Някой може ли да ми каже каква е разликата в харченето на Г3 ГТИ съответно 8 и 16 клапана при 2000 кубика - съответно 116 и 150 коня
мерси предварително
Разлика в харча м/у 8 и 16v
- Mega75
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re ...
Според мен не би трябвало да има разлика. 16-ката трябва да има по-добър и точен процес на горене. Аз съм с 8 клапана и си мисля, че разхода е сходен.
- MK2
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
при голф 2 разликата между 8клапана PB мотор и 16клапана KR е 1литър при грдско и ивзвънградско.Но според мен разликата не идва от клапаните а по-скоро от това че PB мотора е с електронен инжекцион докато KR e механика.Попринцип 16 клапановите мотори имат по-прецизно пълнене и изпразване,от което и разхода спада.Но разликата в конете е голяма при голф 3 8клапана и 16 клапана.Това са 45к.с. 16 клапана би трябвало да харчи повечко!
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Re: Re ...
Mega75 написа:16-ката трябва да има по-добър и точен процес на горене.
съгласен 100%
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
До колкото знам, 16 винтиловия двигател е създаден за по добра икономия, повишаването на мощността е вторичен ефект.....тези двигатели (ФВ, ОПЕЛ и съответните от поредицата) са направени да подобрят параметрите на 8 клапановите си предшественици, сега ако ви тежи кръка много няма да са по икономични, но в един режим на каране 16-та би трябвало да е по икономична от 8-та......
Дори VE (Volumetric efficiency) на да речем Г2 PB и KR, ПБ-то има по ниски данни (мери се в % ) на оптимална мощност 112 к.с @ 5400 => 84.14%.......КР-а с 139 к.с. @ 6300 => 89.72 %, тва ще покаже колко добре се използва горивната камера и колко бързо и ефикасно се пълни с количеството въздух/гориво подадено и измерено от уредите......

Дори VE (Volumetric efficiency) на да речем Г2 PB и KR, ПБ-то има по ниски данни (мери се в % ) на оптимална мощност 112 к.с @ 5400 => 84.14%.......КР-а с 139 к.с. @ 6300 => 89.72 %, тва ще покаже колко добре се използва горивната камера и колко бързо и ефикасно се пълни с количеството въздух/гориво подадено и измерено от уредите......

- Mega75
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re ...
DOHC написа:Ето какво казва производителя!![]()
Но според мен данните за 16V са малко завишени, защото при мен положението е следното:
При 90км/ч - 6.1 без климатик, 6,6л с климатик
При 120км/ч - 7.1 без климатик, 7,5л с климатик
В града е много относително, но около 11л без климатик
Tака е и при мен. Разликата е, че съм с 8 клапана. Колкото и да ми се искаше няма Венто с 16 клапана. Не мога да разбера защо? Някой ако знае да каже?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kris11 и 133 госта