Днес си зех гарнитура за капака на клапаните и въпроса ми е дали има някакви тънкости при сменянето или просто отвивам и слагам новата и новата да я лепя ли имам лепило за гарнитури издържа на 300 градуса и после при стягането има ли последователност на болтовете.
Благодаря



Гарнитура на капака на главата
и двете повърхности между които се слага гарнитурата трябва да са хубаво почистени(корселин,бензин,обезмаслител)можеш да използваш каквото имаш под ръка!и гайкита на капака,затегни ги но не прекалено,трябва да е стегнато и всичко да е прилепнало добре но не ги зарягай докрай на другия ден може да ги постегнеш още малко !тава мога да те посъветвам аз , успех от мен!
- Leppard
- Мнения: 72
- Регистриран на: Сря 13 дек 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево
- Контакти:
Наскоро сменях същата гарнитура, но се оказа, че моята купена от Бош не била изрязана точно по капака затова като слагаш новата колегите вече са ти казали почисти добре и двете повърхности. След като поставиш капака и затегнеш покарай ден два и пак провери капака-ако се наложи го дозатегни.
пс: Желая ти безпроблемна смяна!!!!
пс: Желая ти безпроблемна смяна!!!!
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
djshomi написа:Силикон въобще не се слага ,не даи си боже да е малко повече и да се откъсне парче от него от там по маслена магистрала и не се знае какво може да запуши наи лошото е блокирал двигател.
Напълно съм съгласен с това мнение. Ако си купил хубава гарнитура, няма да береш ядове с протичане, дозатягане и т.н. А пък силикон слагат "майсторите", които през живота си не са и чували за динамометричен ключ, а още по-малко са и виждали такъв.
Трябва само да почистиш с мека кърпа и бензин контактната повърхност на главата и капака и да стягаш гайките равномерно до 10 Nm.
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Абсолютно вярно.
Тея силиконни само бай Пешо ги слага в кварталната работилница,където цял живот само лади е правил.
Стига с тия побългарявания те хората ако имаше нужда и в Аутодатата щяха да го отбележат с големи букви че е задължително да се слага и силикон.
А дори и колегата да няма динамометричен ключ,да ги пристегне леко като започне отвътре навън,по диагонал и после ако има сълзене от някъде на масло да постегне още малко,не е фатално.
Тея силиконни само бай Пешо ги слага в кварталната работилница,където цял живот само лади е правил.
Стига с тия побългарявания те хората ако имаше нужда и в Аутодатата щяха да го отбележат с големи букви че е задължително да се слага и силикон.
А дори и колегата да няма динамометричен ключ,да ги пристегне леко като започне отвътре навън,по диагонал и после ако има сълзене от някъде на масло да постегне още малко,не е фатално.
- svetoslav_sp
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
Колега и аз да напиша нещо по темата, което и други колеги вече казаха: и аз също минах по този път със смяна на гарнитурата, като почистих и обезмаслих с кароселин контактната повърхност и затегнах болтовете на капака с динамометричен ключ (както колегата RS6 е написал за двигатели 1,6 и 1,8 е 10 Hм). При мен при 1,3 i също е по-технически данни 10 Hм. Без никакъв силикон! 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта