Колеги здравейте.Значи в неделя се прибирах от почивка и на Голфа му светна лампата на маслото заедно със гадния зумер.Направи го 2-пъти при високи обороти.До преди това ми е пискал зумера 1 път за 2 секунди миналото лято и от тогава не се е обаждал.При градско каране до сега съм нямал проблем.Маслото ми е в нормата ,веднага го проверих и преди да тръгна също бях го проврил.Както и да е прибрах се в Русе и веднага мисълта ми беше да измеря налягането на маслото.Днес отидох и ми измериха следните стойности:
-при тихи обороти - 0.2 - 0.3МPa
-при обороти над 2000 - около 0,7 - 1МPa
Навиха манометъра на мястото на датчика за ниско налягане .Не съм сигурен дали там се слага.След като пресметнах стойностите в bar-ове
получих за тихи обороти около 2 bar , за другите около 7 bar.Та въпроса ми колеги е дали съм ги пресметнал правилно стоиностите ,за да си направя вече изводите от какво ми свтетна лампата ?
Според мен ако всичко е правилно ,е смотания датчик и също може би е маслото ,което е минерално.



Въпрос за налягане на маслото
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Масла много, всеки слага според финансовите възможности
Може да и слагаш всякакво стига да е истинско и да отговаря на стандартите за двигателя ти
Аз винаги съм карал с 15w40 но в момента временно съм с 5W40 и не забелязвам някаква осезателна разлика в работата на двиг. освен като че ли е малко по тих.


- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Въпрос за налягане на маслото
KING-T написа:Колеги здравейте.Значи в неделя се прибирах от почивка и на Голфа му светна лампата на маслото заедно със гадния зумер.Направи го 2-пъти при високи обороти.До преди това ми е пискал зумера 1 път за 2 секунди миналото лято и от тогава не се е обаждал.При градско каране до сега съм нямал проблем.Маслото ми е в нормата ,веднага го проверих и преди да тръгна също бях го проврил.Както и да е прибрах се в Русе и веднага мисълта ми беше да измеря налягането на маслото.Днес отидох и ми измериха следните стойности:
-при тихи обороти - 0.2 - 0.3МPa
-при обороти над 2000 - около 0,7 - 1МPa
Навиха манометъра на мястото на датчика за ниско налягане .Не съм сигурен дали там се слага.След като пресметнах стойностите в bar-ове
получих за тихи обороти около 2 bar , за другите около 7 bar.Та въпроса ми колеги е дали съм ги пресметнал правилно стоиностите ,за да си направя вече изводите от какво ми свтетна лампата ?
Според мен ако всичко е правилно ,е смотания датчик и също може би е маслото ,което е минерално.
Налягането се мери точно на 2000 оборота!И трябва да е над 2 бара...
Не си го мерил в указания от производитела диапазон,така че тези стойности не могат да се интерпретират точно....е ако при 850 об/мин имаш налягане около 2 бара почти сигурно е че при 2000 об ще е над 2бара....Нооооо не пишеш дали си загрялдостатъчно(поне 3 пъти да включи вентилатора) ДВГ.....защото налягането на загрят ДВГ дава доста различни(по-ниски стойности),а именно то се контролирна от датчиците и интеграла в таблото...
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
KING-T написа:Ами колата беше загряла,когато мерихме на налягането.Но не съм сигурен дали са навили манометъра на правилното място.Мисля след почивните дни пак да отида на друго място да ми го измерят,за да съм сигурен.
Ами нали системата за мазане е една!!!Може да има малки разлики ако кафявият ти датчик е завит за главата и там мериш налягането,но при мен кафяви и белия са близо един до друг на корпуса за масления филтър ......и манометърът и на двете позиции дава абсолютно едни и същи стойности...
Просто спази точно изискванията....оптимално загрят ДВГ....точно 2000 об/мин....налягането да е над 2.0 бар....и толкоз!
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Мдааа на ABS-двиг. и двата датчика са на конзолата на масления филтър, белия който е по-високо е за високото налягане. За твое успокоение ако пак мериш налягането накарай ги да навият манометъра на местото на белия датчик. Но все си мисля че е от него и нещата ще се оправят само със смяната му
А и за сведение датчика го купих за 4.70лв и се сменя за 1-2мин. 


-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Нед 23 дек 2007 21:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
joker е абсолютно прав за режимите на измерване, аз бих допълнил:при това налягане на тихи обороти-2 бара, при 2000-7бара, топъл мотор, според мен има вероятност да се бъзика регулатора на налягане (преливният клапан) на маслена помпа.Не се знае как ще му скимне да заседне -отворен,затворен...Повтори измерването
А това на кой датчик мериш не е толкова важно, те са в една магистрала
А това на кой датчик мериш не е толкова важно, те са в една магистрала
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта