Аз лично карам бензинка Г-4- 1.6 16V -2003г. ,без кора , но съм виждал Г-4 - 2001 ТДИ 110 к.с. с кора под двигателя.
Колко струва кората, еднаква ли и е при бензин и дизел ?
Голф 4 -кора под двигателя
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Колега пластмасовата кора много се чупи поне моята беше много натрошена и се наложи да я сваля и да сложа метална,сега нямам никакви проблеми колата опира понеже е ниска обаче с металната кора отдолу не ми дреме.С пластмасовата не беше тъка накрая я бях вързал с тел понеже се бяха начупили ушите където се навиват болчетата които я държат към купето и към подкалниците и при всяко опиране все по нещо се отчупваше от нея.От тази гледна точка си прецени дали си струва да даваш пари за пластмасова кора която при едно по сериозно опиране а по нашите пътища това се случва често може да се наложи да се чудиш с какво да я вържеш отдолу. Инъче металната е универсална и пасва без значение каква е колата бензин или дизел.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
300-350лв.комплект с два подкалника планки,болтове и всичко необходимо за монтажа,аз моята я купих от колегата GARTNER и съм много доволен.За цена трябва да се свържеш с него и да се уговорите инъче кората и подкалниците пасват идеално и нямаш грижи дали ще опре или не. Монтажа отнема около час и половина,поне на мен толкова ми отне,кората тежи 9кг.ламарината от която е направена е здрава и не се гъне или нещо подобно,абе заслужава си парите.Слагаш и забравяш.
- SASHOBGBG
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 20 юни 2007 10:44
- Автомобил: Vw Golf 1.6 SR
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Здравей колега, а до колкото забелязах караш ТДИ тоест дизел, ии нямаш проблеми с картера.
При мен седят нещата така че ако искам да сложа пластмасова кора трябвало да се изрязва дупка за картера, А пък за металната кора която казваш там пък съвсем незнам как е въпроса, имаш ли представа и можеш ли да покажеш снимка на кората и подкалниците ???
При мен седят нещата така че ако искам да сложа пластмасова кора трябвало да се изрязва дупка за картера, А пък за металната кора която казваш там пък съвсем незнам как е въпроса, имаш ли представа и можеш ли да покажеш снимка на кората и подкалниците ???
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Значи кората при мен стои на около 5см.под картера,колегата GARTNER от когото я купих кара Голф 4 бензинов доколкото виждам в профила му е 1.8 той каза че и при него няма проблем и не опира никъде.Снимка на кората можеш да видиш в неговият профил,моята в момента е за смяна на амортисьори и махане на катализатор и няма как да я снимам но и кората и подкалниците паснаха идеално и за мое учудване нищо не тропа и не хлопа отдолу.Има оставени дупки за смяна на масло при моята пластмасовата нямаше и при всяко едно сваляне и слагане все нещо се чупеше от нея.Мисля че са я направили стандартна за всички Г4.
- GARTNER
- Мнения: 1980
- Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Cофия/Оряхово
- Контакти:
Re: Голф 4 -кора под двигателя
dokros написа:Аз лично карам бензинка Г-4- 1.6 16V -2003г. ,без кора , но съм виждал Г-4 - 2001 ТДИ 110 к.с. с кора под двигателя.
Колко струва кората, еднаква ли и е при бензин и дизел ?
Здравей колега аз продадох метална кора на колегата forski той каза че е доволен аз също съм с такава ако имаш интерес ще ти намеря такава кора
Кората върви комплект с страничните малки кори и планки за закрепването абсолютно всичко цената е 300лв.
Монтажа е лесен ако искаш пиши на лс
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта