Колеги имам следните 2 от време на време появяващи се проблеми:
1. При палене, особено на студен двигател, но понякога и при топъл, се чува едно кратко "изхъркване" от двигателя. трае не повече от секунда и всичко после е нормално. все по-често се получава, преди беше да кажем всеки трети път, сега вече е почти всеки път. Бяха ми казали че е бендикс. Идеи и опит?
2. От по-скоро при палене (прави го ~ веднъж на 10 паления), авомобила вместо на 1000+ оборота колкото държи когато двигателят е студен, забива на да кажем 700 или 800 при което колата почва да се тресе, двигателя работи неравномерно, оборотите играят и обикновено до 3-4 секунди се качват до нормалното и вс е ок. С 2 думи колата се давичка някак си.
Нямам идея дали 2та проблема са свързани!?
Та - в тази връзка - съвети и събран опит по тези 2 проблема?
Препоръка за добър сервиз в София за диагностика и ремонт на запалителна система.
P.s. VAG-COM -а не показва грешки.

Проблеми при запалването на Г4 1.6 16V
Проблеми при запалването на Г4 1.6 16V
Последна промяна от so.sec на Пон 05 май 2008 19:32, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Защо да е спам,те и колегите ще са доволни.
Значи при мен (вероятно и при теб) дросела,заедно с ТПС и стъпковото моторче са 1 тяло,закрепено с 4 болтчета към всмукателния колектор.
Процедурата:
1.Сваляме минуса на акумулатора.
2.Разкачваме накачените неща по дросела - маркучи и букси.
3.Сваляме тялото на дросела.
4.Махаме жилото за газта - при мен лесно се сваля.
5.Взимаме там някакъв разтворител - бензин,WD-40,АМБ,коресилин,нафта,алкохол,спирт въобще каквото има подръка и едно парцалче.Има специални спрейове за почистване на карбуратор - те са идеалното чистещо средство,ама аз за какво да давам 9-10 лева за 500 грама,след като литър бензин е 2 лева?
6.Обикновено дросел клапата е зацапана от маслените гадости,които се полепват опо нея от маркучите за вентилация на картера и капака на клапаните.
7.С ловки и умели движения и НЕЖНО поливаме там с разтворителя и леко полека чистим с парцалчето до пълен алуминиев блясък.
8.Ако има нужда въртим малко захвата на жилото на газта,за да завъртим дросел клапата и изчистим всичката гняз.
9.Изчакваме малко да позасъхне, монтираме по обратен ред на демонтирането.
10.Закачаме си минусовата клема,палим и караме малко да се адаптира клапата,че като свалим буксата,нали се била нулирала...не знам кво си.
11.Кефим се.
Значи НЕ НОСЯ ОТГОВОРНОСТ ако вашата клапа след демонтирането на буксата трябва да се обучи с ВАГ-КОМ.Моя мотор е 1.6 инжекцион със SIMOS инжекция и нямах никакви проблеми,свободният ход си е нормален и нямаше нужда от никакво обучение.
ВАЖНО:Ако ще пипате да свалите едната клема на АКУМУЛАТОРА, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО.
Значи при мен (вероятно и при теб) дросела,заедно с ТПС и стъпковото моторче са 1 тяло,закрепено с 4 болтчета към всмукателния колектор.
Процедурата:
1.Сваляме минуса на акумулатора.
2.Разкачваме накачените неща по дросела - маркучи и букси.
3.Сваляме тялото на дросела.
4.Махаме жилото за газта - при мен лесно се сваля.
5.Взимаме там някакъв разтворител - бензин,WD-40,АМБ,коресилин,нафта,алкохол,спирт въобще каквото има подръка и едно парцалче.Има специални спрейове за почистване на карбуратор - те са идеалното чистещо средство,ама аз за какво да давам 9-10 лева за 500 грама,след като литър бензин е 2 лева?
6.Обикновено дросел клапата е зацапана от маслените гадости,които се полепват опо нея от маркучите за вентилация на картера и капака на клапаните.
7.С ловки и умели движения и НЕЖНО поливаме там с разтворителя и леко полека чистим с парцалчето до пълен алуминиев блясък.
8.Ако има нужда въртим малко захвата на жилото на газта,за да завъртим дросел клапата и изчистим всичката гняз.
9.Изчакваме малко да позасъхне, монтираме по обратен ред на демонтирането.
10.Закачаме си минусовата клема,палим и караме малко да се адаптира клапата,че като свалим буксата,нали се била нулирала...не знам кво си.
11.Кефим се.
Значи НЕ НОСЯ ОТГОВОРНОСТ ако вашата клапа след демонтирането на буксата трябва да се обучи с ВАГ-КОМ.Моя мотор е 1.6 инжекцион със SIMOS инжекция и нямах никакви проблеми,свободният ход си е нормален и нямаше нужда от никакво обучение.
ВАЖНО:Ако ще пипате да свалите едната клема на АКУМУЛАТОРА, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО.
Последна промяна от andro_ на Пон 05 май 2008 19:47, променено общо 1 път.
- specialist
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:52
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFT 1997
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта