв не знам дали са достатъчни за добра 4-ка. Сега врътнах набързо мобилето и гледам, че още първите 4-ки вървят по 7 000, та мисля, че една яка ще ти дойде към 8 500, 9 000. Имам предвид запазена с добър мотор, иначе кошница и за 5 000 можеш да си вземеш

Обаче сигурно най-добър избор е нещо 1.6 или 1.8, щото ГТИтата вече частите са им доста по-скъпи. Освен това СЪМ ЧУВАЛ, че първите 4-ки били по-смотани, после ги подобрявали нещо. В общи линии ако можеш да си намериш нещо 00-01, около 1.8 моторче, според мен е идеална 4-ка.
малко се поотпуснах в разсъждения, дано да съм ти бил от полза. Успех, 4-ката е много добър вариант за кола, а също мога да ти препоръчам да разгледаш и Бора - Г4 седанче. Много готина! Успех!
- madnez
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
хм
Значи да добавя, твърдо съм решил да е 4ка. За метановата уредба к'во да ти кажа - по-добре да ми е метан, няма да и смогна с бензин, джиткам из Пловдив и така като гледам, незнам идиот ли съм, но с една фиеста
за 1 година засякох 24 000 км. Карам я само на бензин и добре че си харчи малко. Та мисля че на метан ще е по-добре, ако изобщо е разумен вариант де. Искаше ми се да се изкаже някой с подобна машина. А за годината и аз четох, че имало куци затова искам да чуя мнения за двигателите - да знам като попадна на нещо дали да се направя че не съм го видял 


Здрасти колега,
за 4-ка с 1,4 мотор мога да кажа 2 неща:
1. Като комфорт - 4-ка като всички останали
Зависи на каква кошница ще попаднеш.
2. Този двигател е трябвало да го забранят със закон, да го ева
Нито върви, нито е икономичен. Предполагам, че е от стила ми на каране
, но на мен не ми пасва. Според мен моторът е малък за това купе. Мисли за нещо над 1,6.
За метан няма да ти говоря. Аз съм противник на всякакви модификации от този тип, но това си е мое мнение.
Ще си позволя един съвет и се надявам да не се засягаш - не скачай в 4-ка! Щом те притеснява застраховката, какво правим с обслужването
Разликата от 3-ката в цените е доста неприятна 
за 4-ка с 1,4 мотор мога да кажа 2 неща:
1. Като комфорт - 4-ка като всички останали

2. Този двигател е трябвало да го забранят със закон, да го ева

Нито върви, нито е икономичен. Предполагам, че е от стила ми на каране

За метан няма да ти говоря. Аз съм противник на всякакви модификации от този тип, но това си е мое мнение.
Ще си позволя един съвет и се надявам да не се засягаш - не скачай в 4-ка! Щом те притеснява застраховката, какво правим с обслужването


Колега, мисля че ето тук http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=85358 ще намериш много отговори и ще си направиш съответните изводи.
Иначе и аз, както и колегата, съм против всякакъв вид горивни импровизации така че пасувам по темата с метана.
накратко относно двигателите - аз съм с 1.6 16V (имай предвид че има 3 вида 1.6, харчщи различно) и съм напълно доволен (въпрос на нужди). Има доста колеги тук и аз приятели с 1.4, които също са напълно удовлетворени. Сам трябда да решиш какъв баланс търсиш. повече по темата в горния линк.
Иначе и аз, както и колегата, съм против всякакъв вид горивни импровизации така че пасувам по темата с метана.
накратко относно двигателите - аз съм с 1.6 16V (имай предвид че има 3 вида 1.6, харчщи различно) и съм напълно доволен (въпрос на нужди). Има доста колеги тук и аз приятели с 1.4, които също са напълно удовлетворени. Сам трябда да решиш какъв баланс търсиш. повече по темата в горния линк.
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Пет 14 мар 2008 21:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Moeто лично впечатление и опит с 1.4 - икономичен автомобил при напълно задоволотелен вървеж. Доволен съм. Повече можеш да прочетеш наистина ТУК
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Здрасти колега,по въпроса за метана и аз мислех да слагам на предишната си кола даже бях събрал парите обаче бързо се разколебах причините са няколко,първо:мой приятел си вкара ван от Италия Ланчия със поставена там метанова уредба а те са майстори в тая област колата е с мотор 2.5,150hp.на бензин лети на метан е жива мъка средна скорост 90-110 повече неще.второ:незнам кой и къде ще ти я слага ама гледай да е майстор че после дървото е голямо.трето:оставаш без багажник.четвърто:хубавите и леки бутилки са скъпи.пето:единствения плюс на цялото упражнение е ниският разход но подръжката на един автомобил особенно по нов като цяло си е разход за който трябва да си подготвен и колкото по нов е автомобила толкова по голям е той така че ако мислиш че ще спестиш много пари от това че си с метан незнам ти си решаваш,но аз не бих сложил нито метан нито газ на кола която си е измислена и изчислена да се движи на бензин или дизел освен ако не е служебна или такси.
- Mortimar
- Мнения: 50
- Регистриран на: Сря 01 ное 2006 3:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Хубава 4-ка за тези пари няма да намериш. В най-добрия случай ще е без никакви екстри. В по-лош случай, ще е изнасилена от каране в Италия.
Както съм писал преди, по-добре стой далече от 1.4 и 1.6 моторите преди 2000 г. Слаби скоростни кутии.
Изобщо, по-добре се замисли за друга кола за тези пари, има достатъчен избор. За читава 4-ка поне 10-11000 лв, като и това не е много сигурно. Моята беше 1.8Т, сравнително читава и я дадох за 13000 лв. Ти си решаваш.
Както съм писал преди, по-добре стой далече от 1.4 и 1.6 моторите преди 2000 г. Слаби скоростни кутии.
Изобщо, по-добре се замисли за друга кола за тези пари, има достатъчен избор. За читава 4-ка поне 10-11000 лв, като и това не е много сигурно. Моята беше 1.8Т, сравнително читава и я дадох за 13000 лв. Ти си решаваш.
- Дашо
- Пернишки бек
- Мнения: 6104
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън
Колегата е прав-по-добре посъбери още известно време някой друг лев,щото като ги дадеш тези 8 бона,а след това трябва да дадеш 1000-1500лв за Метан и като сложиш и каско та отиваш на над 2 хиляди.Така че май най-доброто което можеш да направиш е да събереш още пари и да си вземеш ТДиoxi1 написа:Колега по добре изчакай със покупката събери си още малко парици и си вземи 1.9тди а за 1.4 ако му сложиш метан край ще става само за неделна църкваако вземаш голф и слагаш метан по добре 1.8 125кс на големите мотори почти не се усеща разлика във вървенето ако всичко се направи както трябва
![]()
Успех

- anastas_mateev
- Мнения: 55
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- madnez
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ре
Добре колеги, принципно и мен ме блазни ТДИ, но ако погледнем реално къде е кяра в тоя дизел вече? Тръгнал е да го е*а в дизела към 3 лв литър по добре да караме на олио. Имаше файда когато си карах 2ката 1.6 ГТД и нафтата беше по-малко от лев на черно сега е ужас. Иначе на голф 3 няма да се върна, забравих че имам един под ръка на приятелката. Тя кара един 1.9 ТД и не съм мн очарован нищо че е запазен и ходи като истребител. Къв е тоя разход 7 8 при 160 извън градско близо 20 лв / 100 . Може би сте прави да не бързам, ако наистина са толкова зле тея 4ки 98 99. Гледам има една в мобиле.бг 8200 нов внос даже ми е тук близо с метан. Но ако ви слушам би тряло да е някфа голяма баракуда. Абе дилема. Ако взема ТДИ мога ли като си ходя (300 км път по 2те магистрали) да го закротя със 100тина и да ми направи разход около 5/100 или си е ламя? Иначе както споменах карах 3ка бензин 1.6 повече такъв шит няма да взема за кола с тоя вървеж да харчи в диапазон от 8-13 ... Имаме една служебна 4ка карал съм я 2 пати мн се изкефих и затова се запалих да е 4ка (кат пусна таблото на фарове ми стана пацата :Д) пък и съм си голфаджия де почнах от 2ката :Д Благодаря ви за съветите ако има още мнение даваите ги. Малко се отплеснах но главното беше толкова ли са зле тея 98 99 4ки.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта