Да натискам ли съединителя като паля колата?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
tribalz
Мнения: 111
Регистриран на: Пет 08 окт 2004 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Да натискам ли съединителя като паля колата?

Мнениеот tribalz » Съб 03 сеп 2005 13:11


Искам да попитам по знаещите,как е по редно....при запалване на колата да се натиска съединителя при изключени скорости или без да се натиска?Аз съм свикнал,преди да запаля да натисна съединителя,но незнам дали е много редно.Колата е WV Vento 1.9TD.Благодаря!




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Съб 03 сеп 2005 13:14


ми по дорбе си го натискай за да не завърта и скоростите... :wink: нема файда да ги върти валове там...екстри за в ск. стаа реч


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Съб 03 сеп 2005 16:54


при натиснат по лесно пали


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 03 сеп 2005 17:21


popeye написа:при натиснат по лесно пали

особено зимата и ако си с минерално масло, което при -10, -15 градуса става доста гъсто.
Та с други думи натискай си съединителя при палене, така помагаш и на акумулатора и на стартера.


tribalz
Мнения: 111
Регистриран на: Пет 08 окт 2004 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот tribalz » Съб 03 сеп 2005 19:04


Благодаря за информацията...


neliM
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот neliM » Съб 03 сеп 2005 20:09


Освен всичко написано до сега, този навик е доста добре да се постигне в ранните години.

Това е добре да се учи още и в курсовете , тъй като не са малко случайте в който, я си изкарал от скорост, я не си.. и цункаш някоя стена.

Така че, моето мнение е че натискането на съединителя при палене е доста добър навик.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Съб 03 сеп 2005 23:09


Ръчна задължително-че след един запой зверски-подпрях лада в един вартбург-секс /СССР и ГДР/ :lol:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Нед 04 сеп 2005 0:46


веднъж карах един Хюндай, докато не му натиснеш съединитела не пали , а найстина олекотява паленето


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Нед 04 сеп 2005 3:58


Найстина почти всички Хюндаи са оборудвани с едно бутонче под педала на съединителя и докато не го натиснеш няма палене-затова ако на някой с Хюндаи не пали-значи или не е натиснал съединителя или понеже бутона е на планка вече след много ритане планката се е изкривила и не прави контакт(за тази дреболия в некой сервиз могат да те метнат с някоя друга стотачка...)
Mr Green Fun


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Нед 04 сеп 2005 3:59


така че натискай съединителя-те хората за това са го напраили bowdown


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 05 сеп 2005 0:54


веселин написа:Ръчна задължително-че след един запой зверски-подпрях лада в един вартбург-секс /СССР и ГДР/ :lol:


ръчната зимно време не е за препоръчване, особенно за автомобили с барабанни апарати отзад, че като замръзнат върви тръгвай :)


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 06 сеп 2005 18:52


madcap написа:веднъж карах един Хюндай, докато не му натиснеш съединитела не пали , а найстина олекотява паленето

Американски стандарт - и Понтиак Фиеро е така и Форд Мустанг-преди години и аз се чудих много ,но се оказа, че е по някакъв щатски закон.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], kris11 и 132 госта