АЕК/АФТ - аналог при другите автомобили?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

АЕК/АФТ - аналог при другите автомобили?

Мнениеот lyubobg » Нед 13 апр 2008 19:48


потърсих в опел и хонда дори и не намерих такъв двигател - който не е вентилиран, обаче вади 101 кончета. Интересно ми е дали греша и ако не, защо само ФВ са направили такова нещо :roll:




Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Нед 13 апр 2008 20:04


Има Опел Астра GT (от старите 91-95г.) 1.6i, 8 клапана,101к.с.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Нед 13 апр 2008 20:41




Потребителски аватар
Мартин
Мнения: 1561
Регистриран на: Чет 29 ное 2007 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Мартин » Нед 13 апр 2008 20:47


Каспър написа:Има Опел Астра GT (от старите 91-95г.) 1.6i, 8 клапана,101к.с.


Сигурен ли си, че е 8 клапана?


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Нед 13 апр 2008 21:03


Нямам Autodata в момента,но мисля,че този двигател е 8 клапана,въпреки,че в сайта пише DOHC:
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/7791.html


Потребителски аватар
rapo_vd
Мнения: 370
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 19:47
Автомобил: VW PASSAT
Двигател: AVF 2002
Местоположение: Видин

Мнениеот rapo_vd » Нед 13 апр 2008 21:05


Май опел тигра V Tec 1.6 е 101 коня .


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Нед 13 апр 2008 21:24


rapo_vd написа:Май опел тигра V Tec 1.6 е 101 коня .


нц - http://catalog.auto.ru/catalog/cars/opel/tigra/ :roll:


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Нед 13 апр 2008 22:15


Ето това е 1.6se MPI,SOHC,74kw,101hp:
http://en.wikipedia.org/wiki/C16se


Потребителски аватар
DanZki
Мнения: 202
Регистриран на: Пон 11 юни 2007 14:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот DanZki » Нед 13 апр 2008 22:29


Опелския мотор е 1,6 8 клапанов,пълна спринцовка и 100 к.с

Води се C16SE :wink:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13551
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 13 апр 2008 23:31


:wink:
8 клапанни двигатели :

АR671.03 1,7l 85 kW/115 hp/ 5800 rpm ; R -Cat 1992-97
АR671.05 1,7l 93 kW/129 hp/ 6000 rpm ; R -Cat 1992-97
АR671.02 1,8l 93 kW/129 hp/ 6000 rpm ; R -Cat 1992-97
АR672.02 2,0l 104 kW/143 hp/ 6000 rpm ; R -Cat 1992-97

За сведение : 16 клапанни

АR676.01 1,6l 88kW/120hp/6300 rpm ;RCat 1996-97
АR671.06 1,8l 103kW/140hp/6300 rpm ;RCat 1996-97
АR672.04 2,0l 110kW/150hp/6200 rpm ;RCat 1995-97

Kaква малка разлика при 2 л двигатели


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Вто 15 апр 2008 15:54


мерси :wink:


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Вто 15 апр 2008 16:01


Срамното е /за VW разбира се/ че хонда правят атмосферни двигатели от по 1,6 литра с мощност до 160 к.с.,да не говорим за S2000- 240 коня от 1997 куб.см. обем двигател.
Да не говорим че хонда дава инфо за мощността която достига до колелата на автомобила и че автомобилите им са доста икономични за вървенето си.
За пример Civic 1,5 16V е 90 к.с. а е доста по-пъргав от Г3 115 к.с.-проверено неведнъж и с различни автомобили.А разхода градско е средно около 8/100.
Питайте и колегата rusiq24 за мнението му за хонда,след като замени ABF-а си с 1,6 16V.........................................
Въобще не виждам нищо гениално в сътвореното от VAG.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13551
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 15 апр 2008 20:25


propparo написа:Въобще не виждам нищо гениално в сътвореното от VAG.


Има много ясно установено. Разбира се когато се започне с подмяната на части - и става тука има тука няма. Няма налични, само с поръчко , но след някоя седмица чакане- да - ама не точно за този модел са спрени от производство.Напатих се и мерси за повече. А и цените са :shock
Японките са хубави докато са нови до 5-6 години -после става мъчение с части. Я един най- елементарен пример - потърси си броня или калник или фар в моргите .Виж и цените на нови :shock
А моргите и за Голчо и за Паско има чарколаци.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Вто 15 апр 2008 21:00


Като имам КАСКО ме боли фаро за брони и калници--всичко се доставя.
А това с частите е мит и легенда от 7-8 години.Аз как успявам да намирам части за всякакви хонди /даже и за акура/?????И парите не са безбожни въобще.Части за хонда може да не се намират в Горно Нанадолнище или някъде там,но аз лично нямам проблеми с намирането.Да не говорим че в ebay-я има всичко нужно,че и фактури ми пращат от там за пред застрахователи,само едно легализирано преводче ми трябва тук.
Така че колега това със трудното намиране на части за японски автомобили го говори на някой друг.
P.S.Само да вметна че на един сивик сме сменяли амортисьори чак на 190 000 километра и бяха все още фабрично вградените,когато фолксваген издържи толкова,ще почерпя.
Няма какво толкова да се вманиачаваме по тея голфове,по-работлива и старателна нация от японците незнам,това рефлектира и върху автомобило строенето им.Забележки за японските коли имам само за дизайна на интериора им.


Потребителски аватар
member313
Мнения: 81
Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 11:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот member313 » Вто 15 апр 2008 22:15


[quote="propparo"]P.S.Само да вметна че на един сивик сме сменяли амортисьори чак на 190 000 километра и бяха все още фабрично вградените,когато фолксваген издържи толкова,ще почерпя.[/quote]

Колега, а сменял ли си оригинални амортисьори на голф 2 на 178 000, защото аз съм! А и това кога се сменят зависи от пътищата, по които се движи колата .................
Нямам нищо против япоските автомобили, ама не си съвсем обективен. :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта