Голф 4 масло във въздушния филтър?
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 06 дек 2007 14:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чирпан
Голф 4 масло във въздушния филтър?
Преди 3 дена с сдобих с една 4 и реших да и отворя да видя въздушния филтър и като го отворих имаше масло и видях, че има един маркуч който идва от картера, но въпроса ми е нормално ли е да пръска масло във въздушния филтър не е в голямо количество като цяло маслото някой ако е запознат да сподели за какво става въпрос.
Този маркуч за който говориш е отдушника от картера
Щом Хвърля от масло значи че се създава картерно налягане (Почват да се износват сигментите и изпускат налягането в картера) и при разплискането от коляновия вал и налягането Немците са направили този маркуч там за да не се изхвърля маслото направи в атмосферата
Но ако хвърля сериозно масло няма за какво да се претесняваш, щом си пали и върви
Щом Хвърля от масло значи че се създава картерно налягане (Почват да се износват сигментите и изпускат налягането в картера) и при разплискането от коляновия вал и налягането Немците са направили този маркуч там за да не се изхвърля маслото направи в атмосферата
Но ако хвърля сериозно масло няма за какво да се претесняваш, щом си пали и върви
- slavi777
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 15:47
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: EZ 1990
- Местоположение: София
Колега,мисля че е нормално да има масло във въздушния фълтър(в малки колиичества разбира се,говорим за мазничко по кутията на филтъра).Все пак там е маркуча който идва от картера и служи като отдушник.Аз на моя Голф2 също имам там масло и нямам абсолютни никакви проблеми пали си,върви си,не харчи масло и т.н.Виж ако вече вси4ко при филтъра плува в масло тогава има място за притеснения. 

- traficanta
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе;Видин
h0nda написа:Този маркуч за който говориш е отдушника от картера
Щом Хвърля от масло значи че се създава картерно налягане (Почват да се износват сигментите и изпускат налягането в картера) и при разплискането от коляновия вал и налягането Немците са направили този маркуч там за да не се изхвърля маслото направи в атмосферата
Но ако хвърля сериозно масло няма за какво да се претесняваш, щом си пали и върви
пич тоя маркуч и жигулите го имат
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
traficanta написа:h0nda написа:Този маркуч за който говориш е отдушника от картера
Щом Хвърля от масло значи че се създава картерно налягане (Почват да се износват сигментите и изпускат налягането в картера) и при разплискането от коляновия вал и налягането Немците са направили този маркуч там за да не се изхвърля маслото направи в атмосферата
Но ако хвърля сериозно масло няма за какво да се претесняваш, щом си пали и върви
пич тоя маркуч и жигулите го имат
И като се издуха двигателя собствениците не могат да надделеят да чистят карбуратора от маслото и оставят маркуча да виси.

- traficanta
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе;Видин
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 80 госта