търся схема на централно заключване за г3
- neiki4a
- Мнения: 552
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
- Автомобил: polo 6n1
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: стара загора
- Контакти:
търся схема на централно заключване за г3
търся схема за централното заключване с компресор на голф 3
- Ясер
- Мнения: 184
- Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: търся схема на централно заключване за г3
neiki4a написа:търся схема за централното заключване с компресор на голф 3
Какво по-точно те интересува?
Ако става дума за това, на кои кабели се подават електрически импулси за да заключва или отключва то:
- в шофьорската колонка, там където излизат кабелите към шоф. врата има няколко букси и на една от тях има 4-5 кабела, но 2 от тях за съседни и са СИВ и ЗЕЛЕН. Като подадеш + (12в.) на единия заключва, а на другия отключва. Мисля, че беше СИВ - заключване и ЗЕЛЕН - отключване.
Успех.
- neiki4a
- Мнения: 552
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
- Автомобил: polo 6n1
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: стара загора
- Контакти:
вързване на аларма ме интересува ,на мястото на старата вързвам нова на схемата за свързване на алармата е дадено че се прекъсва един кабел който идва от компресора към машинката ,видях че зеления кадел е този който е прекъснат затова си помислих че е точно този кадел който наричам общ защото и в схемата за вързване на алармата го наричат по същия начин
Re: търся схема на централно заключване за г3
Здравейте, искам и аз да питам нещо.И аз имам проблем с централното на голф 3 93 г.Не ми работи централното, интересното е че по някога работи обикновенно при по-хладно време. Проблема го останових че е във вакуум помпата. До нея стигат сигналите за отключване и заключване - по сивия и зеления кабел. Пък и пробвах с друга вакуум помпа на приятел и с нея работи. Та аз искам да си оправя моята помпа отварях я няколко пъти и като натискам ръчно релетата вътре в нея моторчето си върти и в двете посоки. Освен това проверих за калпави спойки всичко е ок. Не съм мерил диоди, транзистори и т.н. Въпроса ми е някой може ли да ми даде схема на централното или само на вакуум помпата - кой пин за какво е че влизат доста кабели към помпата. Всяка информация ще ми е полезна (особенно ако намеря схемата на самата помпа - помпата е марка VDO).Лошото е че не мога да си играя много с нея- защото аз съм в софия пък колата е при брат ми на село и като се прибера искам да се пробвам да отстраня проблема. Иначе лесно мога да си купя нова. Благодаря предварително за всеки отговор.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: търся схема на централно заключване за г3
Благодаря bobocamaro , swifter благодаря за линковете темите съм ги чел. Малко ми е неясна тая ел схема, въпреки че постоянно работя с ел. схеми и документации. По принцип авто схемите са малко странни за мен , но като я разгледам по=подробно ще ми стане ясно. Но на прув поглед в тая схема само се вижда кой кабел на кой пин в клемореда отива , а не са дадени клучета , контакти на релета и т.н. Според мен е доста непълна.
Както и да е някой има ли идея каде има някакви схеми на самите вакуум помпи, че моя проблем е точно в нея и е електрически.
Както и да е някой има ли идея каде има някакви схеми на самите вакуум помпи, че моя проблем е точно в нея и е електрически.
- GeorgiPopov
- Мнения: 120
- Регистриран на: Съб 07 яну 2012 18:57
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: търся схема на централно заключване за г3
Здравейте колеги!
За да не започвам нова подобна тема, реших да ползвам тази на колегата. И аз съм се засилил да слагам аларма на новата придобивка, но имах проблем с откриването на кабелите за централното. Ползвах едно кабелче с крушка за пробна лампя, сложих единия край на маса и с другия почнах да проверявам един след друг кабелите, като отключвах и заключвах на всеки кабел, за да видя кога ще има плюсов сигнал, но така и не го намерих, реших че може би централното се контролира по минус и закачих едното кабелче на пробната лампа на + са на акомулатора и по същата тактика, в един момент предните прозорци паднаха до долу, на следващия кабел се вдигнаха до горе...но централното не се повлия. Дуг е въпроса, че с ключа централното работи само на пасажерската врата...дали пък при нея не трябва да търся кабелите които да вържа към алармата?
За да не започвам нова подобна тема, реших да ползвам тази на колегата. И аз съм се засилил да слагам аларма на новата придобивка, но имах проблем с откриването на кабелите за централното. Ползвах едно кабелче с крушка за пробна лампя, сложих единия край на маса и с другия почнах да проверявам един след друг кабелите, като отключвах и заключвах на всеки кабел, за да видя кога ще има плюсов сигнал, но така и не го намерих, реших че може би централното се контролира по минус и закачих едното кабелче на пробната лампа на + са на акомулатора и по същата тактика, в един момент предните прозорци паднаха до долу, на следващия кабел се вдигнаха до горе...но централното не се повлия. Дуг е въпроса, че с ключа централното работи само на пасажерската врата...дали пък при нея не трябва да търся кабелите които да вържа към алармата?

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта