имам няколко кутии от голф 2, и днес на една от тях забелязах, че като завъртя едната гума другата се върти в същата посока както кола с шпер диференциал.
а другите си се въртят в различна посока.
има ли файда от този шпер на кола с предно?
Скорости с шпер
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Ами как да ти кажа, затова е диференциал за да позволи на вътрешното колело на завоя да се върти по-бавно от външното, представи си че искаш да завиеш с 70-80 км., а да не са и повече и двете колелета се въртят с еднаква скорост, все едно си натиснал спирачките и се пързаляш по тангентата. Голям екшън ще падне. 

- tatenceto
- Мнения: 781
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Скорости с шпер
аз смятам че е по добре да има шпер - диференциала.защото зимата и на мокро шпера не позволява да приплъзне само едната гума.lino_ написа:имам няколко кутии от голф 2, и днес на една от тях забелязах, че като завъртя едната гума другата се върти в същата посока както кола с шпер диференциал.
а другите си се въртят в различна посока.
има ли файда от този шпер на кола с предно?
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
lino_ написа:нещо не си ме разбрал.защо само на едната кутия гумите се въртят в едната посока?
а на другите в различна!
и с нито едната кутия не е падал екшън![]()
ATH е странната кутия
Или има шпер/тоест диф с увеличено % съпротивление най-често на планетите на диф./или са блокирали сателитите в касетата/може и да се въртят трудно около оста си поради ред причини,при което няма как да не се въртят и двете колелета в една посока.
Извод : Ако ти е интересно отвори и виж

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: cicko и 66 госта