Здравейте колеги , ако можете да ми помогнете , ще съм Ви много благодарен . Проблемът е следният , не ми работеше Термо Датчика на таблото ( не ми отчиташе температурата на таблото ) , а перката върти . Отивам във Фолксваген Сервиз да го подменя с нов , дадох 39лева за нов , смени ми го майстора и почна проблема , тръгвам аз .. Виждам ,че работи датчика ( РАДВАМ СЕ ) обаче на 2рия километър , потеглям на светофар на 1-ва скорост и ето едвам едвам натискам педала на газта обаче все едно не й достига бензи и връща оборотите до 400 600 и пак ги връща на 800 900 , след което направих така ... натиснах съединителя , опитвам се да я исфорсирам , с помпане на газта все едно някъде се дави , и неможе да качи обороти да тръгне , а ако се опитам да тръгна както обикновенно колата ще изгасне при липса на обороти . И така тръгнах със форсиране на колата след което от Петък до днес ми прави тази мизерия . Решавам преди малко да пробвам да сменя стария датчик ... слагам го колата си усеща подаването на газ и си работи както останалите , само че не връща оборотите а ги държи на 1100 , понеже не отчита температурата на таблото и лъже колата , че не е загряла ... Та мисълта ми е от тоя ФЕРМАН , защо с новия датчик отчита и колата се дави все едно не и достига бензин или въздух , а със стария работи със недостатъците си ( високи обороти винаги и дави колата когато е загряла понеже не й трябва много бензин , а компа лъже че не е загряла и бута обогатена смес което понякога е малко ШЕТ защото кофти пали ) но съм свикнал Колата я има на профила
П.П с новия датчик като се опитам да я исфорсирам на место , помпам газ и чак припуква
Имам СТРАНЕН проблем !!!???
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Принципно датчика, който ти дава инфо на таблото е отделен от датчика, който отговаря за информацията, подавана към компютъра (нищо, че са в един корпус). Вероятно наистина новия датчик не е в час. Ако можеш, върни го и да ти го сменят с друг.
Това, че не е в час датчика при теб лесно може да се докаже или отхвърли
: Имаш комуникационни букси към компа
Закачи го на VAG-COM или друга диагностична програма и ще си изпее болката
Това, че не е в час датчика при теб лесно може да се докаже или отхвърли


Закачи го на VAG-COM или друга диагностична програма и ще си изпее болката

- VeilSide
- Мнения: 856
- Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
radotom написа:Принципно датчика, който ти дава инфо на таблото е отделен от датчика, който отговаря за информацията, подавана към компютъра (нищо, че са в един корпус). Вероятно наистина новия датчик не е в час. Ако можеш, върни го и да ти го сменят с друг.
Това, че не е в час датчика при теб лесно може да се докаже или отхвърли: Имаш комуникационни букси към компа
![]()
Закачи го на VAG-COM или друга диагностична програма и ще си изпее болката
Имайте предвид, че на колата, която е в профила (93-та год.) датчиците за таблото и ECU-то са отделни!!! не в един корпус както е при по-новите модели. Колега ти кой точно датчик смени?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта