
Проблем с болт на спирачния апарат
Проблем с болт на спирачния апарат
Колеги реших да сменям днеска дисковете с нови но се оказа че на единия апарат горния болт е с изядена глава и шестограма неможе да го развие. Даите някакви идеи как да го слваля 

- skilidka
- Мнения: 305
- Регистриран на: Пон 21 яну 2008 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
:)
зимай бири и идвай да го развиваме:)
иначеее......
Например можеш да набиеш торкс подходящ размер във вече скапания отвор и после се опитваш да развиеш.....
можеш някакси с някакъв секач да опиташ......
тва е без да прецакаш маншончето.......иначе ако си го писал бегало....заваряваш болт или гайка върху главата на вече прецакания болт и се опитваш да го развиеш.....
ако тогава пък се скъса......заваряваш гайка отвътрешната страна-откъм диска защото там винаги се показва поне малко и го развиваш пак....
иначеее......
Например можеш да набиеш торкс подходящ размер във вече скапания отвор и после се опитваш да развиеш.....
можеш някакси с някакъв секач да опиташ......
тва е без да прецакаш маншончето.......иначе ако си го писал бегало....заваряваш болт или гайка върху главата на вече прецакания болт и се опитваш да го развиеш.....
ако тогава пък се скъса......заваряваш гайка отвътрешната страна-откъм диска защото там винаги се показва поне малко и го развиваш пак....
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Главната причина за прецакването на този тип болтове е непочистването на шестостенния отвор преди вкарване на шестограма.Поради тази причина не влиза до край и момента се предава на 2 пъти по-малка площ и се замазва(трябва да отбележим и приноса на корозията).Много често инструмента не е с точната геометрия, поради износване или кофти производител(Китай).
Единия от двата болта беше на достъпно място(май долния) и най-лесния начин за развиването му е с тръбен ключ, а иначе универсалния метод е чрез заварка
Единия от двата болта беше на достъпно място(май долния) и най-лесния начин за развиването му е с тръбен ключ, а иначе универсалния метод е чрез заварка

-
- Мнения: 75
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 16:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 99 госта