Здравейте! Нов съм тук .. но скоро си взех ГОЛФ 3 1994година 1.6 бензин моноинжекция.. и имах проблем с блока - съответно го залепиха с течен метал в резултат на което вече 2 месеца (почти 10 000км) нямам проблеми с него .. обаче колата загрява .. мисля си, че има проблеми с радиатора, системата охладителната.. обаче ме е страх да използвам добавките за пречистване, защото може да преебе течния метал..
Какво мислите ? Съвети.. ?
Сигурно има мн теми за охладителната система .. но все пак с тоя блок - предпочетох да пусна нова!
Охладителна система
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- blondeskiller
- Мнения: 209
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село
- Контакти:
- plamen032
- Мнения: 763
- Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Първо провери от какво е температурата и после сменяй, за да не се окажеш накрая с един гараж части и още загряващ двигател
1во Провери си РЕАЛНАТА темпертаура на охладителната течнос става с термо двойка *уреда на таблото често дава разлика 5-6 градуса
2ро водна помпа сменял ли си я някога? При този двигател се води консуматив и се сменя с ангренажа
3то лоша работа на двигателя (бедна или богата смес работа на 3 цилиндъра и т.н ) Двигателя се тормози и загрява
4то запушен радиатор
П.С. При мен проблема се отстрани по много странен начин за мен и майстора ми, просто един слънчев ден антифриза ми изкипя без абсолютно никаква причина (проверих гарнитурата на главата си беше добре) след като си налях отново не съм видял колата да вдигне повече от 92 градуса(а преди стигаше до 100) Предполагам съм имал запушване някъде по системата въпреки промивките който съм правил
Късметче 
1во Провери си РЕАЛНАТА темпертаура на охладителната течнос става с термо двойка *уреда на таблото често дава разлика 5-6 градуса
2ро водна помпа сменял ли си я някога? При този двигател се води консуматив и се сменя с ангренажа
3то лоша работа на двигателя (бедна или богата смес работа на 3 цилиндъра и т.н ) Двигателя се тормози и загрява
4то запушен радиатор
П.С. При мен проблема се отстрани по много странен начин за мен и майстора ми, просто един слънчев ден антифриза ми изкипя без абсолютно никаква причина (проверих гарнитурата на главата си беше добре) след като си налях отново не съм видял колата да вдигне повече от 92 градуса(а преди стигаше до 100) Предполагам съм имал запушване някъде по системата въпреки промивките който съм правил


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 55 госта