Първия проблем на голфа от когато го купих (ел стъкла)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Първия проблем на голфа от когато го купих (ел стъкла)

Мнениеот Vizor » Пет 09 май 2008 9:04


Свалям джама и след това отказва да се вдигнее и греда.. оставих си всичките кръстати отверки в къщи..
с подръчни материали успях да разглобя всичко .. проверих всичко и съответно се обадих на Весо (Glove) за съвет
след като му подадох направо от акумулатора ток .. греда.. пак не работи
та
съмнява ме да е изгоряла (което според Веско рядко се случва) та от къде може да идва проблема..
видях, че машинката се състой от 2 части.. едната е там моторчето с намотките вътре (де отиват жиците у него) другата явно е самия механизъм ..
Видях, че там където влизат жиците има едно като тапичка (при моторчето самото).
Та идей някакви освен купуване на ново (това е най-лесното и безинтересното :lol: )
Имам от пасат ел стъкло.. дали тази задна част ще стане на голфа (имам в предвид един хибрид от ел стъкла да направим) :lol:

като му подадеш ток без значение +-са и --са не се чува изключването на моторчето ако си мислите че е заяло някъде или нещо такова
таа ? идей ?
а да .. и някой да има да услужи с едно такова за няколко дни докато пристигне другото че ако знаете колко гуменки ръкавици ключове дръжка за четка за баня и разни такива неща съм сложил във вратата си за да държат стъклото ще ми се смеете :(




Потребителски аватар
P4v3l
Мнения: 1297
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София_

Мнениеот P4v3l » Пет 09 май 2008 9:24


щом се пуска а не се вдига :) най вероятно копчето ти дало фира (нагоряло е имам един приятел дето ми ги прави, разглобява сглобява и накрая си бачкат) и затова си нося още две копченца за всеки сучай (на няколко пъти ми се е случвало да немога да си вдигна джама) а на акумулатора можеш да включиш самото моторче да го провериш дали бачка, ама щом пуска джама значи си е ОК (като го откачиш от буксите, ама буксите на моторчето а не тая главната буса която идва от дупката във вратата), оппааа замалко да забравя при мене от мръсотия насъбрала се иколо ролката на която се навива жилото изобщо не ми бачкаха задните ел. стъкла след профилактика със бенц и после с гресчица всичко се оправи :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 09 май 2008 9:31


Чеки сега.. след като казах че съм направил всичко значи и копчетата съм сменил .. щом с директно ток от акумулатора не става защо си помисли че е от копчетата :lol:


Потребителски аватар
P4v3l
Мнения: 1297
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София_

Мнениеот P4v3l » Пет 09 май 2008 9:37


Vizor написа:Чеки сега.. след като казах че съм направил всичко значи и копчетата съм сменил .. щом с директно ток от акумулатора не става защо си помисли че е от копчетата :lol:

щото незнам точно къде включваш тока от двигателя към моторчето доколкото си спомням има една голяма букса която захранва целия механизъм и между нея и моторчето има още една малка (поне така си мисля че беше при мене) ако закачваш акумулатора към голямата няма нищо да стане, трябва да използваш малката букса и от нея да провериш дали бачка моторчето


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aradovanov » Пет 09 май 2008 9:43


колега аз имам подобен проблем с ел. стъклата, при мен се свалят, но започна ли да ги вдигам става по 1см/мин. Бях решил да сваля мотора и да почистя и смажа часта с зъбчатките, но... не можак да извадя мотора от вратата. свалих 3-те болта но проволката не позволява да извада мотора?! Как по дяволите се вади?

та идеята ми е ако при теб е заял механизма може от това да не се движи.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 09 май 2008 9:44


Изображение

ето тука ги връзвам кабелите и пак мекия ..


Потребителски аватар
P4v3l
Мнения: 1297
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София_

Мнениеот P4v3l » Пет 09 май 2008 9:57


Vizor написа:..

точно там трябва да се върже
Другото за което се сещам, е жилото да се оплело вътре където се навива на ролката (на Г3 често се случва), щото наистина тия моторчета трудно горят.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 09 май 2008 10:09


Ами ще го разфасовам след малко като се прибера и ще видим за какво иде реч


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 10 май 2008 8:24


Та оправих го :lol:
Отворих машинката
цялата беше на нищо вътре електромоторчето
смязах всичко
изтърках ръждите и екстрите
и сега работи
да знаете да не давате грешни пари на вятъра

необходими инструменти:
по голяма и здрава отверка
еврейска звезда :lol:
и контактен спрей ;)

веско беше прав, че няма как да се развали ;) така че някой ако има този проблем по добре да види за какво става въпрос вътре ;)

смазах всичко с маслото за колата ми
нагара и всякаква ражда се махна с фина шкурка и сега е бонбон ;)
успех на всички ако някой има въпросче да пише :)


Потребителски аватар
juve1
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve1 » Съб 10 май 2008 10:01


Колега с какъв голф си и кое стъкло отказва понеже на мен задно дясно като се свали не иска да се качи после и как подяволите си свалил всичко от самата врата понеже не виждам как да стане :) :).


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aradovanov » Съб 10 май 2008 10:17


Vizor написа:Та оправих го :lol:


Честито! И все пак дай повече инфо как се сваля тоя винкел с държача на стъклото, после има ли някакво напасване като го слагаш?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 10 май 2008 10:18


Колата ми е голф 2 ГТИ 4 врати с 4 ел стъкла
Ако ти е голф 2 колата и при теб кажи ведната ще видим как става всичко
отстрани на кората има болтчета дето трябва да се развият
след това развиваш бутончето за заключване на вратата
после дръжката се маха отгоре пластмасата и има 2 болта кръстати за по голяма отверка
дръжката на вратата се бута пластмасата на ляво и така се вади
от там нататъка внимаваш как вадиш кората за да не я счупиш
ел стъклата се вадят лесно жалко, че нямах телефон а и ме валеше дъжда
ако те интересува нещо пиши лично


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 10 май 2008 10:25


aradovanov написа:
Vizor написа:Та оправих го :lol:


Честито! И все пак дай повече инфо как се сваля тоя винкел с държача на стъклото, после има ли някакво напасване като го слагаш?



значи първо развиваш 2-та болта дето държат стъклото долу .. само на тях се държи..
после има 4 болта дето държат рейката на стъклото (тоя винкел :lol: ) след това откачаш машинката (която е на 3 болта ако не се лъжа пак (те не са болтове а са гайки дето се развиват..)
и по този начин пада целия апарат (машинката за ел стъклото с водачите и с всичко.. )
жалко че не си от софия щях да ти го оправя ..


за колегата по горе
ако се сваля само надолу винаги можеш да го провериш колега
сега ще ти кажа как ..
взимаш един кабел и слагаш +-са и минуса на акумулатора и му подаваш директно към букса та ток.. когато обръщаш минуса и плюса така казваш на машинката на къде да върви.. нагоре или надолу..
така ще разбереш дали не ти е проблема в копчето...
и така..
успех


Потребителски аватар
juve1
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve1 » Съб 10 май 2008 10:47


Колата е голф 3 ;) (а кората знам как се сваля чудно ми е машинката) и когато се опитвахме да констатираме повредата с брат ми останахме с впечатлението че е отчупено някъкво зъбче което отговаря за качването на прозореца.Мисля че не е от копчето понеже като го давах да качи прозореца самия джам трагваше за малко и почваше да се тормози и с малко помощ на ръка се качва до горе и като го пуснем (понеже му се помага на ръка докато се качва ) и джама спокоен сам тръгваше на долу.
ПС:от самото начало беше подпрян с 1 летва да не слиза на долу което нямаше как да видим под кората.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 10 май 2008 10:58


А голф 3.. там до колкото знам зъбчатките са някакви пластмасови и често заминават :( трябва да потърсиш по форума мисля че имаше читава тема
а на колегата от Бургас съм му казал ако закъса докато си прави неговия да звъни :) само внимавай с времето как е ;)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта