Нормално нямам проблеми със съединителя - скоростите се включват нормално , няма буксуване , съединителя е на около 15 хил. км .
Съединителя "залепва" при престой на включена скор
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Съединителя "залепва" при престой на включена скор
Колеги имам следния проблем : понякога (често пъти) когато вечер паркирам колата на скорост , сунтринта натискам съединителя да изключа от скорост за да паля , но
скоросната кутия е под напрежение , не може да се изключи . Налага се да запаля на скорост , с натиснат съединител - усеща се как дръпва за момент и после се оправя , все едно че не е имало проблем .
Нормално нямам проблеми със съединителя - скоростите се включват нормално , няма буксуване , съединителя е на около 15 хил. км .
Нормално нямам проблеми със съединителя - скоростите се включват нормално , няма буксуване , съединителя е на около 15 хил. км .
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съединителя "залепва" при престой на включена
това се случва често когато семеринга на к. вал пропуска масълце. след като престои колата маслото което попаднало между феродовия и притескателния диск засъхва и поради тази причина не може да отлепи. .....вкл. на 4-та скорост натискаш спирачката и съединителя след което въртиш на стартерmilmar написа:Колеги имам следния проблем : понякога (често пъти) когато вечер паркирам колата на скорост , сунтринта натискам съединителя да изключа от скорост за да паля , носкоросната кутия е под напрежение , не може да се изключи . Налага се да запаля на скорост , с натиснат съединител - усеща се как дръпва за момент и после се оправя , все едно че не е имало проблем .
Нормално нямам проблеми със съединителя - скоростите се включват нормално , няма буксуване , съединителя е на около 15 хил. км .
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
За да не мога да мръдна скоростния лост , явно скоростната кутия е под напрежение , явно когато колата е спряна не е съвсем на равно !
Проблем с маслото в скор. кутия няма , там си е !
Допускам да има омасляване на съединителя откъм коляновия вал
, надявах се че ще е нещо друго , по-просто
.... , но пък няма буксуване , мога да въртя гуми
, на 4-та и на ръчна двигателя гасне ....
Проблем с маслото в скор. кутия няма , там си е !
Допускам да има омасляване на съединителя откъм коляновия вал
-
golfaeburz
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 15 май 2008 21:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
golfaeburz написа:Да не би проблема да е в лоста за скорости що не пробваш да го намажеш с грес, и сутрин пробвай първо да включиш на задна така кутията ще се завърти наопаки и трябва да се разблокира.
Едва ли е от лоста ... аз не мога да изключа (обикновено я оставям на 1-ва или задна , зависи как съм паркирал
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта