НЕОДИМНИ МАГНЕТИЗАТОРИ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
iceberg9
Мнения: 242
Регистриран на: Вто 01 апр 2008 11:23
Автомобил: Passat B8 2 TDI 4Motion 240
Двигател:
Местоположение: София

НЕОДИМНИ МАГНЕТИЗАТОРИ

Мнениеот iceberg9 » Пет 09 май 2008 11:01


Извинявам се за темата, ако съм объркал раздела..просто се чудех някои чувал ли е за тях..



НЕОДИМНИ МАГНЕТИЗАТОРИ

EXPANDER

за двигатели от 1,2L до 2,3L

2 магнетизатора за гориво + 1 магнетизатор за въздух



ПРЕДНАЗНАЧЕНИ ЗА ВСИЧКИ ВИДОВЕ ДВИГАТЕЛИ:
бензинови, дизелови и с АГУ!

ПОЛЗИТЕ ОТ МОНТИРАНЕ НА EXPANDER:
1. Намаляване на разхода на гориво с 13-22% при запазване на същия стил на каране.
2. Получаване на ефекта от високооктаново гориво при използване на по-евтино такова.
3. Усилване на ускорението на всяка предавка с 15%.
4. Увеличаване на мощността на двигателя - 16%.
5. Утихване на работата на двигателя.
6. Спокойна и равномерна работа на двигателя при всякакви обороти.
7. Увеличаване на максималната скорост с ок. 14%.
8. По-добра работа на разпръсквачите.
9. Чисти свещи.
10. Предотвратява се натрупването на нагари в двигателя.
11. По-лесно запалване при ниски температури.
12. Намаляване на загряването на турбо-компресорите и удължаване на техния живот.
13. Значително удължаване на живота на двигателя и катализатора.
14. По-добро изгаряне на канцерогенния бензен в бензина.
15. Намаляне на вредните емисии от изгарянето от 50-80%. Елиминира се характерната лоша миризма, особено при дизелови автомобили и такива с АГУ.
16. Лесен монтаж без нужда от допълнителни преработки - запазва се гаранцията при нови автомобили.
17. Гарантирано дългогодишно използване без нужда от обслужване на магнетизаторите.


НИКОГА НЕ Е РЕГИСТРИРАНО ОТРИЦАТЕЛНО ВЪЗДЕЙСТВИЕ НА
МАГНЕТИЗАТОРИТЕ ВЪРХУ РАБОТАТА И ЖИВОТА НА ДВИГАТЕЛЯ,
НЕЗАВИСИМО ОТ ТИПА ГОРИВО, С КОЙТО РАБОТИ!

Такова е положението във Вашия двигател сега! А трябва да бъде такова!







ПРИНЦИП НА ДЕЙСТВИЕ:



EXPANDER ДЕЙСТВА ПРИ ВСИЧКИ ВИДОВЕ ГОРИВА (ГАЗ, БЕНЗИН, ДИЗЕЛ) ВЪВ ВСИЧКИ АВТОМОБИЛИ!
Горивото, влизайки в двигателя, представлява съвкупност от безразборно разположени и слепнали помежду си частици, лишени от нужното количество кислород. В следствие на това се получава само частично изгаряне на горивото и се отделя голямо количество изгорели газове, богати на СО и НС, което води до:
- Замърсяване на околната среда
- Създаване на много вреден нагар, който разрушава двигателя при отлагане върху неговите части: бутала, сегменти, цилиндри, клапани, запалителни свещи и разпръсквачи
- Сегментите губят своята еластичност, нарушава се смазването и следва по-бързо износване на двигателя
- Прегряване на елементите на двигателя
- Детонационно изгаряне
На помощ тук идва правилно насоченото, постоянно магнитно поле, генерирано от EXPANDER. То води до разкъсване на веригите на горивните частици и тяхното „подреждане”.
С използването на магнетизатора за въздушния поток, кислорода намиращ се в горивовъздушната смес намира повече свързвания, по-малко реагира с въглеводородите, намиращи се в горивото, което в резултат води до изгаряне на по-голямо количество горивни частици в същия обем гориво. Резултатът е повишаване на ефективността на двигателя (мощност) и по-малко количество замърсявания в изгорелите газове.
За получаване на същата мощност на двигателя вече е нужно по-малко количество гориво!
Получават се оптимални условия за изгаряне на горивната смес и значително по-ниски емисии на CO и HC в изгорелите газове. Сегментите възвръщат своята еластичност и се елиминират продухванията от горивната камера към картера на двигателя. Повишава се компресията и ефективността.

ОПИСАНИЕ НА ПРОДУКТА:

(кликнете върху изображението за по-голям размер)
При производството на всички магнетизатори, които предлагаме са използвани изключително силни неодимни магнити (Nd-Fe-B) с най-високи технически параметри и увеличена издръжливост на високи температури, което гарантира тяхната дългогодишна работа. Магнитите са гарантирани с двуслойна антикорозионна защита (мед и никел), благодарение на което не губят магнитните си свойства и не се поддават на вътрешна и външна корозия. Те са така ориентирани спрямо себе си, че чрез наслагване на магнитните полета да получим съответно максимална гъстота на магнитния поток точно там, където е необходимо.
Външната конструкция е проектирана и изпълнена от специална метална сплав изпълняваща две много важни функции:
1. Направлява и усилва магнитното поле, въздействащо върху горивото и въздуха.
2. Чрез екранирането с тази сплав се предпазват чувствителните елементи на електрониката от въздействието на магнитното поле.
Високо качествените магнетизатори EXPANDER, с несрещани до сега технически параметри, са безконкурентен продукт за хората, желаещи да ползват всичко най-добро. Конкуренция могат да бъдат единствено неколкократно по-скъпи съоръжения.
Преди да започнат продажбите на EXPANDER са проведени десетки тестове с използване на компютърно-цифрово разпределение на силите на магнитните полета. След това са тествани различни конструкции на магнетизаторите върху повече от сто автомобила. Това гарантира, че крайният продукт е с най-добрата конструкция и оптимални технически решения, а получените резултати ще надминат Вашите очаквания.

ТВОЯТ ТЕСТ:

На автомобил с технически изправен двигател, замерваме с газанализатор емисиите най-напред при 2000 – 3000 оборота на минута, а след това при тихи обороти на двигателя. Замерванията извършваме непосредствено едно след друго и записваме данните. Монтираме два магнетизатора на горивопровода и един на въздухопровода. Запалваме двигателя и след 4 – 6 минути повтаряме идентичните тестове. Записваме данните и сравняваме резултатите от двата теста. Получаваме обективно доказателство за действието на магнетизаторите. След това правим пробно пътуване на трасе 20 – 30 километра. Автомобилът ускорява по-добре и показва по-голяма еластичност на двигателя поради повишаване на неговата мощност, в следствие на по-пълното изгаряне на горивото.
РЕЗУЛТАТЪТ СЕ УСЕЩА ВЕДНАГА,
обаче периодът на стабилизация трае до 90 дни и минимум 1600 км пробег – това е времето, необходимо за цялостното магнитно насищане на всички метални части между монтираните магнетизатори и горивната камера на двигателя. Първоначалното насищане трае 14 дни, след това мощността и динамиката ще нарастват постепенно, постигайки максимум на края на 90-дневната стабилизация. В двигателите с карбураторно хранене може да се повишат тихите обороти поради по-правилното изгаряне. Необходимо е да се регулира количеството гориво. Инжекционните системи се регулират сами.



ЗАЩО НЕ СЕ МОНТИРАТ ФАБРИЧНО ОТ ПРОИЗВОДИТЕЛИТЕ НА АВТОМОБИЛИ?:
Този въпрос зададохме на представителя на концерн, произвеждащ автомобили. Подчертавайки, че това е съвсем частен разговор отговори: Всяко съоръжение, което повишава техническите параметри на двигателя, конструиран в продължение на години от екип специалисти за много пари, се среща с огромно нежелание в тези среди. Икономическата политика на всяка фирма залага, че ако искаш да имаш автомобил с по-добри показатели, то просто трябва да си купиш по-скъп модел. Ако един уред, чиято цена е няколко десетки лева, може в някои случаи да доведе до сутиация, при която даден автомобил да се доближи по параметри до автомобил от по-виок клас, то той няма да даде няколко хиляди лева за по-високия клас. Тази практика се използва не само от автомобилните концерни, но например и от компютърни фирми. Ако искате да имате в компютъра си по-бърз процесор - купете си по-скъп компютър.
Помнете:
Дилърът на автомобили не се интересува от това да имате по-дълго време изправен автомобил и да не го сменяте с нов. Бензиностанциите се радват ако колата Ви изгаря 13 -22 % повече гориво.

ЗАЩО МАГНЕТИЗАТОРИТЕ СА ТАКА СЛАБО РАЗПРОСТРАНЕНИ?
Подробни изледвания направени в САЩ през 90-те години показват, че уред, ограничаващ разхода на гориво само с 15%, ще доведе до намаление на годишните приходи към федералния бюджет с 45 милиона долара!!! Не сме срещнали подобни изследвания в последните години, а разбира се, горивата по света нарастват ценово от година на година.
А какво ще стане с производителите на катализатори?
Този въпрос оставяме без отговор...


МАЛКА ИСТОРИЯ ЗА МАГНИТНАТА АКТИВАЦИЯ

Това не е магия, това е физика!

- Откритието на професор Вандервалс, лауреат на нобелова награда през 1910 година, свързано с въздействието на силите за притегляне между частиците
- Японския научен работник Сабуро Мията Мортъа, признат световен пионер в областта на магнитната обработка на горивата, в годините 1965 – 1971 провежда научно-изследователски работи свързани с магнитната активация на въглеводородните горива, такива като бензин, масло, газ, нафта, които завършили с огромен успех
- Мнение от Ханс А. Ниепер от Хановър:
„...Актуално най-важната задача на производителите на автомобили е оптимализацията на изгарянето в двигателя. Това може да се получи через магнитна активация.”
- Мнение на доктор Анджей Шчипиоровски в сферата на магнитната обработка на горивата на основание на многогодишна научно-изследователска дейност:
„...даже съвременните двигатели с вътрешно горене, с пет клапана на цилиндър и електронно командване от нова генерация имат нужда от магнитна активация на горивата. Ако по-горе описаните най-съвременни конструкции на двигател осигуряваха пълно изгаряне на горивовъздушната смес, то катализаторите щяха да бъдат излишни.”

ПРИЛОЖЕНИЕ В АРМИЯТА И КОСМИЧНИТЕ ТЕХНОЛОГИИ
Практически идеята за магнетизаторите се е родила преди повече от 50 години като отговор на нуждите на немските Луфтвафе, интересуващи се от елиминирането на струите дим, произвеждани от самолетните двигатели на изтребителите и бомбардировачите. В следствие на серия изследователски проби на фирмата Messerschmitt-Flugzeugwerke установили такава конфигурация на магнитното поле, при която задимяването от изгорелите газове на самолетните двигатели било ограничено да минимум. Странично явление се оказва намаляването на разхода на гориво.
Най-новия етап от еволюцията на тези съоръжения в САЩ е свързан с активацията на водородните горива за балистични ракети, а след това и за космически кораби (НАСА).
Още през 1966г. е издаден utility patent 3228 868 на Dan Ruskin, Milton Reder и Carol Fahri във връзка с начините, по които ракетното гориво може да бъде преобразувано от пара-водород в орто-водород чрез използването на магнитно поле (пара-водородът е по-стабилен и ракетното гориво се съхранява в такава форма, докато орто-водородът е по-нестабилен, но по-ефективен като гориво). Забележете, че според U.S.C. 35 section 101 за всеки патент за изобретение трябва да бъде научно доказано, че е приложим и коректен, преди да бъде издаден. През 1984г. на Edward Chow се издава друг патент (United States Patent 4461262) за устройство за третиране на горивото, посредством въздействието на магнитно поле. През 2005г. е издаден патент (United States Patent 6901917) на Jeffrey Alan Muller за устройство за намаляване на разхода на гориво и на емисиите чрез използването на магнитно поле. Други патенти в същата област можете да видите тук и тук.
ВНИМАНИЕ!!!
При липса на ефект до 2 седмици от монтажа, свържете се с нас, за да установим и коригираме евентуалния проблем.
До 3 месеца след покупката, ако не виждате резултати от действието на магнетизаторите:
ВИЕ НИ ВРЪЩАТЕ МАГНЕТИЗАТОРИТЕ, А НИЕ ВИ ВРЪЩАМЕ ПАРИТЕ!!!

Кликнете тук, за да разгледате и другите наши търгове!


EXPANDER ДЕЙСТВА ПРИ ВСИЧКИ ВИДОВЕ ГОРИВА (ГАЗ, БЕНЗИН, ДИЗЕЛ) ВЪВ ВСИЧКИ АВТОМОБИЛИ!
Горивото, влизайки в двигателя, представлява съвкупност от безразборно разположени и слепнали помежду си частици, лишени от нужното количество кислород. В следствие на това се получава само частично изгаряне на горивото и се отделя голямо количество изгорели газове, богати на СО и НС, което води до:
- Замърсяване на околната среда
- Създаване на много вреден нагар, който разрушава двигателя при отлагане върху неговите части: бутала, сегменти, цилиндри, клапани, запалителни свещи и разпръсквачи
- Сегментите губят своята еластичност, нарушава се смазването и следва по-бързо износване на двигателя
- Прегряване на елементите на двигателя
- Детонационно изгаряне
На помощ тук идва правилно насоченото, постоянно магнитно поле, генерирано от EXPANDER. То води до разкъсване на веригите на горивните частици и тяхното „подреждане”.
С използването на магнетизатора за въздушния поток, кислорода намиращ се в горивовъздушната смес намира повече свързвания, по-малко реагира с въглеводородите, намиращи се в горивото, което в резултат води до изгаряне на по-голямо количество горивни частици в същия обем гориво. Резултатът е повишаване на ефективността на двигателя (мощност) и по-малко количество замърсявания в изгорелите газове.
За получаване на същата мощност на двигателя вече е нужно по-малко количество гориво!
Получават се оптимални условия за изгаряне на горивната смес и значително по-ниски емисии на CO и HC в изгорелите газове. Сегментите възвръщат своята еластичност и се елиминират продухванията от горивната камера към картера на двигателя. Повишава се компресията и ефективността.


ОПИСАНИЕ НА ПРОДУКТА:

(кликнете върху изображението за по-голям размер)
При производството на всички магнетизатори, които предлагаме са използвани изключително силни неодимни магнити (Nd-Fe-B) с най-високи технически параметри и увеличена издръжливост на високи температури, което гарантира тяхната дългогодишна работа. Магнитите са гарантирани с двуслойна антикорозионна защита (мед и никел), благодарение на което не губят магнитните си свойства и не се поддават на вътрешна и външна корозия. Те са така ориентирани спрямо себе си, че чрез наслагване на магнитните полета да получим съответно максимална гъстота на магнитния поток точно там, където е необходимо.
Външната конструкция е проектирана и изпълнена от специална метална сплав изпълняваща две много важни функции:
1. Направлява и усилва магнитното поле, въздействащо върху горивото и въздуха.
2. Чрез екранирането с тази сплав се предпазват чувствителните елементи на електрониката от въздействието на магнитното поле.
Високо качествените магнетизатори EXPANDER, с несрещани до сега технически параметри, са безконкурентен продукт за хората, желаещи да ползват всичко най-добро. Конкуренция могат да бъдат единствено неколкократно по-скъпи съоръжения.
Преди да започнат продажбите на EXPANDER са проведени десетки тестове с използване на компютърно-цифрово разпределение на силите на магнитните полета. След това са тествани различни конструкции на магнетизаторите върху повече от сто автомобила. Това гарантира, че крайният продукт е с най-добрата конструкция и оптимални технически решения, а получените резултати ще надминат Вашите очаквания.

ТВОЯТ ТЕСТ:

На автомобил с технически изправен двигател, замерваме с газанализатор емисиите най-напред при 2000 – 3000 оборота на минута, а след това при тихи обороти на двигателя. Замерванията извършваме непосредствено едно след друго и записваме данните. Монтираме два магнетизатора на горивопровода и един на въздухопровода. Запалваме двигателя и след 4 – 6 минути повтаряме идентичните тестове. Записваме данните и сравняваме резултатите от двата теста. Получаваме обективно доказателство за действието на магнетизаторите. След това правим пробно пътуване на трасе 20 – 30 километра. Автомобилът ускорява по-добре и показва по-голяма еластичност на двигателя поради повишаване на неговата мощност, в следствие на по-пълното изгаряне на горивото.
РЕЗУЛТАТЪТ СЕ УСЕЩА ВЕДНАГА,
обаче периодът на стабилизация трае до 90 дни и минимум 1600 км пробег – това е времето, необходимо за цялостното магнитно насищане на всички метални части между монтираните магнетизатори и горивната камера на двигателя. Първоначалното насищане трае 14 дни, след това мощността и динамиката ще нарастват постепенно, постигайки максимум на края на 90-дневната стабилизация. В двигателите с карбураторно хранене може да се повишат тихите обороти поради по-правилното изгаряне. Необходимо е да се регулира количеството гориво. Инжекционните системи се регулират сами.



ЗАЩО НЕ СЕ МОНТИРАТ ФАБРИЧНО ОТ ПРОИЗВОДИТЕЛИТЕ НА АВТОМОБИЛИ?:
Този въпрос зададохме на представителя на концерн, произвеждащ автомобили. Подчертавайки, че това е съвсем частен разговор отговори: Всяко съоръжение, което повишава техническите параметри на двигателя, конструиран в продължение на години от екип специалисти за много пари, се среща с огромно нежелание в тези среди. Икономическата политика на всяка фирма залага, че ако искаш да имаш автомобил с по-добри показатели, то просто трябва да си купиш по-скъп модел. Ако един уред, чиято цена е няколко десетки лева, може в някои случаи да доведе до сутиация, при която даден автомобил да се доближи по параметри до автомобил от по-виок клас, то той няма да даде няколко хиляди лева за по-високия клас. Тази практика се използва не само от автомобилните концерни, но например и от компютърни фирми. Ако искате да имате в компютъра си по-бърз процесор - купете си по-скъп компютър.
Помнете:
Дилърът на автомобили не се интересува от това да имате по-дълго време изправен автомобил и да не го сменяте с нов. Бензиностанциите се радват ако колата Ви изгаря 13 -22 % повече гориво.

ЗАЩО МАГНЕТИЗАТОРИТЕ СА ТАКА СЛАБО РАЗПРОСТРАНЕНИ?
Подробни изледвания направени в САЩ през 90-те години показват, че уред, ограничаващ разхода на гориво само с 15%, ще доведе до намаление на годишните приходи към федералния бюджет с 45 милиона долара!!! Не сме срещнали подобни изследвания в последните години, а разбира се, горивата по света нарастват ценово от година на година.
А какво ще стане с производителите на катализатори?
Този въпрос оставяме без отговор...


МАЛКА ИСТОРИЯ ЗА МАГНИТНАТА АКТИВАЦИЯ

Това не е магия, това е физика!

- Откритието на професор Вандервалс, лауреат на нобелова награда през 1910 година, свързано с въздействието на силите за притегляне между частиците
- Японския научен работник Сабуро Мията Мортъа, признат световен пионер в областта на магнитната обработка на горивата, в годините 1965 – 1971 провежда научно-изследователски работи свързани с магнитната активация на въглеводородните горива, такива като бензин, масло, газ, нафта, които завършили с огромен успех
- Мнение от Ханс А. Ниепер от Хановър:
„...Актуално най-важната задача на производителите на автомобили е оптимализацията на изгарянето в двигателя. Това може да се получи через магнитна активация.”
- Мнение на доктор Анджей Шчипиоровски в сферата на магнитната обработка на горивата на основание на многогодишна научно-изследователска дейност:
„...даже съвременните двигатели с вътрешно горене, с пет клапана на цилиндър и електронно командване от нова генерация имат нужда от магнитна активация на горивата. Ако по-горе описаните най-съвременни конструкции на двигател осигуряваха пълно изгаряне на горивовъздушната смес, то катализаторите щяха да бъдат излишни.”

ПРИЛОЖЕНИЕ В АРМИЯТА И КОСМИЧНИТЕ ТЕХНОЛОГИИ
Практически идеята за магнетизаторите се е родила преди повече от 50 години като отговор на нуждите на немските Луфтвафе, интересуващи се от елиминирането на струите дим, произвеждани от самолетните двигатели на изтребителите и бомбардировачите. В следствие на серия изследователски проби на фирмата Messerschmitt-Flugzeugwerke установили такава конфигурация на магнитното поле, при която задимяването от изгорелите газове на самолетните двигатели било ограничено да минимум. Странично явление се оказва намаляването на разхода на гориво.
Най-новия етап от еволюцията на тези съоръжения в САЩ е свързан с активацията на водородните горива за балистични ракети, а след това и за космически кораби (НАСА).
Още през 1966г. е издаден utility patent 3228 868 на Dan Ruskin, Milton Reder и Carol Fahri във връзка с начините, по които ракетното гориво може да бъде преобразувано от пара-водород в орто-водород чрез използването на магнитно поле (пара-водородът е по-стабилен и ракетното гориво се съхранява в такава форма, докато орто-водородът е по-нестабилен, но по-ефективен като гориво). Забележете, че според U.S.C. 35 section 101 за всеки патент за изобретение трябва да бъде научно доказано, че е приложим и коректен, преди да бъде издаден. През 1984г. на Edward Chow се издава друг патент (United States Patent 4461262) за устройство за третиране на горивото, посредством въздействието на магнитно поле. През 2005г. е издаден патент (United States Patent 6901917) на Jeffrey Alan Muller за устройство за намаляване на разхода на гориво и на емисиите чрез използването на магнитно поле. Други патенти в същата област можете да видите тук и тук.




Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Пет 09 май 2008 11:06


Всичко това е една голяма измислица за мене.Имаше теми потърси :)


d00mEr
Мнения: 54
Регистриран на: Чет 26 апр 2007 11:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот d00mEr » Пет 09 май 2008 11:10


Това ми звучи като магнитните наколенници на доктор Ливайн или Космодиск ли беше какво ли :)))))))))))))))))))))))))))))))


Потребителски аватар
Мартин
Мнения: 1561
Регистриран на: Чет 29 ное 2007 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Мартин » Пет 09 май 2008 11:11


То даже от някаква реклама е копирано, доколкото разбирам.


Потребителски аватар
iceberg9
Мнения: 242
Регистриран на: Вто 01 апр 2008 11:23
Автомобил: Passat B8 2 TDI 4Motion 240
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот iceberg9 » Пет 09 май 2008 11:39


и на мен ми се струва менте работа, но реших да попитам :)


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Пет 09 май 2008 13:22


Ставам, слагам наколенките, слагам космодиска, мажа се със фастума и отивам на сутрешен футбол с децата от квартала!


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 09 май 2008 13:53


Аз пък слагам наколенки само при някои моменти описани в Кама Сутра ,но при условие,че постелката е мокет..... :wink:


Потребителски аватар
Nick_axe
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Nick_axe » Пет 09 май 2008 14:06


яяяяяя и тука спам :shock


d00mEr
Мнения: 54
Регистриран на: Чет 26 апр 2007 11:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот d00mEr » Пет 09 май 2008 14:34


Ами Петък е!!! :) Нищо, че утре се работи де ....


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 09 май 2008 16:02


Ай слагайте наколенките и бягайте да играте на двора.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 27 госта