Отново проблем!
днес задното дясно стъкло се "свлече" и там си остана.
колата е голф 3 комби с ел стъкла. по време на път го свалих и там заспа. моторчето работи. свалих кората и с ръка го вдигнах като включа сваляне веднага тръгва надолу, като включа вдигане моторът върти и е възможно вдигането на ръка до мястото до което би го вдигнало моторчето-като задържа бутона до край-да се изключи само, тогава може да се вдигне на ръка стъклото до горе.
Е, отчупих клон от крайпътно дърво и подпрях стъклото , но не искам той да пуска корени там.
Моля за съвет! Какво се е откачило, че действа еднопосочно?
Благодаря предварително на отзивчивите!!!
стъклото - сваля се, но не се вдига?-/вече работи нормално/
- malogramoten
- Мнения: 68
- Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
стъклото - сваля се, но не се вдига?-/вече работи нормално/
Последна промяна от malogramoten на Нед 28 авг 2005 16:39, променено общо 1 път.
значи...
това ми се случи преди около месец...що псуване беше няма да казвам
ето каква е историята: като свалиш кората ще видиш една метална шина под която е жилото което вдига и сваля стъклото. то е фиксирано със една пластмасова джаджа към ограничителя които е долу и определя докъде слиза стъклото (при мен това го нямаше и механизма за стълкото беше вързан по италиански с ТЕЛ!) та телта се се скъса един слънчев ден и стана твоята работа...
та ето какво опитай
1. задържаш копчето за сваляне на съклото докрай надолу
2. пробвай да намериш ограничителя който е на жилото
3. трябва да свържеш ограничителя за механизма който държи стълкото (аз го направих със стоманена тел - просто друг начин няма, е разбира се ако си купиш оригиналната част ама кой знае колко лев е...)
успех
п.с. най-голямата ти мъка ще е да прекараш телта ПОД жилото поради формата на шината...аз успях след 10 мин пропъжни със един малък Г образен шестограм...да беше във софия щях да ти помогна за това чудо ама като гледам регистрацията ти е от пловдив..

та ето какво опитай
1. задържаш копчето за сваляне на съклото докрай надолу
2. пробвай да намериш ограничителя който е на жилото
3. трябва да свържеш ограничителя за механизма който държи стълкото (аз го направих със стоманена тел - просто друг начин няма, е разбира се ако си купиш оригиналната част ама кой знае колко лев е...)
успех
п.с. най-голямата ти мъка ще е да прекараш телта ПОД жилото поради формата на шината...аз успях след 10 мин пропъжни със един малък Г образен шестограм...да беше във софия щях да ти помогна за това чудо ама като гледам регистрацията ти е от пловдив..
Последна промяна от daemon на Вто 23 авг 2005 8:32, променено общо 3 пъти.
- malogramoten
- Мнения: 68
- Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Vladko написа:Скъпа беше и е пластмасова не издържа
След 4часова борба закарах колата при спец по стъклата и за 32мин. всичко беше ОК - срещу 8 /осем/ лева!!!
само дето човекът имаше разни скоби и приспособления и знаеше какво да направи, а не налучкваше като мен.
Между другото свали и извади целия механизъм с моторчето и всъщност почистването и забърсването заедно с демонтаж и монтаж на стъклото и монтаж на кората отне по-голямата част от времето.
Ако някой се интересува мога да обясня какво направи, защото наблюдавах внимателно!
malogramoten написа:Vladko написа:Скъпа беше и е пластмасова не издържа
След 4часова борба закарах колата при спец по стъклата и за 32мин. всичко беше ОК - срещу 8 /осем/ лева!!!
само дето човекът имаше разни скоби и приспособления и знаеше какво да направи, а не налучкваше като мен.
Между другото свали и извади целия механизъм с моторчето и всъщност почистването и забърсването заедно с демонтаж и монтаж на стъклото и монтаж на кората отне по-голямата част от времето.
Ако някой се интересува мога да обясня какво направи, защото наблюдавах внимателно!
драсни го докато ти е в главата. хубаво е тия неща да ги има написани.....

- malogramoten
- Мнения: 68
- Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- malogramoten
- Мнения: 68
- Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
драсни го докато ти е в главата. хубаво е тия неща да ги има написани.....
[/quote]
1.Свалих кората -с отверка махаш внимателно челната пластмаса на дръжката и развиваш двата болта под нея.После внимателно издърпваш кората напред докато откопчееш всички щипки и развиваш и махаш копчето за заключване най-горе
2.Почва майстора
свали стъклото почти до най-долу, така че да се виждат двата болта стягащи стъклото съм механизма за движение и ги разхлаби. Повдигна на ръка освободеното стъкло в горно положение и го фиксира там като мушна отверка между него и уплътнителя
3.Разви трите болта крепящи целия механизъм към вратата /всички болтове се развиват само няколко оборота без да се махат/плъзна го нагоре към уширенията на отворите за да излязат главите на болтовете и го извади
4.На жилото има закрепен метарен елемент около 1см. с квадратно сечение-като кибритена клечка-той върши цялото движение
5.Плочката върху която се крепи стъклото има спец легло за тази "кибритена кречка" с уши за захващане - точно тези уши се бяха счупили. Откачи жилото от горната водеща ролка-за да работи по-свободно , вкара кречката с жилото в леглото на плочката и с яки клещи премаза и сатвори предната част - клечката остана фиксирана в леглото на плочката
6. По обратния път събра вкичко като почисти праха и мръсотиите ....... и това е
Успех!

1.Свалих кората -с отверка махаш внимателно челната пластмаса на дръжката и развиваш двата болта под нея.После внимателно издърпваш кората напред докато откопчееш всички щипки и развиваш и махаш копчето за заключване най-горе
2.Почва майстора

3.Разви трите болта крепящи целия механизъм към вратата /всички болтове се развиват само няколко оборота без да се махат/плъзна го нагоре към уширенията на отворите за да излязат главите на болтовете и го извади
4.На жилото има закрепен метарен елемент около 1см. с квадратно сечение-като кибритена клечка-той върши цялото движение
5.Плочката върху която се крепи стъклото има спец легло за тази "кибритена кречка" с уши за захващане - точно тези уши се бяха счупили. Откачи жилото от горната водеща ролка-за да работи по-свободно , вкара кречката с жилото в леглото на плочката и с яки клещи премаза и сатвори предната част - клечката остана фиксирана в леглото на плочката
6. По обратния път събра вкичко като почисти праха и мръсотиите ....... и това е
Успех!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 153 госта