Здравейте,
Имам странен проблем отскоро.
Както казах карам Голф 1.6 бензин на газ.
Отскоро се случва така че колата ми губи цилиндри.
Прави го понякога в движение, друг път като запаля при още топъл двигател. Чакам 2-3 минути и проблема се оправя. Прави го както на газ така и на бензин.
Моля за мнения. На компютъра излиза грешка в ламбда сондата.
Ходих при различни майстори - единият реши първо че е от кабелите, после мина на мнението че е дросел клапата.
Другият майстор нещо не е много сигурен, но предполага за дросел...
Golf Iv 1.6 101 кс. Проблем - губи цилиндри
- ВикторТодоров
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 29 мар 2016 8:23
- Автомобил: Vw Golf IV
- Двигател:
Re: Golf Iv 1.6 101 кс. Проблем - губи цилиндри
Предположения? Някой?
Re: Golf Iv 1.6 101 кс. Проблем - губи цилиндри
Когато ми се скапа първия път дросела и при мен се съмняваха че губи някой цилиндър.
Когато се скапа перманентно и светна EPC-то нещата станаха ясни.
Пробваха ли да направят адаптация на дросела ?
Когато се скапа перманентно и светна EPC-то нещата станаха ясни.
Пробваха ли да направят адаптация на дросела ?
- tdi fen
- Мнения: 4244
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Golf Iv 1.6 101 кс. Проблем - губи цилиндри
според мен е бобина
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf Iv 1.6 101 кс. Проблем - губи цилиндри
На тия коли масово им се цепи бобината,понеже е хваната на блока и се нагрява постоянно,отделно ако са оригиналните кабели при едно сваляне се прекъсват от вътре.
Поне на 2-3 4-ки съм виждал този проблем.
Поне на 2-3 4-ки съм виждал този проблем.
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: Пет 01 апр 2016 14:04
- Автомобил: Сеат Толедо 2 - 1999 год
- Двигател: AKL
Re: Golf Iv 1.6 101 кс. Проблем - губи цилиндри
Моето сеатче, със същия мотор, понякога притриса леко на празен ход, понякога в движение намаля само скоростта и настъпването или отпускането на газта не променя нищо, па изведнъж тръгва. Понякога гасне на скорост. Прави го на 2-3 дни веднъж. Най- често сутрин, като тръгвам за работа. Май го прави като ускорява.
Дросел сменях скоро с оригинален, нов. И аз се съмнявам в бабината, понеже грешки не набива колата и го прави и на газ и на бензин. Обаче тоя месец я правих вече два пъти и ако сега похарча още пари по нея, ще ми готви жената само боб до заплата, ако разбираш какво намеквам.
Дросел сменях скоро с оригинален, нов. И аз се съмнявам в бабината, понеже грешки не набива колата и го прави и на газ и на бензин. Обаче тоя месец я правих вече два пъти и ако сега похарча още пари по нея, ще ми готви жената само боб до заплата, ако разбираш какво намеквам.
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf Iv 1.6 101 кс. Проблем - губи цилиндри
Преди да набиете пари в дросел,а предвид цената ще се спрете на вариант втора употреба, проверете свещи, кабели, бобина.
- ВикторТодоров
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 29 мар 2016 8:23
- Автомобил: Vw Golf IV
- Двигател:
Re: Golf Iv 1.6 101 кс. Проблем - губи цилиндри
Много благодаря за мненията. В крайна сметка реших и аз първо да опитам с бобина и кабели (свещите смених наскоро), също ще отида хубаво да прегледат газовата инсталация, въпреки че проблема се появява и при каране на бензин. Надвявам се така да се оправи проблема.
Някакви идеи колко горе/долу струват комплект кабели и бубина?
Някакви идеи колко горе/долу струват комплект кабели и бубина?
Re: Golf Iv 1.6 101 кс. Проблем - губи цилиндри
Във всеки един сервиз ще ти проверят бОбината дали е спукана, даже и пари няма да ти вземат.
Става с пръскалка за прозорци, пълниш с вода и пръскаш.
Когато ми се спука бОбината ми правеше мизерии при влажно и дъждовно време.
Преди 2 години ми излезе около 100 лева. Кабелите мисля са по-скъпи.
Все си мисля че читав техник с компютър ще хване проблема.
ПП: Вакума на изпарителя ми е вързан към 4-ти цилиндър. Като замина мембраната, правеше големи мизерии на този цилиндър и като цяло на автомобила.
Става с пръскалка за прозорци, пълниш с вода и пръскаш.
Когато ми се спука бОбината ми правеше мизерии при влажно и дъждовно време.
Преди 2 години ми излезе около 100 лева. Кабелите мисля са по-скъпи.
Все си мисля че читав техник с компютър ще хване проблема.
ПП: Вакума на изпарителя ми е вързан към 4-ти цилиндър. Като замина мембраната, правеше големи мизерии на този цилиндър и като цяло на автомобила.
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf Iv 1.6 101 кс. Проблем - губи цилиндри
Кабели Бреми от Косер са 36лв.
Бобината е над 100лв. Евтината.
Цитирам цени с отстъпка.
Бобината е над 100лв. Евтината.
Цитирам цени с отстъпка.
- ВикторТодоров
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 29 мар 2016 8:23
- Автомобил: Vw Golf IV
- Двигател:
Re: Golf Iv 1.6 101 кс. Проблем - губи цилиндри
Сменихме бобината и проблема е решен. Реално по нищо не си личи че старата има проблем, но вече колата работи нормално без прекъсвания.
Още веднъж благодаря за отзивите.
Още веднъж благодаря за отзивите.
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: Пет 01 апр 2016 14:04
- Автомобил: Сеат Толедо 2 - 1999 год
- Двигател: AKL
Re: Golf Iv 1.6 101 кс. Проблем - губи цилиндри
Напръсках я моята бобина днес с вода, кабелите също. Нищо не се промени. И на мен са ми излезли три-четири грешки на ламбдата, ама тя е нова, следователно не е от нея. На празен ход, като че ли някой цилиндър пропуска от време на време. На ход изведнъж загубва мощност за секунди и после тръгва. Не забива носа, просто намаля скоростта и докато това се случва не реагира на подаване/отнемане на газта. И на двете горива го прави.
И аз ще сменям бобина на заплата и ще пиша как е. Каква бобина си купи?
И аз ще сменям бобина на заплата и ще пиша как е. Каква бобина си купи?
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: Пет 01 апр 2016 14:04
- Автомобил: Сеат Толедо 2 - 1999 год
- Двигател: AKL
Re: Golf Iv 1.6 101 кс. Проблем - губи цилиндри
Днес свалих бобината и я наснимах.
Това ли са онези пукнатини, дето бъркат работата й?
Понеже не ги оградих с червено, пукнатините са в центъра на снимките.
Това ли са онези пукнатини, дето бъркат работата й?
Понеже не ги оградих с червено, пукнатините са в центъра на снимките.
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: Пет 01 апр 2016 14:04
- Автомобил: Сеат Толедо 2 - 1999 год
- Двигател: AKL
Re: Golf Iv 1.6 101 кс. Проблем - губи цилиндри
При мен се оказа тръгнала ламбда сонда. Просто от време на време я видяха, че забива на 0,84 В. През останалото време си работеше доста адекватно. Симптомът, който усетих при диагностика беше, че при форсиране на място, на бензин, се замисля двигателя за секунда, а също и гадната миризма от ауспуха.
Предвид напуканата бобина се замислям за нова бобина или някаква резерва в багажника. Какъв е най-тънкия вариант?
Предвид напуканата бобина се замислям за нова бобина или някаква резерва в багажника. Какъв е най-тънкия вариант?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ssssl и 189 госта