Странно поведение на парното (Г3) - проблемът е открит!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
zaiko
Мнения: 42
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Странно поведение на парното (Г3) - проблемът е открит!

Мнениеот zaiko » Пон 12 май 2008 10:02


Привет,

Порових в търсачката, но проблем точно като моя не видях. Тази сутрин парното нещо не искаше да работи както нормално, независимо че колата си беше загряла около 70-80 градуса. На празен ход духа студено, като позагря малко започна да духа мааалко по-топло, но не както трябва. Когато обаче карам на високи обороти (2500-3200), парното си бачка перфектно. Когато спра на светофара пак започва да духа хладен въздух.

Имате ли идеи?

Мерси предварително!

Последна промяна от zaiko на Вто 13 май 2008 8:43, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
wachman
Мнения: 62
Регистриран на: Пет 30 ное 2007 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот wachman » Пон 12 май 2008 10:32


Губи ли ти се охл.течност?


zaiko
Мнения: 42
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zaiko » Пон 12 май 2008 10:41


Ами не съм проверявал... Но ако се губи не трябва ли да прегрява колата?


Потребителски аватар
venci&vento
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:44
Автомобил: VENTO
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: София

Мнениеот venci&vento » Пон 12 май 2008 10:48


пробита преграда между вход/изход вътре в радиаторчето на парното
проблема е и при Г2 - когато пуснеш да духа на загрял двг след дълга пауза в началото топли после изчезва топлото , а двата маркуча са горещи
ако маркучите (особенно изходния) са хладни при ниски обороти и пуснато парно значи имаш запушване или байпас (газова ?)


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 12 май 2008 10:49


zaiko написа:Ами не съм проверявал... Но ако се губи не трябва ли да прегрява колата?


Не е задължително.

Може да са само две неща.

Или са запушени тръбите към парното и при по високо налягане от подаването на газта нахлува гореща течност, на пример ако има стеснение и минава трудно.

Другия е гарнитурка на главата, гнете ти въздух от детонацията и я бута в парното. Виж дали ти губи течност, има ли бяло по капачката на маслото което пак не е критерии за издухана гарнитура. Принципно мерят по сервизите дали в охладителната течност има изгорели газове. Но аз мерих и нещо показа в нормите пък гарнитурата беше здала багажа. Ако ти губи течност и не тече никъде по маркучите и съединенията значи е това... :roll:


zaiko
Мнения: 42
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zaiko » Пон 12 май 2008 11:09


Ами ще се ходи на майстор явно... Щото аз нищо не разбирам от повечето неща под капака, а явно нещо не е наред...

Мерси :)


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 12 май 2008 11:14


zaiko написа:Ами ще се ходи на майстор явно... Щото аз нищо не разбирам от повечето неща под капака, а явно нещо не е наред...

Мерси :)


Да но иди при читав! Пиши на Ваското1! Поне знаеш, че няма да имаш проблеми.... И недей да гъзиш колата, наглеждай си температурата и водата .... :wink:


zaiko
Мнения: 42
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zaiko » Пон 12 май 2008 21:12


wachman написа:Губи ли ти се охл.течност?


Ето това е бил проблема :bowdown :) Колкото и да не разбирам, като погледнах как почти никаква течност не е останала в един от съдовете ми стана ясно...

Много благодаря, wachman!!!


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 12 май 2008 23:46


Налей нова и виж за колко време колко изчезва..... :roll:


Потребителски аватар
moncho8920
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот moncho8920 » Вто 13 май 2008 1:55


zaiko написа:
wachman написа:Губи ли ти се охл.течност?


Ето това е бил проблема :bowdown :) Колкото и да не разбирам, като погледнах как почти никаква течност не е останала в един от съдовете ми стана ясно...

Много благодаря, wachman!!!

Хич не е толко за радост. Виж за колко време ще ти избяга течноста.


zaiko
Мнения: 42
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zaiko » Вто 13 май 2008 6:44


Посъветваха ме засега да налея само дестилирана вода (първо, защото е лято и второ - защото не знам какъв антифриз е наливал предишният собственик). А за нивото - ще го следя... аз скоро така или иначе ще я водя на майстор, дано не е нещо сериозно.


Потребителски аватар
venci&vento
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:44
Автомобил: VENTO
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: София

Мнениеот venci&vento » Вто 13 май 2008 8:33


zaiko написа:Посъветваха ме засега да налея само дестилирана вода (първо, защото е лято и второ - защото не знам какъв антифриз е наливал предишният собственик). А за нивото - ще го следя... аз скоро така или иначе ще я водя на майстор, дано не е нещо сериозно.

дестилирана вода се налива в акумулатори , но може и в радиатора , ако имаш в изобилие :lol: ако ли не може и чешмяна , но ако разредиш много антифриза може да прецакаш водната помпа и става една ...


zaiko
Мнения: 42
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zaiko » Вто 13 май 2008 8:43


Добре... А няма ли значение вида на антифриза? Ако смеся два различни вида няма ли пак да се прецака нещо? Ако няма да наливам дестилирана вода, какъв антифриз да долея? Или да го сменям? (не че мога сам да го направя... :? )


Потребителски аватар
venci&vento
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:44
Автомобил: VENTO
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: София

Мнениеот venci&vento » Вто 13 май 2008 8:59


До сега съм доливал какъвто намеря и не съм имал проблеми , може би късмет ? Обикновенно скъпите не могат да се смесват , поне така мисля Аз . Ти си прецени . Ако питаш мен измери колко си долял (на студен двг до чертата min ) вода и следи дали пада нивото т.е. има ли течове . Ако няма смени антифриза . Ако тече виж от къде (моли се да тече отвън ,че иначе ...) все пак трябва да е отишла някъде тази вода . Пак ти казвам (пиша) ако можеш измери концентрацията след като долееш вода (антифриза има и смазочни свойства)
УСПЕХ и пак пиши!
Ще помагаме


zaiko
Мнения: 42
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zaiko » Вто 13 май 2008 10:30


Ок, ще налея вода и ще видя какво ще стане.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта