
АЕК/АФТ - аналог при другите автомобили?
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
АЕК/АФТ - аналог при другите автомобили?
потърсих в опел и хонда дори и не намерих такъв двигател - който не е вентилиран, обаче вади 101 кончета. Интересно ми е дали греша и ако не, защо само ФВ са направили такова нещо 

- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
според catalog.auto.ru - всичките им двигатели са 16В 101 коньовите
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/opel/astra/
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/7808.html
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/7791.html
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/7789.html

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/opel/astra/
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/7808.html
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/7791.html
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/7789.html
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Нямам Autodata в момента,но мисля,че този двигател е 8 клапана,въпреки,че в сайта пише DOHC:
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/7791.html
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/7791.html
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
rapo_vd написа:Май опел тигра V Tec 1.6 е 101 коня .
нц - http://catalog.auto.ru/catalog/cars/opel/tigra/

- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Ето това е 1.6se MPI,SOHC,74kw,101hp:
http://en.wikipedia.org/wiki/C16se
http://en.wikipedia.org/wiki/C16se
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13551
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:

8 клапанни двигатели :
АR671.03 1,7l 85 kW/115 hp/ 5800 rpm ; R -Cat 1992-97
АR671.05 1,7l 93 kW/129 hp/ 6000 rpm ; R -Cat 1992-97
АR671.02 1,8l 93 kW/129 hp/ 6000 rpm ; R -Cat 1992-97
АR672.02 2,0l 104 kW/143 hp/ 6000 rpm ; R -Cat 1992-97
За сведение : 16 клапанни
АR676.01 1,6l 88kW/120hp/6300 rpm ;RCat 1996-97
АR671.06 1,8l 103kW/140hp/6300 rpm ;RCat 1996-97
АR672.04 2,0l 110kW/150hp/6200 rpm ;RCat 1995-97
Kaква малка разлика при 2 л двигатели
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Срамното е /за VW разбира се/ че хонда правят атмосферни двигатели от по 1,6 литра с мощност до 160 к.с.,да не говорим за S2000- 240 коня от 1997 куб.см. обем двигател.
Да не говорим че хонда дава инфо за мощността която достига до колелата на автомобила и че автомобилите им са доста икономични за вървенето си.
За пример Civic 1,5 16V е 90 к.с. а е доста по-пъргав от Г3 115 к.с.-проверено неведнъж и с различни автомобили.А разхода градско е средно около 8/100.
Питайте и колегата rusiq24 за мнението му за хонда,след като замени ABF-а си с 1,6 16V.........................................
Въобще не виждам нищо гениално в сътвореното от VAG.
Да не говорим че хонда дава инфо за мощността която достига до колелата на автомобила и че автомобилите им са доста икономични за вървенето си.
За пример Civic 1,5 16V е 90 к.с. а е доста по-пъргав от Г3 115 к.с.-проверено неведнъж и с различни автомобили.А разхода градско е средно около 8/100.
Питайте и колегата rusiq24 за мнението му за хонда,след като замени ABF-а си с 1,6 16V.........................................
Въобще не виждам нищо гениално в сътвореното от VAG.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13551
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
propparo написа:Въобще не виждам нищо гениално в сътвореното от VAG.
Има много ясно установено. Разбира се когато се започне с подмяната на части - и става тука има тука няма. Няма налични, само с поръчко , но след някоя седмица чакане- да - ама не точно за този модел са спрени от производство.Напатих се и мерси за повече. А и цените са

Японките са хубави докато са нови до 5-6 години -после става мъчение с части. Я един най- елементарен пример - потърси си броня или калник или фар в моргите .Виж и цените на нови

А моргите и за Голчо и за Паско има чарколаци.
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Като имам КАСКО ме боли фаро за брони и калници--всичко се доставя.
А това с частите е мит и легенда от 7-8 години.Аз как успявам да намирам части за всякакви хонди /даже и за акура/?????И парите не са безбожни въобще.Части за хонда може да не се намират в Горно Нанадолнище или някъде там,но аз лично нямам проблеми с намирането.Да не говорим че в ebay-я има всичко нужно,че и фактури ми пращат от там за пред застрахователи,само едно легализирано преводче ми трябва тук.
Така че колега това със трудното намиране на части за японски автомобили го говори на някой друг.
P.S.Само да вметна че на един сивик сме сменяли амортисьори чак на 190 000 километра и бяха все още фабрично вградените,когато фолксваген издържи толкова,ще почерпя.
Няма какво толкова да се вманиачаваме по тея голфове,по-работлива и старателна нация от японците незнам,това рефлектира и върху автомобило строенето им.Забележки за японските коли имам само за дизайна на интериора им.
А това с частите е мит и легенда от 7-8 години.Аз как успявам да намирам части за всякакви хонди /даже и за акура/?????И парите не са безбожни въобще.Части за хонда може да не се намират в Горно Нанадолнище или някъде там,но аз лично нямам проблеми с намирането.Да не говорим че в ebay-я има всичко нужно,че и фактури ми пращат от там за пред застрахователи,само едно легализирано преводче ми трябва тук.
Така че колега това със трудното намиране на части за японски автомобили го говори на някой друг.
P.S.Само да вметна че на един сивик сме сменяли амортисьори чак на 190 000 километра и бяха все още фабрично вградените,когато фолксваген издържи толкова,ще почерпя.
Няма какво толкова да се вманиачаваме по тея голфове,по-работлива и старателна нация от японците незнам,това рефлектира и върху автомобило строенето им.Забележки за японските коли имам само за дизайна на интериора им.
- member313
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
[quote="propparo"]P.S.Само да вметна че на един сивик сме сменяли амортисьори чак на 190 000 километра и бяха все още фабрично вградените,когато фолксваген издържи толкова,ще почерпя.[/quote]
Колега, а сменял ли си оригинални амортисьори на голф 2 на 178 000, защото аз съм! А и това кога се сменят зависи от пътищата, по които се движи колата .................
Нямам нищо против япоските автомобили, ама не си съвсем обективен.
Колега, а сменял ли си оригинални амортисьори на голф 2 на 178 000, защото аз съм! А и това кога се сменят зависи от пътищата, по които се движи колата .................
Нямам нищо против япоските автомобили, ама не си съвсем обективен.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта