Привет,
Порових в търсачката, но проблем точно като моя не видях. Тази сутрин парното нещо не искаше да работи както нормално, независимо че колата си беше загряла около 70-80 градуса. На празен ход духа студено, като позагря малко започна да духа мааалко по-топло, но не както трябва. Когато обаче карам на високи обороти (2500-3200), парното си бачка перфектно. Когато спра на светофара пак започва да духа хладен въздух.
Имате ли идеи?
Мерси предварително!



Странно поведение на парното (Г3) - проблемът е открит!
Странно поведение на парното (Г3) - проблемът е открит!
Последна промяна от zaiko на Вто 13 май 2008 8:43, променено общо 2 пъти.
- venci&vento
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:44
- Автомобил: VENTO
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: София
пробита преграда между вход/изход вътре в радиаторчето на парното
проблема е и при Г2 - когато пуснеш да духа на загрял двг след дълга пауза в началото топли после изчезва топлото , а двата маркуча са горещи
ако маркучите (особенно изходния) са хладни при ниски обороти и пуснато парно значи имаш запушване или байпас (газова ?)
проблема е и при Г2 - когато пуснеш да духа на загрял двг след дълга пауза в началото топли после изчезва топлото , а двата маркуча са горещи
ако маркучите (особенно изходния) са хладни при ниски обороти и пуснато парно значи имаш запушване или байпас (газова ?)
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
zaiko написа:Ами не съм проверявал... Но ако се губи не трябва ли да прегрява колата?
Не е задължително.
Може да са само две неща.
Или са запушени тръбите към парното и при по високо налягане от подаването на газта нахлува гореща течност, на пример ако има стеснение и минава трудно.
Другия е гарнитурка на главата, гнете ти въздух от детонацията и я бута в парното. Виж дали ти губи течност, има ли бяло по капачката на маслото което пак не е критерии за издухана гарнитура. Принципно мерят по сервизите дали в охладителната течност има изгорели газове. Но аз мерих и нещо показа в нормите пък гарнитурата беше здала багажа. Ако ти губи течност и не тече никъде по маркучите и съединенията значи е това...

- moncho8920
- Мнения: 291
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- venci&vento
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:44
- Автомобил: VENTO
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: София
zaiko написа:Посъветваха ме засега да налея само дестилирана вода (първо, защото е лято и второ - защото не знам какъв антифриз е наливал предишният собственик). А за нивото - ще го следя... аз скоро така или иначе ще я водя на майстор, дано не е нещо сериозно.
дестилирана вода се налива в акумулатори , но може и в радиатора , ако имаш в изобилие

- venci&vento
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:44
- Автомобил: VENTO
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: София
До сега съм доливал какъвто намеря и не съм имал проблеми , може би късмет ? Обикновенно скъпите не могат да се смесват , поне така мисля Аз . Ти си прецени . Ако питаш мен измери колко си долял (на студен двг до чертата min ) вода и следи дали пада нивото т.е. има ли течове . Ако няма смени антифриза . Ако тече виж от къде (моли се да тече отвън ,че иначе ...) все пак трябва да е отишла някъде тази вода . Пак ти казвам (пиша) ако можеш измери концентрацията след като долееш вода (антифриза има и смазочни свойства)
УСПЕХ и пак пиши!
Ще помагаме
УСПЕХ и пак пиши!
Ще помагаме
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта