Гарнитура на капака на главата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Гарнитура на капака на главата

Мнениеот Racer » Вто 08 апр 2008 21:48


Днес си зех гарнитура за капака на клапаните и въпроса ми е дали има някакви тънкости при сменянето или просто отвивам и слагам новата и новата да я лепя ли имам лепило за гарнитури издържа на 300 градуса и после при стягането има ли последователност на болтовете.
Благодаря




vw_power
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 10:12
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот vw_power » Вто 08 апр 2008 21:58


Аз съм чувал че при смяна на гарнитура може да се шлайфа главата


Потребителски аватар
katcko
Мнения: 591
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 23:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот katcko » Вто 08 апр 2008 22:18


и двете повърхности между които се слага гарнитурата трябва да са хубаво почистени(корселин,бензин,обезмаслител)можеш да използваш каквото имаш под ръка!и гайкита на капака,затегни ги но не прекалено,трябва да е стегнато и всичко да е прилепнало добре но не ги зарягай докрай на другия ден може да ги постегнеш още малко !тава мога да те посъветвам аз , успех от мен!


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Вто 08 апр 2008 22:20


vw_power написа:Аз съм чувал че при смяна на гарнитура може да се шлайфа главата


да, и реглаж на клапаните и смяна на биелите с ковани....


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Вто 08 апр 2008 22:21


chefito написа:
vw_power написа:Аз съм чувал че при смяна на гарнитура може да се шлайфа главата


да, и реглаж на клапаните и смяна на биелите с ковани....


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
Leppard
Мнения: 72
Регистриран на: Сря 13 дек 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево
Контакти:

Мнениеот Leppard » Сря 09 апр 2008 7:03


Наскоро сменях същата гарнитура, но се оказа, че моята купена от Бош не била изрязана точно по капака затова като слагаш новата колегите вече са ти казали почисти добре и двете повърхности. След като поставиш капака и затегнеш покарай ден два и пак провери капака-ако се наложи го дозатегни.

пс: Желая ти безпроблемна смяна!!!!


PitkataJoe
Мнения: 208
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот PitkataJoe » Сря 09 апр 2008 8:09


Силикон термоустойчив си вземи, почисти хубаво, намажи главата, сложи гарниурата, намажи пак отгоре и сложи капака. Не затягай много силно после. Успех.


Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Racer » Сря 09 апр 2008 21:01


Благодаря колеги.А може ли да я намажа имам едно лепило червено за гарнитури на 300 градуса издържа нестава ли с него или задължително силикон трябва да си зема. И като махна старата гарнитура да намажа с лепилото да сложа новата и пак върху нея да намажа и тогава да слагам капака .??????


Потребителски аватар
Bobcho_82
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
Автомобил: Golf 2
Двигател: GU+
Местоположение: София

Мнениеот Bobcho_82 » Сря 09 апр 2008 21:25


Колега това червеното дет казаваш е баш силикон :D Ще ти дам и един съвет от личен опит на коркова гарнитура силикон не се слага :!: А иначе се сваля капака обезмаслява се както са ти написали колегите, изичства се главата слагаш гарнитурата и притягаш равномерно.


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Мнениеот djshomi » Сря 09 апр 2008 21:41


Силикон въобще не се слага ,не даи си боже да е малко повече и да се откъсне парче от него от там по маслена магистрала и не се знае какво може да запуши наи лошото е блокирал двигател.


Потребителски аватар
RS6
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 17:58
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот RS6 » Чет 10 апр 2008 8:16


djshomi написа:Силикон въобще не се слага ,не даи си боже да е малко повече и да се откъсне парче от него от там по маслена магистрала и не се знае какво може да запуши наи лошото е блокирал двигател.


Напълно съм съгласен с това мнение. Ако си купил хубава гарнитура, няма да береш ядове с протичане, дозатягане и т.н. А пък силикон слагат "майсторите", които през живота си не са и чували за динамометричен ключ, а още по-малко са и виждали такъв.
Трябва само да почистиш с мека кърпа и бензин контактната повърхност на главата и капака и да стягаш гайките равномерно до 10 Nm.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Чет 10 апр 2008 9:07


Абсолютно вярно.
Тея силиконни само бай Пешо ги слага в кварталната работилница,където цял живот само лади е правил.
Стига с тия побългарявания те хората ако имаше нужда и в Аутодатата щяха да го отбележат с големи букви че е задължително да се слага и силикон.
А дори и колегата да няма динамометричен ключ,да ги пристегне леко като започне отвътре навън,по диагонал и после ако има сълзене от някъде на масло да постегне още малко,не е фатално.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 10 апр 2008 9:26


С извинения за спама,ама толкова глупости са написани по тази тема,че се колегата съвсем ще се обърка.....то голямата работа...да смениш гарнитура на капака на клапаните!!!
И как ще слага силикон..ами като цвръкне отвътре и частиците силикон попаднат в маслото .....?


Потребителски аватар
svetoslav_sp
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца
Контакти:

Мнениеот svetoslav_sp » Чет 10 апр 2008 16:08


Колега и аз да напиша нещо по темата, което и други колеги вече казаха: и аз също минах по този път със смяна на гарнитурата, като почистих и обезмаслих с кароселин контактната повърхност и затегнах болтовете на капака с динамометричен ключ (както колегата RS6 е написал за двигатели 1,6 и 1,8 е 10 Hм). При мен при 1,3 i също е по-технически данни 10 Hм. Без никакъв силикон! :D


Потребителски аватар
katcko
Мнения: 591
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 23:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот katcko » Чет 10 апр 2008 19:05


колега ако още не си я сменил,земи си коркова ! и без силикон



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта