Здравейте колеги
Имам проблем със свещите. Тръгнах да ги сменям, оказа се , че свещите са тънки със тънък връх отгоре. Обаче в магазина ми казват че за тоя мотор, свещите са тънки с дебел връх. Гледахме на BOCSH, BERU, NGK, всичките отгоре са дебели. Идея нямам някой преди мен, дали е сменял кабелите примерно и нямам обяснение защо е така. А пък свещите са за смяна и сега търся тънки свещи с тънък връх.Тия сегашните са триполюсни, а каталога казва, че трябва да са двуполюсни.Моля колеги с този мотор ако може да споеделят как е положението при тях.Благодаря.
P.S.А пък ако някой предложи хубави свещи да продаване, веднага ги взимам, стига да станат де.Та така.
Проблем със свещи
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем със свещи
ALESYZ написа:Здравейте колеги
Имам проблем със свещите. Тръгнах да ги сменям, оказа се , че свещите са тънки със тънък връх отгоре. Обаче в магазина ми казват че за тоя мотор, свещите са тънки с дебел връх. Гледахме на BOCSH, BERU, NGK, всичките отгоре са дебели. Идея нямам някой преди мен, дали е сменял кабелите примерно и нямам обяснение защо е така. А пък свещите са за смяна и сега търся тънки свещи с тънък връх.Тия сегашните са триполюсни, а каталога казва, че трябва да са двуполюсни.Моля колеги с този мотор ако може да споеделят как е положението при тях.Благодаря.
P.S.А пък ако някой предложи хубави свещи да продаване, веднага ги взимам, стига да станат де.Та така.
Купи си Denso K20PBR-S10 3 електродни,отгоре са с винтови капачки - т.е може да са и "дебели" и "тънки".
3 електродни(т.е. даже са 4 електродни, с 3 "крачета" отдолу) са свещите на VW след 1992 година,не знам какво те лъжат в магазина.
jims написа:Според мен някой е сменял кабелите, затова и свещите ти са с тънък връх. В смисъл сменил е и кабелите и свещите. Май ще трябва според кабелите да си вземеш свещи или да вземеш нови кабели и свещи по каталог. Вторият вариант е по удачен но ще трябва да се бръкнеш още 50ина лева за кабели.
На моята свещите са с дебел връх. Междувпрочем ако може да кажеш смяната сам ли я правиш или в сервиз и трудно ли се сваля колектора. Аз си купих свещи NGK триполюсни да ги сменя, но така си останаха.
Ами аз тръгнах да ги сменям , ама не стигнах до колектора.Още на първата като я видях и обратно в магазина, приказки приказки и така, върнах старата и сега или ще сменям кабелите и свещите или само свещите, според както казва andro_ , за което му благодаря.Като стана въпрос за колектора, аз знам, че може да се сменят и без да се сваля той и бях на път да се пробвам как става, ама се отказах преждевременно.Сега ще проверя за този модел на Denso и ако намеря и станат, супер.
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
andro_ написа:dimitars написа:Не продават ли всички модели свещи с възможност за винтови капачки или без тях?
Не.
Айде бе и аз колкото пъти съм сменил свещи толкова пъти не съм имал проблем винаги съм махал капачките и нямам ядове


- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Не бе ясно е......ама как така ще се свалят изпускателни колектори заради едни свещи....хайде ако беше френска кола можеше да се допусне...ама Бай Дойчо не е такъв човек ?????Няма опит с обслужването на такъв ДВГ,но АНДРО май беше писал,че свещите се свалят без пробблем макар и със специален ключ....
Грешка...от бързане!!!
Всмукателни колектори разбира се!!!!!
Грешка...от бързане!!!



Последна промяна от joker на Пон 14 апр 2008 13:12, променено общо 2 пъти.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта