Имам СТРАНЕН проблем !!!???

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Имам СТРАНЕН проблем !!!???

Мнениеот krastio » Нед 27 апр 2008 17:08


Здравейте колеги , ако можете да ми помогнете , ще съм Ви много благодарен . Проблемът е следният , не ми работеше Термо Датчика на таблото ( не ми отчиташе температурата на таблото ) , а перката върти . Отивам във Фолксваген Сервиз да го подменя с нов , дадох 39лева за нов , смени ми го майстора и почна проблема , тръгвам аз .. Виждам ,че работи датчика ( РАДВАМ СЕ ) обаче на 2рия километър , потеглям на светофар на 1-ва скорост и ето едвам едвам натискам педала на газта обаче все едно не й достига бензи и връща оборотите до 400 600 и пак ги връща на 800 900 , след което направих така ... натиснах съединителя , опитвам се да я исфорсирам , с помпане на газта все едно някъде се дави , и неможе да качи обороти да тръгне , а ако се опитам да тръгна както обикновенно колата ще изгасне при липса на обороти . И така тръгнах със форсиране на колата след което от Петък до днес ми прави тази мизерия . Решавам преди малко да пробвам да сменя стария датчик ... слагам го колата си усеща подаването на газ и си работи както останалите , само че не връща оборотите а ги държи на 1100 , понеже не отчита температурата на таблото и лъже колата , че не е загряла ... Та мисълта ми е от тоя ФЕРМАН , защо с новия датчик отчита и колата се дави все едно не и достига бензин или въздух , а със стария работи със недостатъците си ( високи обороти винаги и дави колата когато е загряла понеже не й трябва много бензин , а компа лъже че не е загряла и бута обогатена смес което понякога е малко ШЕТ защото кофти пали ) но съм свикнал Колата я има на профила

П.П с новия датчик като се опитам да я исфорсирам на место , помпам газ и чак припуква




Потребителски аватар
koziak
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот koziak » Нед 27 апр 2008 18:01


Еми новия датчик изглежда е скапан.И аз трябва тези дни да го сменям моя и се чудя от къде да взема читав


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Нед 27 апр 2008 18:46


Мисля , че не е читав понеже оборотите ми падат прекалено и колате неможе да движи , а стария не отчита но пък за сметка на това качва расхода с 1 2 литра на 100 но не се усеща чак толкова , Но въпросът ми е дали от ТОВА Е ПРОБЛЕМА от НОВИЯ


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 27 апр 2008 19:10


Принципно датчика, който ти дава инфо на таблото е отделен от датчика, който отговаря за информацията, подавана към компютъра (нищо, че са в един корпус). Вероятно наистина новия датчик не е в час. Ако можеш, върни го и да ти го сменят с друг.
Това, че не е в час датчика при теб лесно може да се докаже или отхвърли ;) : Имаш комуникационни букси към компа :idea:
Закачи го на VAG-COM или друга диагностична програма и ще си изпее болката ;)


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Нед 27 апр 2008 19:17


Това с датчика , ще го оправя ще го заменя споко .. Но причината от новия " нечитав датчик " ли идва , понеже със стария няма проблем , а с УШКИМ новия си ебава майката , та От датчика ли е проблема !!! ???


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 27 апр 2008 19:36


Ако нищо друго не си пипал по колата- да, от новия датчик трябва да е!


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Нед 27 апр 2008 21:42


:arrow:


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Нед 27 апр 2008 23:12


radotom написа:Принципно датчика, който ти дава инфо на таблото е отделен от датчика, който отговаря за информацията, подавана към компютъра (нищо, че са в един корпус). Вероятно наистина новия датчик не е в час. Ако можеш, върни го и да ти го сменят с друг.
Това, че не е в час датчика при теб лесно може да се докаже или отхвърли ;) : Имаш комуникационни букси към компа :idea:
Закачи го на VAG-COM или друга диагностична програма и ще си изпее болката ;)


Имайте предвид, че на колата, която е в профила (93-та год.) датчиците за таблото и ECU-то са отделни!!! не в един корпус както е при по-новите модели. Колега ти кой точно датчик смени?


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Нед 27 апр 2008 23:16


Смених датчика който показва температурата на таблото , намира се пред двигателя и представлява малък бушон , с четири буксички отгоре.


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Пон 28 апр 2008 1:23


krastio написа:Смених датчика който показва температурата на таблото , намира се пред двигателя и представлява малък бушон , с четири буксички отгоре.


пич, до колкото разбирам това ти е датчика за перката. На самия радиатор ли се намира?


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Пон 28 апр 2008 9:21


ще го снимам днес и ще ти го покажа


Потребителски аватар
koziak
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот koziak » Пон 28 апр 2008 10:50


Е щом е с 4 кабела,значи е един за таблото и ЕКУ-то



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта