



Охладителна перка на венто
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пон 14 апр 2008 16:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Охладителна перка на венто
Здравеите на всички,понеже не намерих нужната ми информация с търсачката искам да попитам можели някои да ме насочи от каде да си купя охл.перка със моторчето за венто1.8 90к със присаждан климатик евентуално горе долу читава марка и цена,благодаря предварително на всички отзовали се. 

- vaso18
- T.N.T.
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 18 юли 2007 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Троян
Re: Охладителна перка на венто
провери ли в viewforum.php?f=45,виж дали си с 1 или с 2 перки за да знаеш какво да търсиш ии остава да се поровиш малко има всичко 

-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пон 14 апр 2008 16:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Охладителна перка на венто
Със една перка съм, държа да си купя ново.
- sPellBouND
- Мнения: 462
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 18:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Охладителна перка на венто
mamara42, при "присаждане" на климатик/троник радиатора на колата най-често остава същия - за разлика от "заводския" монтаж. Това често се компенсира със смяна на ел. мотора и перката с такива с по-висока мощност/дебит. Не помня наизуст данните на ел. мотора на моя Голф, но е доста по-мощен и шумен топуз от оригиналния - оригинален също съм виждал... Оригинален за твоя ДВГ не е сигурно, че ще върши работа - в големите жеги дебита може да не стигне, а последствията няма да ти харесат никак... Отделно - всичко - от термостата до датчиците за темп. и вкл. на перката, управлението на климатика и т.н. - трябва да бачка като часовник, особено пък на кола с "присаждан" климатик/троник. Иначе прегряването ти е гарантирано... Виж добре означенията и характеристиките на етикета на твоя, който е за смяна и тогава търси подходящ... Успех, пусни тук координати на фирмата, когато го намериш!
П.П. Смяната е "шугава" работа, дано да не случиш на менте - тук, във форума, доста хора са "изгоряли" така и после са монтирали оригинален - от морга, с който си карат и до сега... За съжаление от морга за коли като нашите - с "присаждан" климатик - ще е по-трудна работа за намиране, а може да налетиш и на такъв, който е по-зле от твоя... Пробвай новия преди монтажа поне дали е балансиран добре - другото вече е късмет...
П.П. Смяната е "шугава" работа, дано да не случиш на менте - тук, във форума, доста хора са "изгоряли" така и после са монтирали оригинален - от морга, с който си карат и до сега... За съжаление от морга за коли като нашите - с "присаждан" климатик - ще е по-трудна работа за намиране, а може да налетиш и на такъв, който е по-зле от твоя... Пробвай новия преди монтажа поне дали е балансиран добре - другото вече е късмет...
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
Re: Охладителна перка на венто
Точно 90 левро ти е перката нова, монтажа е 50 щото си е хамалогия дори и за човек които разбира даже от тези работи, мдаа 

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Охладителна перка на венто
mamara42 написа:Със една перка съм, държа да си купя ново.
сакън недей !! Пиша от опит . Чисто новия от световно известната марка Топран едва изкара 1 година- изметна се пластмасата на перката, взе да тресе , а като си мспрял и работи колата подскача. След няма и 10 тина дни така се спомина първата степен. Когато я купувах новата бях на зор- никъде нямаше 2 ра младост и се набучих на новата. Когато се спомина новвта си намерих от морга нова 2-ра младост хем лъскава на външен вид , хем и здрава за 40 лв.
Съвет не се вкарвай в Сървайвар с покупка на нов боклук от магазин. Да новото е боклук и не се знае къде е правено и дасли е правено или е рецикле. На същия съм се насждал и с нвои датчици - включвател на вентилатора от Евро 07 - изкара цял половин ден, датчик температура за табло, нова помпа спирачна тип "Ментели" - изкара има няма 1-2 км докато набих яко спирачки за проба

-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Охладителна перка на венто
Колега от дизел перката е по-мощна,нещо ми се мотае из главата че на моето дизелово Венто е към 150W,а на бензинов ABS е към 60-70W.Малко наизуст пиша,на друг комп ми е ЕТКА,но ще проверя
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пон 14 апр 2008 16:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Охладителна перка на венто
Гледах венто без климатик перката е същата като мойта.Няма как да видя какво пише на етикета вижда се надписа bosch и ништо друго.
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Охладителна перка на венто
Читава "дизелова" перка от морга ми се вижда нелош вариант, изчакай Емо да провери в ЕТКА-та... Най-много да смъква за част от секундата оборотите на ДВГ мааалко повече, когато се включва, но пък после ще работи по-късо време и ако динамото ти е в ред няма да имаш проблеми... Виж за всеки случай и колко ампера е бушончето. При вкл. климатик първата степен си бачка по подразбиране, на "заводските" слагат малко по-як акумулатор и по-мощно динамо. При акумулатор 60-62-65 амперчаса и редовно каране няма проблем и с оригиналното динамо - аз съм така...
П.П. Тука из темите имаше и подробности на кое краче, къде, какво се подава, когато включваш климатика, за да се вдигнат леко оборотите на празен ход и да не изгасне ДВГ. Това е напълно достатъчно да "поеме" и по-мощна перка като ел. консуматор... А по принцип - дори и в движение е по-добре да го включваш при натиснат съединител и ниски обороти, при достигане на температурата в купето и изключване, с последващо по-късно ново включване от терморегулатора нямаш думата - тогава оборотите са както се случи... Ако пък компресора го изключи пресостата - тогава си празен и няма студ, а перката на радиатора може да си върти до безкрай. А ако са ти надумкали повече фреон - високото на пресостата ще "цъка" компресора на често - съсипва се, но пък и не може да се кара - изнервя те и бързо-бързо ще отърчиш обратно при "майстора"...
П.П. Тука из темите имаше и подробности на кое краче, къде, какво се подава, когато включваш климатика, за да се вдигнат леко оборотите на празен ход и да не изгасне ДВГ. Това е напълно достатъчно да "поеме" и по-мощна перка като ел. консуматор... А по принцип - дори и в движение е по-добре да го включваш при натиснат съединител и ниски обороти, при достигане на температурата в купето и изключване, с последващо по-късно ново включване от терморегулатора нямаш думата - тогава оборотите са както се случи... Ако пък компресора го изключи пресостата - тогава си празен и няма студ, а перката на радиатора може да си върти до безкрай. А ако са ти надумкали повече фреон - високото на пресостата ще "цъка" компресора на често - съсипва се, но пък и не може да се кара - изнервя те и бързо-бързо ще отърчиш обратно при "майстора"...
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Охладителна перка на венто
В ЕТКА пише така:дизел 1y,1HO 959 455 D,250/150W,305mm
бензин ABS,1HO 959 455,100/60W,305mm
Т.е. като диаметри са съвместими,но мощностите се различават,пропелерите също имат различен брой пера и наклони
бензин ABS,1HO 959 455,100/60W,305mm
Т.е. като диаметри са съвместими,но мощностите се различават,пропелерите също имат различен брой пера и наклони
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пон 14 апр 2008 16:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Охладителна перка на венто
Колега emo-gar благодаря за информацията ше потърся по магазините и ше напиша резултата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта