Проблем с оборотите

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
mafiacartel
Мнения: 965
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
Двигател: PG
Местоположение: гр.Поморие

Проблем с оборотите

Мнениеот mafiacartel » Нед 18 ное 2007 9:11


Колеги здравейте. Имам проблем с оборотите :? Сутрин като запаля колата (VW-Golf 2 1.6/75 pH / Pierburg) и ми държи едни смахнати обороти от порядака на 2500 и после падат чак едва като загрее пустата машина а това става след доста дълго време. Пробвам съм на ход да е загрявам без да изчаквам , изминавам 5-6 километра и някаде спадат с около 500 оборота надоло ,а като измина 20 км и колата си е напълно загряла оборотите спадат на 1000 - 1500 :? От каде може да идва този гаден проблем. Колата е карам на газ и бензин и в двата вариянта го прави този номер. Та понякога дори като е спра за около 10-15 мин и после пак тръгна оборотите скачат отново на 2000 :shock




Потребителски аватар
peshonp
Мнения: 434
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот peshonp » Нед 18 ное 2007 9:18


малеее,ей сега писах и аз тема за това,и на мен ми прави така :)


Потребителски аватар
mafiacartel
Мнения: 965
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
Двигател: PG
Местоположение: гр.Поморие

Мнениеот mafiacartel » Нед 18 ное 2007 9:24


peshonp написа:малеее,ей сега писах и аз тема за това,и на мен ми прави така :)


Еми тогава взимяй някви джобни пари и да ходиме да си купиме по един VW - Golf 32 - ка :D


Потребителски аватар
mafiacartel
Мнения: 965
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
Двигател: PG
Местоположение: гр.Поморие

Мнениеот mafiacartel » Нед 18 ное 2007 17:41


Колеги някакви идей да имате ?


Потребителски аватар
peshonp
Мнения: 434
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот peshonp » Нед 18 ное 2007 17:55


като мина утре диагностиката,ще те насоча :)


veso_golfa
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 16:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Каварна

Мнениеот veso_golfa » Чет 24 апр 2008 11:24


Zdraveite kolegi! Az sy6to karam Golf II i imah sy6tiq problem! Kato e studena kolata vdiga okolo 2200 oborota , a sled dosta vreme sled kato raboti motora spadat na 1000, no ne i na 800 kakto trqbva da e, okaza se 4e problema pri mene e edin klapan (sys plastmasov korpus i bronzova syrcevina) ima si to4no naimenovanie, no ne go znam, ta vyprosniq klapan ima vosyk i vsy6tnost ohladitelnata te4nost minava prez nego i kato zagree kolata toq klapan buta edin 4etirigram v samiq carb i taka poddyrja oboroti na prazen hod ili ne6to takova! Samo deto vyprosniq klapan struva okolo 130 lv. i o6te ne sym go smenil sys nov, no namerih edin star i pak stana! carba mi e pierburg 2E pone taka pi6e na korpusa mu!


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Чет 24 апр 2008 14:26


Колега veso_golfa говориш за автоматичния смукач, толкова парички е горе долу. И все пак има много изписано по въпроса :).
Пиши на кирилица


Потребителски аватар
mityomk
Мнения: 110
Регистриран на: Сря 23 яну 2008 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград

Мнениеот mityomk » Пет 25 апр 2008 17:36


и при мене е така ама аз съм 1.8miта е малко по-сложно при мене и вече месец се мъча да намеря проблема,ама още не сам,успех


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Мнениеот djshomi » Пет 25 апр 2008 18:52


Ми колеги целият проблем ви идва от т.н. термо ампула с цена около 80 лева.


Потребителски аватар
amigoto777
Мнения: 254
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Мнениеот amigoto777 » Пет 25 апр 2008 19:12


Има един син датчик който "казва на компютъра колко градуса е водата "и във вашия случай му казва че е ниска и компа говори на автоматичния смукач да оправи сместта като за студен мотор и те за това .


Потребителски аватар
mityomk
Мнения: 110
Регистриран на: Сря 23 яну 2008 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград

Мнениеот mityomk » Пет 25 апр 2008 19:28


да,ама,когато колата си върви нормално,гори нормално,не цапа свещи???Тогава е по сериозно,щот проблема е другаде някъде.


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Мнениеот djshomi » Пет 25 апр 2008 20:01


Колеги все пак маи голф 2 1,6 няма никакъв компир а всичко е механика,така че единствено е термоампулата.


Потребителски аватар
venci&vento
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:44
Автомобил: VENTO
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: София

Мнениеот venci&vento » Пет 25 апр 2008 21:12


До колегата mafiacartel :
проблема ти е в термоампулата както писаха колегите . Вариантите са два
1. термоампулата не реагира на топлина т.е. смяна
2. през термоампулата не циркулира охладителна течност -това може да се провери , като след позагрее двг и оборотите не падат просто опипай термоампулата и маркучите свързани с нея . Ако са студени минаваш на вариант "къде ми е запушено" (имаш ли парно?) , а ако са топли най-вероятно е вар.1
кой Pierburg е твоя карб. моя беше 2е2 и имах същия проблем?


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Съб 26 апр 2008 0:44


djshomi написа:Колеги все пак маи голф 2 1,6 няма никакъв компир а всичко е механика,така че единствено е термоампулата.


Не си прав при карбуратор 2ЕЕ имаш комп. само дето това таралеж в гащите защото ремонта му е много скъп а признака, че се е прецакал е побъркани обороти.


Потребителски аватар
mityomk
Мнения: 110
Регистриран на: Сря 23 яну 2008 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград

Мнениеот mityomk » Съб 26 апр 2008 18:34


за djshomi
предишниа ми голф беше1.6,2ка,твоя е 3ка
аз преди проблема го реших с леко завъртане на смукача(демек работеше само при мн.стъдено време
Освен това за компа и оборотите говорех за сегашния,просто не се разбрахме :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта