boost bar

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ElitE
Мнения: 123
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

boost bar

Мнениеот ElitE » Пон 31 мар 2008 7:51


Привет колеги...слагал ли е някой от вас такова животно(boost meter/boost bar) на голф 4 ТДИ Въпроса ми е от къде да го взема тоя вакум че нещо неможах да се справя :oops:
Пробвах с търсачката-ставаше дума за някакъв клапан N75 ако не се лъжа но нензнам от къде е гледана схемата и кой клапан е N75


Благодаря предварително :wink:

Последна промяна от ElitE на Пон 31 мар 2008 8:30, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
ElitE
Мнения: 123
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот ElitE » Пон 31 мар 2008 8:00


Изображение

Ето за това животно говоря :)


Потребителски аватар
ElitE
Мнения: 123
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот ElitE » Пон 31 мар 2008 21:31


вие ме убихте бре хора :shock ...никой ли не е слагал? :roll:


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пон 31 мар 2008 22:35


никъде оригинално не можеш да го сложиш.всички видове маркучета са вакуми , а теб ти трябва налягане.отгоре на смукателните тръби след егр-а ,се прави отвор и се слага мущук както на жигули за вакума за изпарителя когато се слага газово.


Потребителски аватар
ElitE
Мнения: 123
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот ElitE » Вто 01 апр 2008 7:16


ifidik написа:никъде оригинално не можеш да го сложиш.всички видове маркучета са вакуми , а теб ти трябва налягане.отгоре на смукателните тръби след егр-а ,се прави отвор и се слага мущук както на жигули за вакума за изпарителя когато се слага газово.


ами колега и аз нещо такова си мислех...има една пластмасова тръба която идва от турбото...там мисля да го направя с железен винтил за джанти(казаха ми че няма да мръдне,държали на 4-5 бара)


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Вто 01 апр 2008 7:30


няма смисъл от такъв голям отвор.мини през някой дазаджия.за секунди работа


Потребителски аватар
ElitE
Мнения: 123
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот ElitE » Нед 06 апр 2008 7:25


аз и този вариянт мислех, но ако за напред реша да го махам тази дупка как ще я затворят...затова реших да е с вентил...пък ако ще се маха само му се завива клапичката(незнам дали така се казва) и готово


Потребителски аватар
sa6o_bandita
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

сс

Мнениеот sa6o_bandita » Вто 08 апр 2008 11:44


след кулера, дупчиш и слагаш


Потребителски аватар
ElitE
Мнения: 123
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот ElitE » Вто 08 апр 2008 12:38


дам...за едно и също си говорим :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта