Охладителна система

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
BiemLosho
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 15:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Охладителна система

Мнениеот BiemLosho » Пон 21 апр 2008 15:55


Здравейте! Нов съм тук .. но скоро си взех ГОЛФ 3 1994година 1.6 бензин моноинжекция.. и имах проблем с блока - съответно го залепиха с течен метал в резултат на което вече 2 месеца (почти 10 000км) нямам проблеми с него .. обаче колата загрява .. мисля си, че има проблеми с радиатора, системата охладителната.. обаче ме е страх да използвам добавките за пречистване, защото може да преебе течния метал..
Какво мислите ? Съвети.. ?

Сигурно има мн теми за охладителната система .. но все пак с тоя блок - предпочетох да пусна нова!




Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Пон 21 апр 2008 19:52


какво значи загрява, до колко градуса стига температурата.перката включвали, вярно ли е показанито на уреда?


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aradovanov » Пон 21 апр 2008 21:04


Тея течни метали имат страничното действие да запушват и други отвори... сектори от радиатора. Пробвай с промивка на охладителната система, ако не стане сменяй радиатора.


Liceto"X"
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 14:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Liceto"X" » Пон 21 апр 2008 22:10


Еми то промивката едва ли ще разтвори течния метал, ако е запушил някаде радиатор или примерно ти е запекъл термостата, ама провай.


Потребителски аватар
blondeskiller
Мнения: 209
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село
Контакти:

Мнениеот blondeskiller » Вто 22 апр 2008 18:34


Незнам, но на твое място не бих слагал добавки - по-добре нов радиатор!
Щото тоя течен метал е доста капризен а блока ако не се лъжа е чугунен, имат (той и метала) различни топлинни характеристики, в следствие на което можеш да направиш беля .. :roll:


Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Вто 22 апр 2008 19:03


Първо провери от какво е температурата и после сменяй, за да не се окажеш накрая с един гараж части и още загряващ двигател
1во Провери си РЕАЛНАТА темпертаура на охладителната течнос става с термо двойка *уреда на таблото често дава разлика 5-6 градуса
2ро водна помпа сменял ли си я някога? При този двигател се води консуматив и се сменя с ангренажа
3то лоша работа на двигателя (бедна или богата смес работа на 3 цилиндъра и т.н ) Двигателя се тормози и загрява
4то запушен радиатор
П.С. При мен проблема се отстрани по много странен начин за мен и майстора ми, просто един слънчев ден антифриза ми изкипя без абсолютно никаква причина (проверих гарнитурата на главата си беше добре) след като си налях отново не съм видял колата да вдигне повече от 92 градуса(а преди стигаше до 100) Предполагам съм имал запушване някъде по системата въпреки промивките който съм правил :wink: Късметче :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 55 госта