Проблем с охладителната система Голф3-1.6/ABU//вече решен /

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Проблем с охладителната система Голф3-1.6/ABU//вече решен /

Мнениеот vw16v » Вто 23 авг 2005 19:39


Проблем с охлаждането на Голф 3 1.6/ABU/мотор-Мотора си работи нормално,без да се повишава необичайно температуратана охлаждащата течност,вентилатора си включва нормално и няма проблеми.Обаче изхвърля по малко антифриз през преливника на раширителния съд и ми се струва ,че има повишено налягане на течността в маркучите на охладителната система.Също така ми прави впечатление,че след като съм я карал предния ден,на другата сутрин като отворя капачката на разширителния съд изхвърля малко течност навън,което според мен не е нормално за студен двигател.Сменил съм капачката на разширителния съд и клапана и е здрав.Според вас какъв е проблема и как може да се отстрани. :?: Дайте акъл,че смятам да се нашивам със смяна на гарнитура на главата,а не съм сигурен,че е нужно.

Последна промяна от vw16v на Пон 29 авг 2005 9:41, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Вто 23 авг 2005 20:55


гарнитура на главата, но първо виж за запушени маркучи


Потребителски аватар
vanko@az
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 16 яну 2005 17:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Морето

Мнениеот vanko@az » Вто 23 авг 2005 20:58


Здравей!Аз имам същия Голф,и съм много доволен от мотора за сега.А за това ,че имаш проблем с антифриза ,да не имаш газово и от там да ти е проблема?Спукана мембрана или нещо такова?


Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1138
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Вто 23 авг 2005 21:01


Ако е гарнитура на главата при работещ двигател отвори капачката на раширителниат сьд и погледни вьтре ако е гарнитура на главата се получава мехурчета вьв антифриза се едно ври.


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Сря 24 авг 2005 0:05


и аз съм доволен от мотора по принцип ,върви добре за 75 к.с. и е много икономимен,не ми гори масло и въобще ако не беше този проблем щях дасъм супер доволен,иначе това за мехурчетата в разширителния съд го знам,но няма такива,няма и запушени маркучи,един по един съм ги вадил и проверявал и са си наред,нямам газово и засега не смятам да слагам,тъй като вярно,че е по-евтино да се кара на газ,но пък засега не съм готов да понеса проблемите ,които носят газовите поставени в България от самозвани майстори,особено пък в Бургас.Ходил съм и в сервиза на Вест-ауто/официалния им сервиз в Бургас/,мериха налягането в системата и казаха,че е в нормите и че този мотор поначало си работел при по-високо налягане в охладителната система и на по-висока температура и затова дори им викали "парливки".Не съм забелязал и от някъде да изпуща охладителна течност от водните съединения,единствено ми хлърля от преливника на разширителния съд и видимо няма друга причина да не е наред,но факт е че нещо и има и нямам и идея какво точно.В крайна сметка ще сменя и гарнитурата на главата,та дано се оправи.Ако не е проблем бих желал предположение по въпроса да даде и някой от модераторите на форума/стига да има идея разбира се/,които виждам,че явно се занимават професионално с ремонти на автомобили и ги чуват петлите.Предварително благодаря на всеки ,който има желание да помогне. :D


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 24 авг 2005 9:03


Има много хора от форума, които не са модератори, но разбират доста повече от тях...


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 24 авг 2005 10:00


това за модераторите.... mhihi
преди да се хвърляш в приключение със смяна на гарнитури виж капачката на разширителния съд.
тя е клапан,който за да действа не трябва да се пренатяга .
може и да се е прецакал. :(
виж също гумения пръстен/уплътнението/ на капачката.
купи си читава а не от евтините китайски/турски/пръчки.


Потребителски аватар
vanko@az
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 16 яну 2005 17:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Морето

Мнениеот vanko@az » Сря 24 авг 2005 18:31


Преди Голфето карах аудиВ4 ,имах аналогичен проблем с налягане в охладителната с-ма.Не по повод на това ми се наложи да сменям гарнитура и се оказа ,че на гарнитурата и нямаше нищо.Аудито също държеше по -високо налягане ,но по принцип не му пречеше да си върви перфектно!Наистина не си струва да пипаш гарнитурата,при положение ,че си проверил всичко,и е ОК.СМени капачката на разширителното казанче с някой който няма твоя проблем за проба.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Сря 24 авг 2005 20:11


Както ти е писал Naskogolf напълни преливника до горе и при отворена капачка и работещ двигател виж дали излизат мехурчета, ако излизат, гарнитурата е дала фира и трябва да я смениш ( както направих аз при аналогичен проблем).Успех


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 27 авг 2005 16:45


казаха,че е в нормите и че този мотор поначало си работел при по-високо налягане в охладителната система и на по-висока температура и затова дори им викали "парливки".. :D[/quote]
Смени термостат с по-нискотемпературен /за ОАЕ има такива които отварят веднага след като запалиш :o


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 27 авг 2005 16:45


kris11 написа:казаха,че е в нормите и че този мотор поначало си работел при по-високо налягане в охладителната система и на по-висока температура и затова дори им викали "парливки".. :D

Смени термостат с по-нискотемпературен /за ОАЕмирства има такива които отварят веднага след като запалиш :o[/quote]


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Пон 29 авг 2005 9:47


Благодаря на всички,които се опитаха да помогнат.В крайна сметка проблема се реши като смених гарнитурата на главата.Оказа се прегоряла и като я гледам още малко и да ми смеси водата с маслото.След като я смених вече нямам никакви проблеми и мотора си работи като часовник със старата капачка на разширителния съд,на която се оказа,че и няма нищо.Смених и термостата,който пък сдаде багажа междувременно и сега карам и пея :lol: VW forever :!:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 182 госта