Въпрос за датчик на Г3 АБУ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
SBobi
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp

Въпрос за датчик на Г3 АБУ

Мнениеот SBobi » Пет 09 май 2008 11:44


Проблема е следния: От един датчик на главата ми тече масло и ми прави локвичка в гнездото на свеща на 3-ти цилиндър и се стича по целия мотор надолу и ми омаслява, което много ме дразни.Мисля че самия датчик не е дефектирал, но пуска масло.Става въпрос за датчика който се намира между 3-ти и 4-ти цилиндър на главата, точно над свещите. Датчика е син с едно кабелче, а до него близо до ремъка има друг датчик(подобен) който си е наред. Въпроса ми е каква роля изпълнява и мога ли да си го сменя сам без да повредя нещо или съответно да изтече нещо от там. Според мойто лично мнение ще мога да се справя и не ми се вижда нещо сложно, но искам да се застраховам с вашето професионално мнение. Благодаря на отзовалите се колеги! Ще се опитам и да приложа снимка за тези които не се сещат за какво говоря :)! Благодаря!!!
Изображение




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 09 май 2008 13:13


Датчика е евтин и е за налягане на маслото /по принцип повечето вагени имат по 2 - за ниско и за високо налягане на маслото/
Не помня синия за какво е но е по спомен около 10-на лева и не изтича масло като се сменя. Просто развиваш стария и навиваш новия.
Със времето старее датчика и пуска откъм пластмасата масълце. След подмяната почистваш маслото което е капало и всичко е ток.


Потребителски аватар
SBobi
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp

Мнениеот SBobi » Пет 09 май 2008 14:41


ivo123 написа:Датчика е евтин и е за налягане на маслото /по принцип повечето вагени имат по 2 - за ниско и за високо налягане на маслото/
Не помня синия за какво е но е по спомен около 10-на лева и не изтича масло като се сменя. Просто развиваш стария и навиваш новия.
Със времето старее датчика и пуска откъм пластмасата масълце. След подмяната почистваш маслото което е капало и всичко е ток.


Благодаря колега много полезна информация! Направо ще действам :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта